وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : سرمربیان دو تیم فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان پس از بازی دو تیم در سالن کنفرانس به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند . این دیدار در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود داماش خاتمه یافت .

 

درخشان: برای ما فرقی نمی‌کند در نیمه‌نهایی با چه تیمی روبه‌رو شویم

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان،در مورد برگزاری فشرده مسابقات گفت:‌در این شرایط عدالت رعایت نمی‌شود.
حمید درخشان پس از پیروزی داماش گیلان در ضربات پنالتی مقابل فجرسپاسی گفت: بازی خوب و جان‌داری را شاهد بودیم. از عملکرد بازیکنانم تا به این مرحله راضی هستم. می‌دانید که بازی در چمن مصنوعی بسیار سخت است و فشار زیادی را به بازیکنان وارد می‌کند.

 

وی ادامه داد : در این بازی ابراهیمی بازیکن تیم ما مصدوم شد، متأسفانه سازمان لیگ به برگزاری فشرده مسابقات اصرار دارد و در این شرایط عدالت رعایت نمی‌شود.

 

وی افزود: به تیم فجر احترام می‌گذارم. بازی بسیار خوبی را انجام دادند. موقعیت‌های مناسبی را کسب کردند اما ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و در نهایت به پیروزی برسیم.

 

سرمربی داماش گیلان در مورد اینکه دوست دارد در مرحله بعد با ذوب‌آهن یا پرسپولیس روبه‌رو شود خاطرنشان کرد:‌ 4 تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کنند. همه حریفان قدرتمند هستند، برای ما فرقی نمی‌کند در مرحله بعد با ذوب‌آهن یا پرسپولیس روبه‌رو شویم و می‌خواهیم هر طوری شده به مرحله بعد راه یابیم.

 

یاوری : فجر سپاسی شوالیه ندارد

 

این تیم شوالیه ندارد که مسئولین فوتبال به فکر مشکلات و سختی های آن باشند.

محمود یاوری عصر چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان گفت : همه چیز فوتبال ایران در اختیار تیم های استقلال و پرسپولیس است و اگر ما هم به اندازه آنها نفوذ داشتیم می توانستیم بازی خود را به تاخیر بیاندازیم.

وی تاکید کرد: مهمترین دلیلی که باعث شد این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود خستگی مفرط بازیکنان بود در حالی که تیم مقابل چند روز را استراحت کرده بود.

 

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر گلایه مندم زیرا زمان مناسبی را برای انجام بازیهای جام حذفی انتخاب نکردند. 4 تیم  قبل از نیمه نهایی جام حذفی استراحت کردند 4 تیم نیز بدون استراحت وارد این بازیها شدند بنابراین نباید از بازیکنان خود توقع زیادی داشته باشم.

یاوری تاکید کرد: هیچ کس به فکر تیم ما نیست و از آقای آیت اللهی هم گلایه مندم که ایشان به عنوان یک شیرازی و نایب رئیس فدراسیون فوتبال کمترین توجه و نزاعی به این شیرازی ندارند و فقط ما باید به فکر خودمان باشیم.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی ما برای بودجه امسال تیم فجر 3.5 میلیارد تومان بوده گفت: هر کس که در خصوص بودجه و اعتبارات تیم فجر شهید سپاسی شیراز سخن می گوید نظر شخصی خود را بیان کرده و برای من هم قابل احترام است اما باید این مطلب را بدانند که تیم فجر شهید سپاسی شیراز تا این لحظه 1.5 میلیارد تومان هزینه کرده است.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید