وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : (English) نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و استقلال تهران با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و امیر قلعه نوئی سرمربی استقلال تهران در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد .

 

ناظمی: در برابر استقلال هجومی ظاهر می شویم

 

در برابر استقلال  با شیوه هجومی در میدان حاضر می‌شویم و برای کسب هر 3 امتیاز به میدان می‌رویم و طوری بازی می‌کنیم که هواداران لذت ببرند.

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان درکنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در مقابل استقلال تهران با بیان مطلب فوق افزود: بازی بسیار سختی داریم، در مقابل فولاد روی اشتباهات فردی باختیم، باید یاد بگیریم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، در دیدار با استقلال آبشک را در اختیار نخواهیم داشت.

 

وی افزود: بازیکنان جایگزین می‌توانند جای او را پر کنند، در این بازی می‌خواهیم تغییر شیوه دهیم و خواهید دید که با یک سیستم هجومی در میدان حاضر می‌شویم. این مسابقه برگ برنده من است. هواداران مطمئنا از دیدن بازی ما لذت می‌برند و می‌خواهیم آنقدر هجومی باشیم که یادآور بازی سال قبلمان باشد.

 

ناظمی خاطر نشان کرد: در فاز دفاعی دچار مشکل هستیم اما در سیستم دفاعی ایرادی نداریم، باید بیشتر کار کنیم، بعضی اشتباهات را نباید انجام دهیم. ما در کادر فنی 6 نفر هستیم که مسایل را به خوبی آنالیز می‌کنیم و تلاش داریم مشکلات حل شود.

 

افشین ناظمی در حاشیه این کنفرانس خطاب به هواداران گفت:ما باید از میزبانی در این دیدار نهایت استفاده را ببریم و راه اجرایی این کار این است که هواداران وارد حاشیه نشوند و مراقب قوانین جدید سازمان لیگ و کسر امتیاز از تیم ها باشند لذا باید فقط به تشویق داماش گیلان توجه کنند و اگر تعدادی اندک در صدد ایجاد حاشیه و حرکات و شعارهای غیر ورزشی برآمدند هرگز با آنها همراهی نکنند چرا که ممکن است افرادی با اهدافی خاص به دنبال ایجاد دردسر و پرونده سازی برای تیم داماش گیلان باشند پس با هوشیاری کامل ضمن حمایت از تیم خود به هیچ وجه وارد حاشیه و یا شعارهای غیر ورزشی نشوند زیرا بدون شک دودش به چشم تیم می رود البته ما مطمئن هستیم هواداران داماش هیچگاه وارد این حاشیه ها نمی شوند اما همیشه شاهد بوده ایم که افراد انگشت شماری برای باشگاه و تیم در ورزشگاه ها دردسر درست کرده اند .

 

امیر قلعه نوئی

 

قلعه نوئی: با تمام قوا به رشت آمده ایم

 

داماش چندشاخصه خوب دارد که یکی از مهمترین آنها داشتن یک مدیرعامل فنی و خوب به اسم امیر عابدینی است .

به گزارش وارش اسپرت امیر قلعه نوئی سرمربی استقلال تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق افزود: داماش را آنالیز کرده ایم . این تیم واقعا خیلی خوب فوتبال بازی می کند و چند بازیکن داماش در سطح بسیار بالایی قراردارند و جا دارد به دوست بسیار خوبم افشین ناظمی برای ساخته و پرداخته کردن این تیم تبریک بگویم.

وی افزود: به دنبال این هستیم کنترل میانه میدان و جایی که بازیکنانی مثل آبشک، مهدوی و کاردوست بازی می کنند را در دست بگیریم . امیدواریم که مثل بازی های گذشته داماش و استقلال فردا یک بازی خوب و مهیج را ببینیم. از خاطر نبریم که داماش تنها تیمی بوده است که در فصل گذشته هر 6 امتیاز را به آنها واگذار کرده ایم. در بازی آخر فصل گذشته ما قهرمان شده بودیم اما باز هم با تمام قوا به میدان آمده بودیم و بازی را واگذار کردیم.

 

سرمربی استقلال در خصوص اینکه با توجه به درپیش بودن بازی های آسیایی استقلال با چه رویکردی فردا بازی می کند گفت: ما با تمام قوا آمده ایم و بازی با داماش به میزان بازی با نماینده تایلند برایمان حائز اهمیت است .

قلعه نوئی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت که از حرف هاو حواشی سرمربی استقلال پس از شکست سال گذشته مقابل داماش پرسیده بودگفت: باید واقع گرا باشیم.فیلمش هست و ما کم لطفی نکردیم. همین حالا تیم ما صبا را برد آمدیم و گفتیم این برد حقمان نبوده است. با توجه به سنم من فرهنگ مردم رشت را خوب می شناسم چون مادرم مال اینجاست. رشت همیشه الگو بوده است، الان هم که مرکز استان است و جزو شهرهای بالای ایران از نظر فرهنگی است. وقتی آن رفتاری می شود بگویم نبوده است؟ بله در همه جا چنین اتفاقاتی می افتد ولی روی شهری که آدم تعصب بیشتری دارد توقعش هم بیشتر است.

 

سرمربی استقلال درباره احتمال اینکه در آینده در رشت هم کار کند گفت: من که مربی کوچکی هستم،هر مربی بزرگی آرزویش این است به رشت بیاید و با مدیری مثل عابدینی همکاری کند.

وی در پایان گفت : آندرانیک تیموریان، احمد جمشیدیان، هاشم بیک زاده و ساموئل غائبین ما در بازی فردا خواهند بود.

در حاشیه کنفرانس وقتی که یکی از خبرنگاران از فاکتورهای بارز قلعه نوئی در مربیگری حرف میزد وی به شوخی گفت : منظورت فاکتور مافیا که نیست؟!

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید