وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و سپاهان اصفهان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

 

ناظمی: به دنبال رکورد نیستیم / امیدواریم کمیته استیناف در خصوص کسر امتیاز تجدید نظر کند

 

سپاهان از تیم های خوب کشور است که در سال های اخیر قهرمانی های بسیاری را آورده است اما تیم ما نیز پس از پیروزی برابر گسترش در تبریز به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفته است و می خواهیم اولین سه امتیاز خانگی را دشت کنیم .

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان با بیان مطلب فوق گفت: به بازیهای گذشته کاری نداریم و دنبال رکوردشکنی یا تجدید خاطرات نیستیم، بلکه هدفمان این است تا در جدول شرایط بهتری کسب کنیم و دل مردم را شاد کنیم .

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی داماش در خصوص کسر امتیاز از داماش گفت: من از وقتی که بحث کسر امتیاز تیم ها مطرح شد از این روش حمایت کردم اما در خصوص تیم ما در شرایطی این رای صادر شد که همه مظلومیت تیم و تماشاگران ما را تائید کردند و دیدند.

وی افزود: تماشاگران علی رغم اینکه دو پنالتی برای تیم مان گرفته نشد اهانتی را انجام ندادند و در طول بازی نیز به نحوی درست تیم خود را حمایت کردند که تحسین سرمربی استقلال را هم در پی داشت . اعتقاد من این است که در چند هفته ای که رشت میزبان بوده است بهترین میزبانی ها در سطح لیگ برتر را داشته و به هیچ وجه در این شرایط انتظار نمی رود که چنین رایی صادر شود. از کمیته انصباطی و استیناف انتظار داریم که با دقت عمل بیشتری در خصوص این رای تجدید نظر کنند.

 

ناظمی در خصوص غیبت مهدوی و آبشک در این بازی گفت: به غیر از این دو سعید قدمی نیز به دلیل مصدومیت در لیست حضور ندارد. به هر حال داماش یک تیم است و نباید به افراد وابسته باشد. ما بازیکنانی زیادی داریم که می توانند خلا را پر کنند و امیدوارم بازیکنانی که در فردا در ترکیب قرار میگیرند بتوانند به نحو احسنت آن تاکتیکی را که برای مقابله با سپاهان در نظر گرفته ایم را پیاده کنند.

 

وی در خصوص نمایش خوب داماش علی رغم نتیجه گیری نامناسب گفت: در لیگ برتر به بازی خوب امتیاز نمی دهند و باید به همراه بازی خوب در گلزنی و دفاع از گل هوشیار باشیم. در طول تمرینات بر روی نقاط ضعف مان کار کرده ایم که خوشبختانه هفته گذشته به خوبی جواب داد و امیدوارم فردا هم بتوانیم آنطور که می خواهیم بازی کنیم.

 

سرمربی داماش در خصوص استفاده از بازیکنان جوان نیز گفت: فوتبال برای جوانان است. هر کسی که به میدان برود و بتواند خود را نشان بدهد مطمئنا از او استفاده خواهیم کرد. خیلی خوشحالم بازیکنان باتجربه ای مثل آقای ابراهیمی را در تیم داریم که پیش از بازی با هر بازیکن جوانی که قصد حضور در میدان را دارد صحبت می کند و تجربیاتش را در اختیار او قرار می دهد.

 

ناظمی در پاسخ به سوال وارش اسپرت که از دعوت مسعود حسن زاده و هادی محمدی به تیم ملی امید و احتمال عدم حضور آنها در دیدار برابر فجر پرسیده بود گفت: من در خصوص مسائل فنی می توانم تصمیم گیری کنم و در خصوص رفتن یا ماندن آنها به اردو باید آقای عابدینی تصمیم بگیرند. مطمئنا من به این دو بازیکن نیاز دارم و این خواسته را با آقای عابدینی مطرح می کنم که ایشان با مدیران تیم ملی در این خصوص صحبت کنند .

 

زلاتکو کرانچار ، سرمربی سپاهان

 

کرانچار: جباری باید خودش در خصوص ماندنش تصمیم بگیرد / سه امتیاز را می خواهیم

 

ما در این مقطع با کمبود بازیکن مواجه شده ایم و حقیقتا دست‌مان برای انتخاب نفرات بسته است. اما پس از پیروزی در دیدار اخیر به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم و برای سه امتیاز به رشت آمده‌ایم.

به گزارش وارش اسپرت، زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل داماش گیلان بابیان مطلب فوق گفت: می دانیم داماش هم شرایط خوبی دارد و با پیروزی پای به میدان گذاشته است اما با احترام به این تیم سه امتیاز را می خواهیم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت که درباره وضعیت جباری از کرانچار سوال پرسید گفت: به اندازه‌‌ی کافی درباره‌ی جباری صحبت کرده‌ایم. من تیمم را در اختیار دارم و در حال حاضر دچار کمبود نیرو در این پست نیستیم. درباره جباری خودش باید تصمیم بگیرد که می خواهد در سپاهان بماند یا خیر!

وی در این باره که چگونه می‌گویید کمبود نیرو ندارید در حالی که ابراهیمی و بولکو مصدوم شده اند و نیستند پاسخ داد: در واقع پست جباری هافبک هجومی است که برای این پست بازیکن آماده داریم، اما با مصدومیت ابراهیمی و بولکو ما در پست هافبک دفاعی با مشکل مواجه‌ایم. درباره ی جباری بگویم خود او میل به بازی نداشت و بودنش در تیم مشکل بزرگی برای خودش و هم‌چنین تیم سپاهان بود. قرار شد او مدتی دور از فوتبال باشد تا ببینیم آیا دلش می‌خواهد باز هم فوتبال بازی کند یا خیر!

 

خبرنگار وارش اسپرت از سرمربی سپاهان در خصوص اختلاف او با یعقوب کریمی و نقل قول مصاحبه وی در یکی از جراید پرسید که وی جواب داد: من هرگز با بازیکن بحث نمی کنم. زیرا بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و باید با اصول باشگاه سازگار باشد. در این مورد با مدیریت باشگاه صحبت کردم و وی گفت کریمی در مصاحبه ای که با سایت رسمی باشگاه داشته صحبت هایش را تکذیب کرده است. کریمی سال گذشته که در نفت بود با مشکل شکستگی دنده مواجه شد که حدود دو ماه از فوتبال به دور بود. اکنون او کم کم با تیم وفق پیدا می کند و به تیم اضافه می شود.
خبرنگاری در سوالی دیگر در مورد پیشنهاد دیناموزاگرب از وی پرسید که کرانچار گفت: اینها تنها صحبت رسانه‌ها بود. من تاکید کردم که با سپاهان قرارداد دارم و به قراردادم نیز متعهد می‌مانم. این صحبت ها تنها در رسانه های کرواسی پیش آمد که پاسخ آن‌را دادم.

 

کرانچار درباره‌ی کنسل شدن اردوی تیم ملی نیز گفت: من زمانی که سرمربی تیم های ملی هم بودم این عقیده را داشتم که نباید به خاطر تیم ملی مسابقات لیگ به تعویق بیفتد و تعطیلی لیگ به ضرر تیم ملی است. بازیکنان با حضور مستمر در باشگاه ها باید آماده شوند و اگر اردویی هم قرار است برپا شود بهتر است آنرا یکماه مانده به برگزاری تورنمنت برگزار کرد.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید