وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و مس سرچشمه با حضور مهدی تارتار و اصغر شرفی سرمربیان دو تیم داماش و مس سرچشمه برگزار شد .

 

مهدی تارتار : بردن پرسپولیس لذت بخش است اما اگر نتوانیم در خانه هواداران را شاد کنیم ارزشی ندارد

 

بازی داماش و مس سرچشمه می تواند از بازی های سنگین لیگ برتر باشد ، چون مس هنوز روی کاغذ شانس ماندن دارد و پس از بازی فردا وضعیت این تیم بهتر مشخص می شود بنابراین حتما با تمام وجود مقابل ما بازی خواهند کرد تا به سه امتیاز بازی برسند.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ضمن بیان مطلب گفت : تیم ما با توجه به برد خوبی که در مقابل تیم پرسپولیس داشتیم به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارد و تنهای نگرانی ما این است که مبادا بچه های ما دچار غرور کاذب بشوند هر چند که تذکرات را به آنها داده ایم و می دانند که سه امتیاز بازی فردا می تواند خیال ما را برای ماندن در لیگ برتر کاملا راحت کند .

 

در ادامه خبرنگار وارش اسپرت به سرمربی داماش گفت : در چند بازی اخیر روند خط دفاعی داماش با حضور تاثیر گذار مختاری بهبود پیدا کرد شما برای تاثیر گذاری بیشتر خط حمله داماش چه اندیشیده اید؟ که تارتار در پاسخ گفت : خوشبختانه با تغییراتی که در ساختار دفاعی تیم ایجاد کردیم روند دفاعی تیم بهبود یافته و 5-6 هفته گذشته خود ادعای ما را اثبات می کند . از دو هفته قبل بر روی روند هجومی تیم کار کردیم و همانطور که دیدید در دو مسابقه اخیر در مقابل ملوان و پرسپولیس،بچه های ما موقعیت های بسیار خوبی را ایجاد کرده اند و ما نیز امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم .

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

تارتار در پاسخ به دیگر سوال وارش اسپرت که چرا علی رغم استقبال خوب هواداران از بازیها ، داماش تنها در سه مسابقه خانگی پیروز شده است گفت : یکی از دلایل اصلی می تواند تاثیر گذار باشد چمن استادیوم است. توپ به راحتی در این زمین جا به جا نمی شود و خستگی ای که تمرینات طول هفته بر روی چمن مصنوعی به بازیکنان وارد می کند ، تیم را دچار مشکل می کند . شما می بینید هر تیمی که در این استادیوم بازی می کند بازیکنان آن تیم دچار مشکل می شوند . من امیدوارم این مشکل در سال های آینده حل شود تا از این نظر مشکلی نداشته باشیم. نکته بعد هم استرسی است که به بازیکنان به خاطر آنکه دوست دارند برنده باشند وارد می شود و بازیکن گاها آن نکاتی را که کادر فنی به آنها متذکر می شود را انجام نمی دهد . امیدوار هستیم که از فردا بتوانیم دل هوادارن مان را در خانه هم شاد کنیم . من به بازیکنان هم گفتم اینکه ما برویم و در بیرون از خانه پرسپولیس را شکست دهیم درست است که لذت بخش است اما اگر نتوانیم در داخل خانه هوادارانمان را شاد کنیم آن برد ارزش چندانی نخواهد داشت .

 

تارتار در پاسخ به خبرنگاری که پرسید به نظر می رسد چاوشی از نیمکت نشینی ناراحت بوده که به آن شکل پس از گل زدن شادی کرد به نظر شما آیا وی نباید حرفه ای تر عمل کند ؟ گفت : با چاوشی صحبت کرده ام و تذکراتی را که لازم بوده به او دادم . من از اینکه بازیکن با انگیزه وارد مسابقه بشود خیلی خوشحالم و دوست دارم تمامی بازیکنانم با انگیزه بالا وارد مسابقه بشوند تا گل بزنند و در این صورت سودش را تیم و خود من می برم . از این قضیه ناراحت نیستم اما او باید حرفه ای تر عمل کند و با صحبت هایی که با وی داشتیم فکر می کنم دیگر از این به بعد چنین مشکلی را نخواهیم داشت .

 

وی در پایان گفت : خوشبختانه هیچ بازیکن محروم و مصدومی را نداریم و امیدوار هستیم که با یک بازی حساب شده بتوانیم سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم.

 

 

اصغر شرفی : اینجا خانه من است!

 

بازی سختی را در پیش داریم و دوست نداریم حیثیت و غرور خود را ببازیم و مطمئن باشید شرافتمندانه مقابل داماش بازی می‌کنیم.

 

اصغر شرفی عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه داماش و مس سرچشمه گیلان را خانه خود خواند و اظهار داشت: گیلان می‌تواند قطب فوتبال کشور شود.

وی وضعیت تیم‌های فوتبال در ایران را نزدیک به‌هم دانست و افزود: تیم‌هایی که در روز بازی دارای روحیه بهتری باشند پیروز می‌شوند.

شرفی با اشاره به جذب بازیکنان خارجی در تیم‌های فوتبال کشور، تصریح کرد: سال‌های گذشته بازیکنان خوبی به کشور آمدند و این امر به ارتقای فوتبال کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان مردم گیلان را علاقمند به فوتبال خواند و گفت: با احساس مردم گیلان نباید بازی شود.

 

وی با بیان اینکه دوست نداریم حیثیت و غرور خود را ببازیم، ابراز داشت: مقابل داماش شرافتمندانه بازی می‌کنیم.

شرفی سرنوشت بسیاری از تیم‌ها را در دست تیم فوتبال سرچشمه عنوان کرد و بیان داشت: در بازی‌های پایان لیگ برتر با کسی زدوبند نداریم و جوانمردانه بازی می‌کنیم. مس سرچشمه با راستی و درستی بازی خواهد کرد و ما بازی‌های خارج از زمین را بلد نیستم.

وی به داوری بازی مقابل داماش گیلان اشاره کرد و اذعان کرد: بازیکنان تیم فوتبال سرچشمه از داور ذهنیت خوبی ندارند و این داور را نمی‌خواهیم. مشکلات داوری در ایران بسیار عمیق است و به خاطر مردم گیلان و رشت فردا داخل زمین می‌شویم.

 

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان، تیم فوتبال داماش را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: این تیم با مشکلات مالی مواجه است.

وی با اشاره به وضعیت تکنیکی دو تیم فوتبال داماش و مس، تصریح کرد: کمبود تکنیک و تاکتیک را با دوندگی بیشتر می‌توان جبران کرد. آمده‌ایم مردانه بازی کنیم و نتیجه داخل زمین رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه به محرومیت و آسیب دیدگی بازیکنان این تیم مقابل داماش اشاره کرد و بیان داشت: وجود بازیکن محروم و آسیب دیده نباید بر بازی تیم تاثیر بگذارد.