وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم های داماش گیلان و استقلال تهران با حضور مهدی تارتار و پرویز مظلومی سرمربیان دو تیم فوتبال داماش و استقلال در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد.

 

مهدی تارتار : استقلال در صدر است اما ما هم پر قدرتیم 

 

استقلال به تنهایی در صدر جدول قرار دارد که این خود نشان از قدرت این تیم دارد و مطمئنا  فردا بازی سخت و بسیار حساسی را در پیش رو داریم اما داماش هم تیم پرقدرتی است و نمی توانیم بگوییم کمتر از آنها هستیم. در جلسه ای هم که با بازیکنان داشتم این نکته را متذکر شدم که هیچ کدام از آنها چیزی کمتر از بازیکنان استقلال ندارند .

 

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت : ما در بازی فردا با شناخت و آنالیز کامل وارد میدان خواهیم شد و مطمئنا بازی خوبی را به لحاظ تاکتیکی از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود اما من بسیار امیدوار هستم که این تیم ما باشد که به سه امتیاز بازی دست پیدا می کند و دل مردم رشت را شاد کند.

 

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر اینکه چه فکری برای دفاع راست داماش که به نوعی تبدیل به پاشنه آشیل تیم شده است در بازی فردا و بازیهای آینده اندیشیده اید گفت : برای دفاع راست آقای کوشکی را جذب کرده ایم که در دو سه سالی را که من در راه آهن مربی بوده ام بازیکن ما بود و با تفکرات ما آشنا است و زمان زیادی را برای جا انداختن او نیاز نداریم اما برای بازی فردا هنوز مشخص نیست که از چه ترکیبی استفاده کنیم و باید با همکاران مان به یک جمع بندی برسیم تا بتوانیم ترکیبمان را مشخص کنیم .

 

مشروح کنفرانس و صحبت های سرمربیان دو تیم در ادامه مطلب

 

تارتار در پاسخ به دیگر سوال وارش اسپرت مبنی بر استفاده از محمد آبشک در پست غیر تخصصی اش در بازی با نفت آبادان گفت : من فکر می کنم بارسلونا الان بهترین تیم دنیا باشد و شما می بینید که در این تیم اینیستا را در برخی مواقع در آن جناح استفاده می کنند . ما قصد داریم از بازیکنانی که کیفیت بالایی را دارند در تیم استفاده کنیم و من فکر نمی کنم اینکار چیز چندان عجیبی بوده باشد البته در آن پست آنطوری که ما انتظار داشتیم آقای آبشک جواب نداد و سعی خواهیم کرد که در آینده در پستی دیگر از وی استفاده کنیم .

 

مربی داماش در پاسخ به این سوال که آقای مظلومی گله داشته اند که خبر نداشتند در این زمین قرار است بازی کنند آیا شما خبر داشتید؟ گفت : سوال خوبی را پرسیدید . من خودم دیروز متوجه شدم که قرار است در اینجا بازی کنیم . ما تمام تمرکز و تمریناتمان را بر پایه بازی در استادیوم سردارجنگل تنظیم کرده بودیم اما به هر حال مسلما این تغییر مکان بیشتر به نفع تیم ما است چون بیشتر تمریناتمان را در چمن مصنوعی برگزار می کنیم.

 

 

وی در خصوص اینکه آیا با توجه به شرایط نیم فصل دوم و تفاوت تفکراتش با ابراهیم قاسمپور برای سرمربیگری داماش ریسک نکرده است گفت : جوان هستیم و اهل ریسک هستم . من در سال های قبل هم ریسک کرده ام و خدا رو شکر جواب هم گرفته ام و توانسته ام تیم راه آهن را در لیگ برتر حفظ کنم . اما در مورد اینجا من اصلا ریسک و بحرانی نمی بینیم! بازیکنان ما اینقدر با انگیزه تمرین می کنند که من فکر می کنم همه آنها به دنبال این هستند که تیم داماش نتیجه بگیرد و آنها هم پیشرفت کنند که این خیلی می تواند به ما کمک کند.تیمی که پشتوانه مردمی داشته باشد شاید به مو برسد اما هرگز پاره نمی شود . شاهین بوشهر هم بحران های بسیار زیادتری نسبت به اینجا داشت و دارد اما بالاخره حامی پیدا می شود. من به خوبی می دانم که مردم و مسئولین در اینجا همه به دنبال این هستند که این مشکلات را مرتفع کنند .

 

وی در ادامه گفت : شاید من یک هفته باشد که این تیم را تحویل گرفته ام و شاید به قول شما چندان نسبت به نفرات این تیم شناخت پیدا نکرده باشم اما من در طول همین یک هفته 13-14 بازی داماش را نگاه کرده ام تا تمام بازیکنان را بتوانم خوب بشناسم . من این قول را به شما می دهم که با تمام وجودم در این تیم کار کنم چرا که دوست ندارم فقط یک نیم فصل را در اینجا باشم… دوست دارم 10 سال در همین تیم باشم. درست است که غیر بومی هستم اما آمده ام که کار کنم و با یک هدفی به اینجا آمده ام چرا که در این یک هفته مردم اینجا را هم بسیار خوب دیده ام .

 

 

 

مربی داماش گیلان در خصوص وضعیت محمد محمدی در طول فصل گفت : من محمد را به خوبی می شناسم و زمانی که من در بهمن بازی می کردم او در تیم نوجوان ما بود . بازیکن با اخلاقی است و می دانم که دنبال مسائل حاشیه ای نیست و واقعا مدارکی را که در اختیار دارد نشان دهنده این است که او دچار مصدومیت است و چمن مصنوعی ممکن است باعث شود که حتی فوتبال او تمام شود . ما تدابیری را در این خصوص اندیشیده ایم و یکی از مربیان دروازه بانی خودمان را به تیم پارسه در تهران که تیم هم خانواده ما محسوب می شود فرستاده ایم تا در آنجا تمریناتش را انجام دهد و 48 ساعت پیش از مسابقات به جمع ما اضافه شود.

 

تارتار در پایان در مورد وضعیت محرومان و مصدومین داماش گفت :مشکل محمد غلامی برطرف شده است . جونیور آلوز را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و محمد محمدی را هم به خاطر بیماری در اختیار نداریم.

 

 

پرویز مظلومی : ما استقلال هستیم و به دنبال پیروزی هستیم 

 

داماش از ابتدای فصل تیم خوبی را داشته است اما دچار مشکلاتی بود که خیلی از باشگاه ها به آن مبتلا می شوند ولی در ادامه و بعد از تغییر و تحولات و حضور آقای قاسمپور توانست به نتایج بهتری دست پیدا کند . این تیم دوباره دچار تغییر و تحولاتی در کادر خود شده است و هر چند در بازی سخت آبادان شکست خوردند اما از ارزش های این تیم چیزی کم نمی شود.

 

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت : ما تیم استقلال هستیم و چه میزبان باشیم و چه میهمان به دنبال کسب پیروزی هستیم چرا که می خواهیم قهرمان شویم و کسب تساوی هم به نوعی یک شکست خفیف محسوب می شود . 

 

وی ادامه داد : من دیشب متوجه شدم که زمین ما را تغییر داده اند. این حق میزبان است که زمین مسابقه خود را تعئین کند ولی ایکاش زودتر به ما میگفتند وگرنه ما وظیفه مان است که حتی اگر در آسفالت هم مسابقه بگذارند بازی کنیم . اگر زودتر به ما ابلاغ می شد می توانستیم که تمریناتمان را در طول هفته در زمین چمن مصنوعی انجام دهیم . به هر حال با این اوصاف ما توانستیم امروز یک تمرین خوب را در چمن مصنوعی کمپ تیم ملی برگزار کنیم .

 

 

مربی استقلال در خصوص مسئله کرار جاسم گفت : او بازیکن بسیار خوبی بود و من هم دوست داشتم بماند چون ما در سه جبهه می جنگیم که می توانست کمک خوبی برای استقلال باشد.به هر حال فعل و انفعالات و سو برداشت هایی وجود داشت که از تیم جدا شد . 

 

وی در خصوص جذب بازیکن نیز گفت : در نظر داریم یک فوروارد آسیایی به جای جاسم کرار جذب کنیم . ما پیش از این سه بازیکن خارجی را در پست های هافبک ، دفاع و خط حمله جذب کرده ایم . ضمن اینکه در پست دروازه هم یک دروازه بان جذب شده است تا اگر مشکلی برای دروازه بان هایمان پیش آمد در این بخش هم کمبودی نداشته باشیم .

 

مظلومی در پایان در مورد وضعیت محرومان و مصدومین استقلال گفت : به غیر از تیموریان که حداقل دو سه هفته دیگر مشکلش برطرف می شود ، سایر بازیکنان مصدوم ما رسیده اند و دارند با تیم تمرین می کنند. ضمن اینکه آرش برهانی را نیز به علت محرومیت در اختیار نخواهیم داشت .