وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و ملوان انزلی ظهر امروز با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و اسکوچیچ سرمربی ملوان در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

 

ناظمی: داماش وابسته به هوادارانش است / استادیوم سردارجنگل رشت زمین اول ملوان است نه داماش

 

بازی داماش و ملوان همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد اما ما رقابتمان در مستطیل سبز است و امیدوارم که فردا روز خوب مان باشد.

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی داماش و ملوان با بیان مطلب فوق افزود: از نقاط ضعف و قدرت ملوان شناخت خوبی را داریم. امیدواریم که فردا بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و بتوانیم فوتبال گیلانی ها را برای کل مردم ایران به نمایش بگذاریم .

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

وی ادامه داد: همه به حساسیت این بازی واقف اند و به هر حال رقابت در فوتبال هم خوب است اما امیدوارم همانطور که در طول فصل سرمربیان تیم های حریف از طرفداران داماش تعریف کردند، انشالله فردا نیز پیروز واقعی تماشاگران ما باشند.

وی افزود: داماش وابسته به هوادارانش است و حمایت هواداران همواره انرژی بسیار خوبی را به کادرفنی و بازیکنان داده است و از آنها می خواهم که فردا نیز تنها به تشویق تیم محبوب شان بپردازند.

 

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به خبرنگاری که از وضعیت مالی داماش و تجمع در تمرین پرسید گفت: خود من هنوز از سال 90 طلبکار هستم اما الحمدالله همدلی خوبی بوجود آمد و پیگیری هایی در حال صورت گرفتن است و امیدواریم که از هفته آینده مشکلاتمان به کل حل شود.

 

ناظمی در خصوص هیاهوی ملوانی ها برای زمین برگزاری مسابقه گفت: این میزبان است که تصمیم میگیرد کجا بازی کند. زمین استادیوم جز 12 استادیومی است که درجه A آسیا در کشور را گرفته است و از طرفی زمین اول داماش استادیوم عضدی است و زمین دوم سردارجنگل، درحالی که زمین اول ملوان استادیوم سردارجنگل رشت است .

وی ادامه داد: حق میزبانی با داماش است و بهتر است که به اینطور مسائل نپردازیم . تیم های استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی هم در این استادیوم بازی کرده اند و این استادیوم سرمایه ملی استان ماست.

 

ناظمی در پایان ضمن بیان اینکه در بازی فردا داماش هیچ بازیکن محرومی را ندارد عنوان کرد: مرتضی ابراهیمی و میلادفراهانی به دلیل مصدومیت قطعا در بازی فردا غایب خواهند بود.

 

همچنین علی احمدی سراوانی مدیر رسانه ای داماش در خصوص وضعیت ماندن یا رفتن امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان پس از دربی گیلان گفت: آقای عابدینی استعفا را یکی از ابزار مدیریتی می دانند و به این ترتیب خواسته اند که تکلیف و وضعیت داماش روشن شود. ایشان دو ماه پیش استعفا کردند که با توجه به قانونی که وجود داشته باید در این مدت وضعیت مشخص می شد و به همین دلیل است که ایشان می گویند بعد از بازی با ملوان بر سر کار خودشان حاضر نمی شوند.

 

اسکوچیچ: از بازی در عضدی ناراضی نیستم / پاشنکو هنوز نرفته است

 

برای این بازی آماده ایم . درست است که این بازی یک دربی به شمار می رود اما ما در جدول هم به هم نزدیک هستیم که این امتیاز گرفتن در این مسابقه را بسیار با اهمیت تر می کند.

به گزارش وارش اسپرت اسکوچیچ سرمربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت: من تجارب زیادی در دربی ها دارم و برای من مهم این است که بازیکنان به وظایف خودشان توجه کنند تا به دربی بودن این مسابقه. اینکه تیم ها در اوج به هم رسیدند خیلی خوب است چون بازی خوبی را می توانیم شاهد باشیم.

 

وی در خصوص سوال خبرنگاری که از رفتن پاشنکو و پیوستن ثابتی پرسیده بود گفت: باید ببینیم که وضعیت پاشنکو به چه شکل پیش می رود. ثابتی امروز با ملوان قرارداد امضا کرد اما این هنوز به معنای آن نیست پاشنکو از ملوان رفته است.

 

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که در خصوص بحث مطروحه در خصوص تغییر زمین بازی آیا درخواست او بوده یا مدیریت باشگاه گفت: ما به بازی در چمن مصنوعی عادت نداریم و بحث ناراضی بودن وجود نداشت. برای مان فرقی ندارد که در کدام زمین بازی کنیم ولی اگر چنین زمینی را در انزلی داشتیم می توانستیم بازیکنانمان را با شرایط این زمین وقف دهیم .

وی افزود: پیام من به تماشاگران این است که بیایند و از مسابقه لذت ببرند بدون اینکه به حواشی توجه کنند. فردا باید روز بزرگ و خاطره انگیزی برای فوتبال گیلان باشد.

 

وی در خصوص عدم استفاده از عزت الهی در حالی که سال قبل او را پدیده نامیده بودند گفت: چطور یک بازیکن می تواند در ترکیب تیمم بازی کند در حالی که او همواره در تمرینات تیم ملی بوده و در تمرینات ما نبوده است؟

اسکوچیچ در پاسخ به خبرنگاری که در خصوص ایرادات یکی از مدرسین فوتبال در گیلان از تمرینات وی گرفته بود پرسید گفت: در مورد مربیان دیگر دوست ندارم که صحبت کنم اما از آنجایی که ایشان مربی نیستند من میخواهم در مورد ایشان چیزی بگویم و آن این است که ایشون فقط یک مدرس هستند. مدرسین همواره باید دانش خود را اثبات کنند و فقط در صورتی می توانند دانش شان را اثبات کنند که مربی باشند اما ایشان فقط مربی یک باشگاه در بنگلادش هستند!

 

وی در پایان در خصوص غایبین ملوان در دربی گفت: دو بازیکنمان به اسم معبودی و محسن یوسفی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان برای حضور در این بازی مشکلی ندارند.