وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی تیم های صبا قم و داماش گیلان با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد. این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود صبا خاتمه یافت.

 

ناظمی: عقب‌نشینی در طول بازی به دستور کادر فنی نبود/ داماش قطعاً در لیگ برتر می‌ماند

 

تلاش می‌کنیم داماش را در لیگ برتر حفظ ‌کنیم و قطعاً این اتفاق رخ می‌دهد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس افشین ناظمی پس از شکست سه بر دو تیمش برابر تیم صبای قم در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: دو نیمه متفاوت را داشتیم. متاسفانه زمانی که به نتیجه دلخواه خود رسیدیم نتوانستیم آن را حفظ کنیم. به بازیکنانم گفته بودم اگر میانه میدان را ببندیم بازیکنان صبا رو به بازی مستقیم می‌آورند تا با ضربات سر عنایتی به گل برسند که همین گونه هم شد.

 

وی ادامه داد: مانند هفته‌های گذشته نتیجه را واگذار کردیم. در برخی دقایق بازی عقب‌نشینی کردیم که باید بگویم به دستور من نبود بلکه در جریان بازی این اتفاق افتاد و فکر می‌کنم طبیعی بود چون صبایی‌ها حملات بسیار خوبی را ترتیب می‌دادند.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: شرایط مالی ما زیر صفر است؛ اما با این شرایط تلاش می‌کنیم در لیگ بمانیم. قطعاً این اتفاقات رخ خواهد داد و داماش در لیگ برتر می‌ماند. مشکلاتی برای مالکان داماش پیش آمده و مسئولان استانی هم قول‌هایی دادند اما متاسفانه هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

 

مرفاوی: دستورات کادر فنی در زمین اجرا نشد/ خودمان کار را سخت کردیم

 

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار برابر داماش پیروز شدیم اما دستورات کادر فنی در زمین اجرا نشد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، صمد مرفاوی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمیش برابر داماش گیلان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: روز گذشته هم گفته بودم که بازی سختی در پیش داریم. البته معتقدم که خودمان کارمان را سخت کردیم و گل مساوی را دریافت کردیم. بازیکنان تمرکز خود را از دست داده بودند اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: در لحظاتی از بازی که بازیکنانم تمرکزشان را از دست داده بودند داماشی‌ها میانه میدان را در اختیار گرفتند و به ما فشار آوردند. در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم اما رفته رفته بازی درگیرانه‌ای از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم بر بازی مسلط شویم و دو گل به ثمر برسانیم.

 

مرفاوی با بیان اینکه بازیکنانم نتوانستند دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کنند، خاطرنشان کرد:‌ از نتیجه بازی راضی هستم چرا که توانستیم سه امتیاز کسب کنیم. اما برنامه‌هایی که داشتیم به خوبی در زمین اجرا نشد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم و داماش توانست دو گل به ثمر برساند. این پیروزی شرایط ما را در جدول بهتر خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی کسب کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود.

وی افزود: من معتقدم توانایی تیم من بالاست و می‌تواند بهتر بازی کند انتظار بیشتری از بازیکنانم دارم تا خواسته‌هایم را دقیق در زمین اجرا کنند. از آنها می‌خواهم فوتبالی ارائه کنند که کار برای خودشان سخت نشود. در گل اول دفاع ما توپ را خوب دفع نکرد و این امر در فوتبال حرفه‌ای خوب نیست.