وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و صبای قم با حضور حمید درخشان سرمربی داماش و محمود فکری کمک مربی صبا برگزار شد . دلیل عدم حضور صمد مرفاوی در این کنفرانس کسالت وی عنوان شد!

 

درخشان :امیدوارم اشتباهات بازی رفت را نبینیم/در هیچ جای دنیا ندیده ام تیم مهمان را محروم کنند!

 

صبا تیم خوبی است و با توجه به اینکه دیدار هفته گذشته خود را واگذار کرده،کار سختی را در پیش خواهیم داشت به خصوص اینکه دراین دیدار خانگی از حضور هوادارانمان هم محروم هستیم .

به گزارش وارش اسپرت حمید درخشان سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل صبای قم در استادیوم شهید عضدی رشت با بیان مطلب فوق گفت : متاسفانه از حضور تماشاگرانمان که همواره یارو یاور تیم خود بوده اند محروم هستیم و تعجبم این است که تیم ما وقتی مهمان هم باشد محروم می شود ، چه رسد به اینکه بخواهیم میزبان باشیم!  در هیچ کجای دنیا ندیده ام که تیم مهمان را محروم کنند!

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی افزود : نبود تماشاگران تاثیر زیادی بر روی بازی خواهد داشت ، چرا که حضور آنها دلگرمی خاصی را به بازیکنان انتقال میدهد.

وی ادامه داد : طی هفته های گذشته با مشکلات مختلفی مواجه بوده ایم که یکی از آنها مشکلات مالی بود اما خدا را شکر بخشی از این مشکلات حل شده است و طی هفته های آینده نیز در بخش مالی قول داده اند که مشکلات را برطرف کنند .

 

سرمربی داماش با یادآوری بازی رفت که برای نخستین بر روی نیمکت داماش نشسته بود گفت : در بازی رفت مستحق پیروزی بودیم و تنها به خاطر برخی اشتباهات داوری و عدم اعلام دو پنالتی برای ما بازی مساوی شد . امیدوارم که دربازی فردا این اشتباهات صورت نگیرد و ما بتوانیم با اقتدار بیشتر به سه امتیاز این بازی برسیم .

وی افزود : عوامل بسیار زیادی مثل محرومیت ها، مصدومیت ها، مسائل مالی و… سبب شد تا روند موفقیت آمیزمان دنبال نشود، اما امیدوار هستم که با پیروزی در بازی فردا دوباره به شرایط خوبی برسیم . معتقدم می توانیم بعد از دو پیروزی پی در پی با آرامش خاطر بیشتری در مسابقات حاضر باشیم .

 

درخشان در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که از میزان پرداختی ها پرسید گفت : مبلغ زیاد نبود، اما به اندازه ای بوده است که فعلا آرامش را به تیم برگرداند . مالک باشگاه هم قول داده اند که تا اواخر هفته بخش دیگری از مطالبات را پرداخت کنند تا رقم پرداختی ها به حدود 50 درصد از قرارداد برسد .

وی در پاسخ به این سوال که بدترین رتبه ای را که برای داماش در پایان فصل متصور هستید چیست؟ گفت : در زندگی ام هیچ وقت به بدترین فکر نکرده ام و همیشه بهترین را در نظر گرفته ام . فاصله ها اینقدر کم است که شاید با دو پیروزی ما در رتبه ششم و هفتم جدول باشیم ، بنابراین امیدوار هستم که با پیروزی در دیدار فردا و یک روند خوب به رتبه های خوب جدول دست پیدا کنیم .

 

سرمربی داماش در پایان گفت : به غیر از حسین ابراهیمی که مصدوم است و محمد آبشک که محروم شده، سایرین در آمادگی خوبی به سر می برند .

 

فکری : برای سه امتیاز به میدان خواهیم آمد

 

طی روزهای گذشته داماش را به خوبی آنالیز کرده ایم و امیدوار هستیم که فردا با برگزاری یک بازی خوب سه امتیاز دیدار را از آن خود کنیم .

به گزارش وارش اسپرت محمود فکری مربی صبای قم در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیم خود مقابل داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت با بیان مطلب فوق گفت : بازی فردا برای هر دوتیم صبا و داماش حساس هست و به همین علت مطمئنا هر دو تیم برای پیروزی پای به میدان میگذارند.

 

وی افزود : داماش در این دیدار از حضور تماشاگران خود محروم است و ممکن است به لحاظ روحی انرژی لازم را نداشته باشد، اما به هر حال این تیم میزبان است و سعی خواهد کرد که از شرایط میزبانی خود به نحو مطلوب استفاده کند .

وی ادامه داد : اگرچه تماشاگران در این دیدار حاضر نیستند اما امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و بینندگان تلویزیونی از دیدن این دیدار لذت ببرند .

مربی صبا در پایان با بیان اینکه تمامی بازیکنان از شرایط خوبی برخوردارند ، فرید کریمی را تنها غایب دیدار فردا اعلام کرد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید