وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان یکشنبه شب با حضور سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شد .

 

درخشان : تمام نقایص را برطرف می کنم!/برای جلوگیری از مصدومیت در سردار تمرین کردیم

 

داماش مشکلات عدیده ای دارد که یکی از آنها این است که پنج بازیکن اصلی ما به اسامی حاجتی ، کوشکی ، بروش، کیانی و ابراهیمی در حال حاضر مصدوم و محروم هستند ضمن اینکه چند بازیکن نیز از ابتدای فصل دچار مصدومیت بوده اند .

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیم خود در مقابل ذوب آهن ضمن بیان مطلب فوق افزود : بخشی از مصدومیت هایی که در حال حاضر با آن رو به رو هستیم به بدنسازی پیش از فصل بر می گردد اما آنچه که برای من بسیار اهمیت بیشتری دارد حضور جوانان و بازیکنان انگیزه ای است که در داماش حضور دارند و امیدوار هستم که با فرصتی که به این جوانان می دهم بتوانند شایستگی های خود را ثابت کنند . به هر حال برای برطرف کردن مشکلات تیم اندکی به زمان نیاز داریم تا رفته رفته این مشکلات را برطرف کنیم .

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

وی در خصوص دیدار فردای داماش در مقابل ذوب آهن گفت : درست است که امسال ذوب آهن در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفته اما در هفته های اخیر رفته رفته روند بهتری را دنبال کرده اند ضمن آنکه ذوب آهن سال هاست که در فوتبال ایران نتایج خوبی را گرفته است و یک تیم با شخصیت آسیایی است .

وی ادامه داد : امیدوار هستم که فردا بتوانیم با یک بازی خوب برنده این بازی باشیم و انشالله بازیکنان جوانی که در بازی فردا در ترکیب قرار می گیرند بتوانند اینکار را انجام دهند و پس از این برد در تعطیلات پیش رو با تمرینات ، بدنسازی و تمهیداتی که در نظر می گیریم تیم را به آمادگی کامل برسانیم .

 

سرمربی داماش در خصوص اینکه چرا پس از بازی قم تیم در استادیوم سردارجنگل تمرین کرده است و آیا این به دلیل مشکلات حاشیه ای احتمالی بوده است گفت : به هیچ وجه چنین چیزی نیست چرا که تماشاگر سرمایه بزرگ این تیم است و ما هر کاری را که انجام می دهیم برای همین تماشاگر است . هوادار تیمش را دوست دارد و این را می داند که ما تمام تلاشمان را برای سربلندی تیم و تماشاگران خودمان انجام میدهیم و مطمئنا ما هیچ مشکلی با هوادارانمان نداریم .

 

وی ادامه داد : اینکه چرا ما در آن زمین تمرین انجام دادیم چند بحث فنی دارد . زمین عضدی سفت است و عضلات بازیکنان بر اثر فشار تمرینی که من می آورم گرفتگی عضله و مشکل مصدومیت را زیاد می کند . یعنی اگر سه جلسه تمرین در زمین چمن طبیعی برگزار کنیم برابری می کند با یک جلسه تمرین در عضدی . 

درخشان در پاسخ به این جمله که اما تمرینات داماش همواره در استادیوم عضدی بوده است گفت : از آنجایی که داماش تمرینات بدنسازی خوبی را نداشته است با هر تمرین یک بازیکن می آید و میگوید که مصدومیت دارد و این به تیم ضربه می زند و مطمئن باشید تنها دلیل برگزاری تمرینات همین قضیه است و امیدوار هستیم در اردوی تعطیلات پیش رو بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم .

وی افزود : ما حدود دو سال است که بر روی این زمین تمرین و بازی می کنیم بنابراین مشکلی به لحاظ آشنایی بازیکنان با زمین وجود ندارد و این باید دغدغه آقای کربکندی باشد که بازیکنانش با زمین آشنایی ندارند . در واقع من با این کار جلوی مصدومیت های بد گرفته ام تا تیم بیشتر از این ضرر نبیند .

 

سرمربی داماش در خصوص اینکه چطور با شرایطی که از آن آگاه است به تیم داماش آمده و قبول مسئولیت کرده گفت : اول از همه به خاطر تماشاگران اینجا ، چون هواداران پرشوری دارد که خیلی خوب تیم خود را تشویق می کنند و دوم اینکه این فکر را دارم که این تیم با این جوانانش می تواند آینده خوبی داشته باشد .

وی در خصوص جذب بازیکن و تقویت تیم گفت : فعلا با همین جوانانمان ادامه میدهیم تا نیم فصل سه بازیکن خوب را در پست های مختلف اضافه کنیم . یادمان باشد که الان بازیکن خارجی خوب نیست چون بازیکنی که خوب باشد که بدون تیم نمی ماند !

 

وی ادامه داد : در قانون جدید می توانیم در نیم فصل چند بازیکن را از لیست خارج کنیم و چند بازیکن را به آن اضافه کنیم و این اجازه را داریم . از سه بازیکنی مدنظرم است دوتای آن مطمئنا خارجی خواهد بود و سعی خواهیم کرد بازیکن با کیفیت بیاوریم .

درخشان در پاسخ به خبرنگاری که گفت او نتایج خوبی را در سال های گذشته و در بوشهر یا پیکان وشهرداری تبریز بدست نیاورده است و اگر با تیم نتایج خوبی به دست نیاورد خواهد گفت تیم را نبسته است و مشکلات بدنی یا بازیکن داشته است ، اذغان کرد : در پیکان زمان من تیم نیم فصل اول در رتبه سوم بوده است و در پایان فصل نهم شد ، آیا این نتیجه بدی است؟ در بوشهر هفته هشتم با عنوان ششم تحویل دادم و رفتم اما بعد در میانه فصل با رتبه هفدهم و کوله باری از مشکلات تحویل گرفتم .تیم شهرداری که در رده هفدهم قرار داشته است را آورده ام به رتبه دهم ، با این وضعیت کجای پرونده من خراب بوده است؟ تیم بوشهر چوب مشکلات مدیریتی خود را خورد .

وی افزود : شما هیچ کجا و هیچ تیمی نمی توانید از من سابقه ای پیدا کنید که من گفته ام تیم را نبسته ام یا بهانه هایی از این دست آورده باشم . در بوشهر مشکلاتی به لحاظ مدیریتی پیش آمد که گفتنی نیست .

 

سرمربی داماش در خصوص مشکلات خط دفاع و دروازه داماش در چند بازی گذشته گفت : برای تک تک پست ها برنامه های جداگانه دارم و شما هم مطمئن باشید تمامی این نقایص را برطرف خواهم کرد . آرزویم این است که وقتی از رشت می روم بگویند من بر روی فوتبال این شهر واقعا تاثیرگذار بوده است و امیدوارم خدا در این راه کمکم کند .

 

درخشان در پاسخ به این سوال که وضعیت اردو در تعطیلات به چه شکل است و در کجا برگزار می شود گفت : ما سعی داریم اردو را در ترکیه برگزار کنیم اما با مشکلاتی نظیر خروج بازیکنان مواجه هستیم که اگر این مشکلات را برطرف کنیم به آنجا خواهیم رفت و در غیر اینصورت حتما یک اردوی داخلی خوب را برگزار خواهیم کرد .

 

همچنین علی احمدی سراوانی در پاسخ به خبرنگاری که از وی در خصوص رفتار و مصاحبه های امید هرندی پس از برکناری اش پرسیده شد گفت : آقای هرندی طی مدت حضورشان در باشگاه داماش زحمات بسیاری را کشیدند و براساس یک سری مسائل غیرفنی ایشان دعوت شدند برای برگزاری جلسه ای در خصوص مسائل اتفاق افتاده اما ایشان در آن جلسه حاضر نشدند . خواه ناخواه باشگاه که نمی توانست بدون سرمربی ادامه دهد .

وی ادامه داد : در نامه آقای عابدینی خطاب به ایشان هم ذکر شد که علی رغم میل باطنی درخواست دارم که در تمرینات حاضر نباشید و پس از این هم باشگاه داماش قصد ندارد به خاطر احترامی که برای ایشان قائل هست هیچ عکس العملی در برابر صحبت های ایشان انجام دهد . ما ایشان را همشهری و دوست خودمان می دانیم .

 

کربکندی

 

کربکندی : در داماش تعصب جاری است / اسم مسلمان با ماست اما هنرهایش نه! 

 

تیم نخست جدول لیگ امسال 10 امتیاز و تیم ما که در 15 جدول است نیز حدود 21 امتیاز را از دست داده است . فاصله نزدیک امتیازات و اینکه یک تیم می تواند با یک پیروزی چند رده در جدول رده بندی صعود کند نشان از حساسیت و سخت بودن لیگ امسال دارد .

محمدرضا کربکندی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیم خود در مقابل داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق افزود : در لیگ امسال تیم هایی مثل پرسپولیس که سرمایه گذاری های کلانی را انجام داده اند کمتر موفقیت بدست می آورند و می بینیم تیم هایی بیشتر موفقیت کسب کرده اند که از بازیکنان جویای نام استفاده کرده اند و این تیم ها به این دلیل بهتر نتیجه گرفته اند چون بازیکنانشان به دنبال مطرح شدن هستند .

 

وی ادامه داد : مطمئنا جایگاهی که تیم ذوب آهن هم اکنون در آن قرار دارد به هیچ وجه زیبنده نام این تیم نیست و کسی هم به این مسئله کاری نخواهد داشت که ما 14 بازیکن خود را از دست داده ایم . بعد از 5 باخت پی در پی در ابتدای فصل بالاخره توانستیم با سه پیروزی مقداری از ته جدول جدا شویم و جالب اینجاست که مسئولان ذوب آهن صبر و تحملی بیشتر نسبت به خیلی از رسانه ها داشته اند .

سرمربی ذوب آهن در خصوص تغییر مکان بازی گفت : داماش بازی گذشته را در قزوین انجام داده بود و طبق حکم کمیته انضباطی ما هتل را برای این بازی در قزوین رزرو کرده بودیم و با این اوصاف الان در رشت هتلی نبود تا مجبور شویم به هتل سپیدکنار برویم . در چنین شرایطی آنوقت اگر در کنفرانس حاضر نشویم جریمه می شویم .

 

کربکندی همچنین در خصوص دیدار فردای تیمش در مقابل داماش گفت : بازیهای گذشته داماش را دیده ام و باید بگویم برخلاف بسیاری از تیم های لیگ داماش تیمی است که خیلی تعصب در آن جاری است و تیمی نشان داده که برای موفقیت از جان و دل می جنگد .

وی ادامه داد : شاید به خاطر منافع تیمی خودمان باید بگویم خوشبختانه اما متاسفانه این بازی بدون تماشاگر است . من به عنوان یک اصفهانی واقعا حسرت چنین تماشاگران پرشوری را می خورم چرا که در استادیوم ما بیشتر از 50 تا 100 تماشاگر نمی آید و زیبایی فوتبال به حضور تماشاگر است .

 

وی افزود : تماشاگر اینجا تماشاگر فوق العاده پرشوری است و نبودشان از این لحاظ یک باری را از روی دوش ما بر می دارد اما تیم داماش تیم خوب و با طراوتی است . در بازی گذشته که به آن شکل بازی را مساوی کرد و در بازی با راه آهن که با پنالتی مشکوک در دقیقه 94 بازی را وگذار کرد و این نشان می دهد که ما به هر حال با وجود عدم حضور تماشاگر بازی سختی را در پیش رو داریم و تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا به مانند هفته گذشته بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم در این بازی هم حداقل با امتیاز از میدان خارج شویم .

 

سرمربی ذوب آهن در خصوص دلایل عدم نتیجه گیری ذوب آهن برخلاف سال های گذشته گفت : تیم ما 14 بازیکن خوبش را از دست داد و به لحاظ شرایط مالی در شرایط نامناسبی قرار گرفت . 5 باخت پی در پی شاید هر تیمی را می توانست به زانو در بیاورد اما با این صبر و حوصله ای که مجموعه داشت بالاخره توانستیم خودمان را اندکی از ته جدول جدا کنیم . با تمام مشکلاتی که برایمان وجود داشت و دارد من این اعتقاد را دارم که باز هم با فوتبال خوبی که انجام می دهیم این جایگاه تیم ما نیست اما متاسفانه کسی به فوتبال خوب امتیاز نمی دهد یا آن را حمایت نمی کند .

کربکندی در خصوص سوال خبرنگاری که پرسید چرا مسلمان ، بازیکن سابق نیست و از کیفیت او کاسته شده است گفت : وقتی به ذوب آهن می آمدم به لیست بازیکنانی که می توانستیم در اختیار داشته باشیم نگاه انداختم و وقتی نام مسلمان را دیدم کمی امیدوار شدم.

وی ادامه داد : پیش از فصل مسلمان به من زنگ زد و گفت می شود که نیایم که با شوخی به او گفتم ما یک مسلمان داریم و آنوقت همان را هم نداشته باشیم. گویا او با باشگاهی هم در تهران صحبت کرده بود و دوست داشت که در اصفهان بازی نکند .

وی افزود : با توجه به بازیهای که از او در سال گذشته و سال های گذشته دیده ام همواره از او همین سوال را داشته ام که چرا در حد خودت بازی نمی کنی؟ شاید دل او دلش با ما نیست یا دنبال راهی است که بتواند برود و اینگونه است که اسم مسلمان با ماست اما هنرهای او متاسفانه با ما همراه نیست!

 

سرمربی ذوب آهن در پایان ضمن ابراز امیدواری به اینکه فوتبال گیلان و اصفهان به جایگاه واقعی خود برسند در خصوص محرومین و مصدومین گفت : صلصالی و سعید عبدالله پور مصدوم است و فرشاد بهادرانی نیز سه اخطاره است .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید