وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و صبا قم، عصر پنجشنبه با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و محمد مایلی کهن سرمربی صبا در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

 

افشین ناظمی: از نتایج راضی نیستم/ خبرنگار حاشیه ساز را به مردم می شناسانم

 

در سه هفته اخیر روند بهتری در قیاس با گذشته داشته ایم.

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی  در نشست خبری پیش از بازی تیمهای داماش گیلان و صبای قم ، در خصوص شناخت خود از تیم حریف اظهار کرد : صبای قم از تیمهای خوب فوتبال ماست که فوتبال خوبی را هم بازی می کند و بازیکنان جوان و مربی با تجربه ای همچون محمد مایلی کهن دارد که در فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده است. تیم ما هم برای ارایه یک بازی خوب و جوانمردانه در این دیدار آماده است.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی داماش گیلان در ارزیابی اش از این بازی اذعان کرد : با توجه به شناختی که از تیم صبا پیدا کرده ایم به دنبال کسب یک نتیجه خوب با ارائه یک بازی خوب در این دیدار هستیم. داماش در هفته های گذشته هم در اندیشه ارایه یک فوتبال زیبا هم بوده و فقط به نتیجه گیری صرف فکر نکرده ایم.

 

ناظمی با اشاره به عملکرد تیمش در هشت هفته گذشته تصریح کرد : علیرغم اینکه در دیدارهای گذشته بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما از نتیجه های رقم خورده راضی نیستم. چون در چند دیداری که مساوی شد اگر پیروز می شدیم اکنون در جدول از وضعیت بهتری برخوردار می شدیم.

وی اضافه کرد : در سه هقته اخیر 5 امتیاز گرفته ایم که در مقایسه با پنج دیدار اول نشان می دهد که داماش از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.

 

سرمربی داماش همچنین با بیان اینکه تیمش در چند هفته اخیر مصدومان زیادی داشته است ، گفت : داماش نشان داده که متکی به اسم ها نیست.برای بازی فردا هم مصدومان زیادی چون ، مهدوی ، آبشک ، کاردوست ، قدمی ، سروش نیا و حلافی را داریم.

 

ناظمی در ادامه در خصوص سخت گل زدن داماش در هفته ای قبلی و نیز راحت گل خوردن در دو بازی آخر، اذعان کرد : تا در فوتبال اشتباهی رخ ندهد گلی زده نمی شود. البته در بازی با فجر در دقایق پایانی نیمه اول تحت فشار شدید تیم حریف بودیکم که این مسئله بی تاثیر نبود. البته این هم نوعی نقیصه است و باید بیشتر از این ها کار کنیم.

سرمربی داماش در خصوص بازی با فجرسپاسی خاطرنشان کرد : همواره در شیراز مسئله ارتفاع از سطح دریا برای تیم های گیلانی چه داماش و چه ملوان دردسر ساز بوده و روی عملکرد این تیمها تاثیر گذار بوده است.

ما در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و به گل مساوی رسیدیم.

وی یاد آور شد : تیم داماش همیشه به دنبال بازی تهاجمی بوده و تیم‌هایی که به رشت می‌آیند، همیشه به دنبال ضدحمله و استفاده از ضربات ایستگاهی هستند.

 

ناظمی در پاسخ به سوال وارش اسپرت در مورد شایعه جدایی سیف الهی از داماش و پیوستن وی به پرسپولیس اظهار کرد : تا زمانی که من در تیم هستم همه بازیکنان تا پایان لیگ با من هستند و از شناختی که از آقای عابدینی دارم، نشنیده‌ام که تا به حال از ایشان که بخواهد بازیکنی را به باشگاه دیگر واگذار کند.

سرمربی تیم فوتبال داماش همچنین در خصوص نوشته ها ی یکی از خبرنگاران بر علیه وی گفت : بنده به تیم خود و مسایل بزرگتر فکر می کنم . البته مردم دارای شعور هستند و به خوبی می توانند با خواندن مطلب به منصفانه بودن یا نبودن آن پی ببرند.

وی ادامه داد : اینکه فردی خاص که در گذشته به فوتبال رشت لطمات زیادی زده به دنبال نوشتن مطالبی غیر منصفانه است برایم اهمیتی ندارد و وقت و فرصتی برای خواندن مطالب وی ندارم البته متاسفانه این خبرنگار قصد به حاشیه کشاندن و ضربه زدن به تیم داماش را دارد ولی نمی خواهم فعلا نامی از وی ببرم.

وی یاد آور شد : تا کنون در برابر وی سکوت کرده ام ، اما اگر بخواهد پایش را از گلیمش دراز تر کرده و بیشتر از اینها قصد تخریب داماش را داشته باشد ، تمام آنچه که در موردش می دانم را به مردم خواهم گفت تا همه او و نیتش را بشناسند.

 

محمد مایلی کهن: از کم هزینه ترین تیم های لیگ هستیم/ به کسر امتیاز خارج از میدان اعتقاد ندارم

 

از اینکه در استان خودم هستم به خودم می بالم و خوشحالم. فردا یک بازی بسیار سخت برای هر دو تیم صبا و داماش متصور هستم . همه به این اعتقاد دارند که تیم ما بازی خوبی را از خود به نمایش میگذارد اما در نتیجه گیری آنطور که باید عمل نمی کند.

به گزارش وارش اسپرت محمد مایلی کهن سرمربی صبای قم در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق افزود: داماش بازیکنان خوبی دارد و از سرمربی جوان و بسیار خوبی به اسم افشین ناظمی برخوردار است . مسما بازی فردا پر افت و خیز خواهد بود و امیدوارم تماشاگرانی که برای تماشای این مسابقه می آیند از دیدن آن لذت ببرند.

وی افزود: تیم ما از کم هزینه ترین تیم های لیگ است اما با توجه به کیفیت فوتبالی که از خودمان ارائه می دهیم انتظار نتایج بهتری را داشته ام ولی این نتایج بدور از چیزی که برای صبا متصور بوده ام هم این نبوده است.

 

سرمربی صبا در پاسخ به سوال وارش اسپرت که چطور با این کیفیت نسبتا خوب بازی صبا، این تیم نمی تواند در نتیجه گیری خوب عمل کند گفت : من از جمله مربیانی هستم که بدنبال فوتبال تهاجمی هستم و شاید این از ایرادات من باشد که چنین تفکری را دارم . همواره به دنبال این بوده ایم که در فوتبالی که ارائه میدهیم گلی هم وجود داشته باشد و فکر می کنم در بخش تهاجم تیم ما بد عمل نکرده باشد اما در بخش دفاع تیمی کمی مشکل داریم که روی آن کار می کنیم .

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا با آنکه گیلانی است هیچوقت پیشنهادی از سوی تیم های گیلان برای سرمربیگری نداشته است گفت: پیشنهادی نشده است و خوب به طبع باید کسانی که مسئولیت داشته اند پاسخ دهند و حتما علاقه ای هم وجود نداشته است.

مایلی کهن در خصوص بحث کسر امتیاز از تیم ها و تاثیرگذاری آن بر روی سکوها گفت: خدا را شکر من چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در هر شهری که رفته ام مورد تشویق قرار گرفته ام و در تبریز هم یک سری شعارها که بر علیه داور سرداده شده بود من را آزرده کرده بود چرا که ما همه اعضای یک خانواده به اسم فوتبال هستیم و من نمی توانم از توهین به یک عضو این خانواده خوشحال شوم.

وی ادامه داد: معتقدم همه ما باید دست در دست هم دهیم تا جو نامناسبی که در تمامی استادیوم های ما حاکم است کم کم کنار برود نه آنکه وقتی جو برعلیه من است ناراحت شوم و وقتی که به سود من اهمیتی به آن ندهم.فوتبال یک سرش برد است و یک سرش باخت و سوت پایان یک بازی سوت آغاز بازی بعد است .

وی افزود: من اعتقاد ندارم که امتیاز در خارج از میدان مسابقه کم یا زیاد شود اما همه باید در دست هم دهیم تا تیم ها با توان فنی شان در مسابقات پیروز از زمین بیرون بیایند.

 

وی در خصوص ارتباط گرانی بلیط و کم شدن تماشاگران نیز گفت: متاسفانه همه چیز در کشور به یکباره رشد قیمتی زیادی داشته است که قیمت بلیط نیز یکی از آنهاست. من فکر می کنم برای سنین پایین می توان بلیطهای نیم بها در نظر گرفت اما به شرط اینکه فضای استادیوم ها به این شکل نباشد چرا که همین بچه ها آینده سازان مملکت ما را تشکیل می دهند.

سرمربی صبا در پایان در خصوص غایبین تیمش در دیدار مقابل داماش گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما مرتضی کاشی، حق جو، کیوان امرایی، حامد پورعمرانی و سعید لطفی که از ابتدای فصل او را نداشته ایم مصدومین تیم را تشکیل می دهند .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید