وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و فرهاد پورغلامی مربی تراکتورسازی در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

لازم به ذکر است به دلیل کنسل شدن پرواز تیم تراکتورسازی این تیم از مسیر زمینی به سمت رشت حرکت کرد و شامگاه پنجشنبه به رشت می رسد و به همین دلیل مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی در نشست حاضر نشد.

 

ناظمی: نمی خواهیم روند رو به رشد تیم قطع شود

 

پس از بازی برابر صبا بازیکنانمان به لحاظ روحی و روانی و همچنین آمادگی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و امیدوارم که فردا روز خوب ما باشد تا پیروز باشیم .

 

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر تراکتورسازی تبریز با بیان مطلب فوق گفت: تراکتورسازی را آنالیز کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم با تاکتیک هایی که در تمرینات بر روی آنها کار کرده ایم سه امتیاز این بازی سخت را از آن خود کنیم .

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

وی ادامه داد: نمی خواهیم روند رو به رشدمان قطع شود و با بازیکنان هم که حرف میزدیم همه مصمم هستند تا روند هفته های اخیر را حفظ کنند تا بتوانیم در جدول نیز جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

وی افزود: از آقای عابدینی هم ممنون هستیم که به وعده خود به بازیکنان عمل کرده اند و هفته به هفته تزریق مالی صورت می گیرد.

 

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به سوال خبرنگاری که از مشکل دروازه بانی و دریافت گل داماش پرسیده بود گفت: نمی خواهم بگویم که اشتباه نداشته اند اما گلرهای ما گلرهای خوبی هستند. میلاد فراهانی هفته گذشته نشان داد که گلر خوبی است و حبیب دهقانی هم در هفته هایی که در چارچوب دروازه حضور داشت همینطور نشان داد.

وی ادامه داد: به هر حال این دو مشکلاتی را به لحاظ روحی و روانی داشتند که امیدواریم در هفته های آینده روند خوبی را در پیش بگیرند و بهتر در چارچوب کار کنند.

 

وی در خصوص اینکه کی قرار است به بهنام لایقی فر نیز میدان داده شود گفت: لایقی فر از تیم نوجوانان با این تیم بوده است و در آینده نیز یقینا به او میدان داده خواهد شد. بهنام آینده خوبی دارد اما باید زمانش فراهم شود تا او در چارچوب دروازه قرار بگیرد و اگر به یک باره او را درون دروازه داماش قرار دهیم، ممکن است اتفاقی بیفتد که سال ها از دروازه دور بماند.

 

ناظمی در پایان در خصوص غائبین تیم داماش گیلان در دیدار برابر تراکتور گفت: محمدرضا مهدوی، سعید قدمی، سعید حلافی و رسول سروش نیا را از هفته های گذشته و مصطفی حاجتی را پس از دیدار با صبا به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و در این دیدار نیز غائب خواهند بود. همچنین علیرضا نظیف کار نیز به دلیل سه اخطاره شدن در این بازی حاضر نخواهد بود.

 

فرهاد پورغلامی

 

پورغلامی: در خارج از خانه تیم های رو به روی ما فوتبال بازی می کنند

 

لیگ به آنجایی رسیده است که تیم ها از هم شناخت خوبی را پیدا کرده و این باعث جذابیت بازیها خواهد شد. داماش در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است و در هفته های قبل تر هم که نتوانستند پیروز شوند، شایسته پیروزی بودند اما نتوانسته بودند که به حقشان دست پیدا کنند.

به گزارش وارش اسپرت، فرهاد پورغلامی مربی تیم تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت: داماش خوب فوتبال بازی می کند و آخرین بازی این تیم مقابل صبا را هم آنالیز کرده ایم. بازی سختی در پیش داریم اما ما تراکتورسازی هستیم و به دنبال سه امتیاز بازی فردا هستیم .

 

مربی تراکتورسازی در خصوص بازگشت به عقب خود در عنوان کمک سرمربی گفت: بعضی وقت ها جذابیت ها شما را ترغیب می کند که در جایی کار کنید. آقای جلالی از من خواستند تا با هم همکاری داشته باشیم و با توجه به اینکه تراکتورسازی در جام باشگاه های آسیا هم حضور دارد این می توانست تجربه بسیار خوبی برای من باشد. به نظر من کمک کردن به فوتبال در جایی که به قابلیت فنی ات اعتقاد داشته باشند مهمترین چیز است.

وی در خصوص غائبین تیم تراکتورسازی در دیدار برابر داماش گیلان گفت: علی کریمی را به دلیل مصدومیتی که در تمرین روز سه شنبه برایش به وجود آمد و همچنین حبیب گردانی و محسن ربیع خواه را به دلیل آنفولانزا شدید در اختیار نداریم.

 

پورغلامی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر اینکه چرا تراکتورسازی در خارج از خانه بهتر از داخل خانه نتیجه می گیرد گفت: یکی از دلایلش این است که تیم های دیگر در خانه خود فوتبال بازی می کنند اما در تبریز با اکثر تیم هایی که بازی داشته ایم، تیم های دهم جدول به پایین بوده اند و آن تیم ها و مربیانشان به خاطر موقعیتی که دارند، می آیند و یک بازی فشرده از خود نشان میدهند و این کار را برای تیم ما مشکل می کند.

وی در خصوص کار کردن در جو تبریزاضافه کرد: تراکتورسازی در دو سال اخیر تیم دوم جدول بوده است و به همین دلیل انتظارات بسیار بالاست اما مردم باز هم حمایت شان را دریغ نکردند .

 

مربی تراکتورسازی در مورد قرارگرفتن برابر ملوان در هفته گذشته گفت: برایم سخت بود چرا که پانزده سال پیراهن ملوان را عوض نکردم و کار به عنوان مربی را در همین تیم آغاز کردم .

پورغلامی در پایان در خصوص حواشی دو سال قبل و سنگی که در تبریز به وی اصابت کرده بود گفت: آن مشکل را همان موقع حل کرده بودم. آن موقع در مصاحبه ام گفته بود که بهتر است دو شهری که به هم از لحاظ فوتبال و فرهنگ نزدیک هستند، هوادارنشان به هم نزدیک شوند و شاید هم خواست خدا بود که آن سنگ باعث وصل شدن دو شهر به هم دیگر شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید