وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم ملوان و داماش با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد .

 

درخشان: نمی دانم داوری ها کی درست می شود!/تماشاگران ملوان توهین کردند

 

به گزارش وارش اسپرت ، حمید درخشان پس از شکست 3 بر 1 برابر ملوان اظهار داشت: ما برای جبران گل خورده حمله کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های گل‌زنی استفاده کنیم و در ضدحمله غافلگیر شدیم و گل‌های دیگری هم دریافت کردیم. این طبیعت فوتبال است وقتی تیم گل نمی‌زند گل می‌خورد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی ادامه داد: می‌خواهم از داور انتقاد کنم، هرچند وقتی علیه داور حرف می‌زنیم باید به کمیته انضباطی برویم اما می‌خواهم بپرسم داور چگونه در دقیقه آخر دروازه‌بان ما را اخراج کرد؟ آیا او خطایی مرتکب شده بود که کارت قرمز دریافت کرد؟ نمی‌دانم داوری‌ها کی درست می‌شود. شاید اگر دروازه‌بان ما اخراج نمی‌شد آن پنالتی دقیقه 90 را مهار می‌کرد. شاید داور تحت تاثیر جریان بازی یا حضور تماشاگران شده بود. شاید هم محو بازی بود.
درخشان با اشاره به مصدومیت بازیکن خارجی داماش گفت: کبه مصدوم است و امروز چاوشی و متوسل‌زاده را فقط داشتیم.

 

وی در مورد اینکه عابدینی گفته بود وقتی ژوزه خوب امتیاز نمی‌گیرد باید برکنار شود و حالا شما را چرا برکنار نمی‌کند گفت: این سوال را از خود عابدینی بپرسید اما تیم من بهتر از تیم ژوزه بازی می‌کند ولی گل نمی‌زند. مقصر گل نزدن داماش من نیستم. مربی که نمی‌تواند گل بزند. مهاجم باید گل‌زنی کند. امروز برابر ملوان خوب بازی کردیم اما گل نزدیم. انصاف داشته باشید. داماش در دیدار با مس و امروز مقابل ملوان خیلی خوب بازی کرد. البته من مقصر شکست هستم و باید پاسخگویش باشم.

سرمربی داماش افزود: وقتی بازیکن گل نمی‌زند مقصر مربی می‌شود و بد تصمیم گرفته و بد بازیکن گرفته است. مربی همیشه بدهکار است حتی وقتی مهاجم دروازه خالی را گل نمی‌کند.

 

وی در پاسخ به یک عکاس که در خصوص توهین تماشاگران داماش به تماشاگران ملوان پرسیده بود(!) گفت: تماشاگران داماش توهین نکردند بلکه این تماشاگران ملوان بودند که بعد از زدن دو گل به تماشاگران ما توهین کردند. آنها نباید چنین کاری می‌کردند. تماشاگر داماش به خاطر تصمیم داور در آخر بازی معترض شد و قبل از آن هم ملوانی‌ها بودند که به تماشاگران ما بی‌احترامی کردند.

 

درخشان در مورد اینکه داماش در لیگ برتر می‌ماند یا نه گفت: من تیم‌های بدتر از این را هم داشته‌ام. قول می‌دهم داماش در لیگ برتر بماند. شهرداری را هم در لیگ برتر نگه داشتم. من شاهین بوشهر را نینداختم. شما اصلا تصور کنید مسئولیت باخت با من است اما من می‌توانستم فوتبال را ببندم و اینجا گل نخوریم. می‌توانستم فوتبال کثیفی ارائه کنم اما این کار را نکردم زیرا دوست داشتم تماشاگران از فوتبال لذت ببرند. من برای مساوی نیامده بودم.

 

محمد احمدزاده ، کنفرانس ملوان-داماش

 

 

همچنین محمد احمدزاده سرمربی ملوان در نشست خبری بعد از بازی این تیم برابر داماش گیلان گفت: ما بعد از زدن گل اول با فشار تیم داماش روبرو شدیم و این تیم با آوردن عناصر تهاجمی‌اش در این دیدار تلاش کرد تا از فضاهای تیم ما استفاده کند. ولی درنیمه دوم ما با یک دفاع متمرکز در زمین حاضر شدیم و موفق شدیم بازی را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: البته در 15 دقیقه اول نیمه دوم کمی بازیکنان ما ضعیف کار کردند و چند کاشته به تیم داماش در فضاهای کنار دروازه دادند که البته با گذشت زمان بر بازی مسلط شدیم و بعد از زدن گل دوم کاملا بر بازی سوار شدیم. خوشحالم توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم.

 

احمدزاده در ادامه افزود: خوشحالم که فضای داربی گیلان نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده و من به شخصه در این داربی فحاشی‌های کمتری را شاهد بودم. به شخصه از چیزی الکی تعریف نمی‌کنم. به نظرم تیم ملوان هم میزبانی را برد و هم بازی را!

 

احمدزاده در ادامه در پاسخ به این که آیا قبول دارید داور با سوت‌های بی موقع خود در روند بازی تاثیرگذار بود، گفت: من وکیل مدافع کسی نیستیم ولی شاید داور می خواسته تا آسیب خوردگی بازیکنان را به حداقل برساند و بر بازی مسلط باشد. در هر حال از نظر من مشکلی وجود نداشت.

او در ادامه درباره داربی گیلان گفت: داربی باید هم قشنگ باشد و هم گل داشته باشد داربی گیلان هم گل داشت و هم هیجان بالا و بازی قشنگی از کار درآمد. از امروز به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید