وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تارتار و پورغلامی هوادران دو تیم را به حفظ آرامش و احترام متقابل دعوت نمودند. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، مهدی تارتار "سرمربی تیم فوتبال داماش " در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت : با یک بازی هجومی ملوان را شکست می دهیم . مهدی تارتار در آستانه دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی افزود: گرچه ملوان تیم خوبی است و نتایج قابل قبولی نیز در دور برگشت کسب کرده اما مصمم هستیم تا در این دیدار به برتری برسیم.

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان با توجه به مشکلات خود انگیزه مضاعفی دارند تا در این دیدار به پیروزی دست یابند تا بتوانند یک عیدی خوب به مردم رشت بدهند. تارتار، گفت: در هفته جاری تمرینات خوبی را انجام داده ایم و روی نقاط قوت و ضعف تیم ملوان نیز کار کرده ایم و به طور حتم در دیدار برابر این تیم با یک شیوه هجومی وارد میدان خواهیم شد.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با انتقاد از برگزاری این دیدار در ورزشگاه سردارجنگل رشت گفت: زمین ورزشگاه سردار جنگل نامناسب و بی کیفیت است و اگر فیلم این دیدار به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود شاید باز سهمیه ایران در آسیا کاهش یابد.

تارتار ادامه داد: ما مجبور شدیم تمرینات خاصی را در طول هفته انجام دهیم تا با شرایط زمین ورزشگاه سردارجنگل همخوانی داشته باشد اما با این وجود ما کاری به زمین و حتی شرایط جوی نداریم و مصمیم تا در این دیدار هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

مهدی تارتار

تارتار در افزود: هواداران در این بازی ضمن احترام به حریف تا پایان نود دقیقه دیدار دو تیم فقط به تشویق داماش گیلان بپردازند و از ورود به هرگونه حاشیه ایی در این دیدار پرهیز کنند تا با حمایت آنها که همیشگی و دایمی بوده است بازیکنان ما بتوانند با شکست حریف و کسب سه امتیاز این دیدار هدیه ارزشمندی نیز به هواداران خونگرم داماش بدهند.

 

در پایان مهدی تارتار در جواب سوال خبرنگار وارش اسپرت در مورد اینکه آیا در فردا عروسی به کوچه ما می آید چنین جواب داد:

ان شاالله فردا شب همه با خوشحالی به خونه هامون میریم و بهترین عیدی را هوادارانمان بدهیم.

 

علی سراوانی در مورد اینکه مسئولان استانی با مخالفت کردن انجام بازی در استادیوم عضدی به تیم دولتی و نظامی ملوان لطف کردند و مثل سابق تبعیض قائل شدند به خبرنگار وارش اسپرت چنین گفت: من فکر نمیکنم چنین باشه ولی از همه هواداران می خواهم که باز هم مثل سابق از داماش حمایت کنند تا داماش پیروز بازی فردا باشد.

همچنین در سوال بعدی وارش اسپرت در مورد وضعیت باشگاه و مهندس عابدینی فرمودند:امیرعابدینی قرار بود تا امروز ظهر رشت باشه ولی به دلیل کارهای انتقال باشگاه نتوانستند حضور پیدا کنند و در تهران مشغول کارهای انتقال باشگاه هستند.

علی احمدی سراوانی در مورد ناطقی هم گفتند که من هم ایشان را نمیشناسم ولی در یک جا خوندم که ایشان رئیس سندیکای طلافروشان تهران می باشند.

 

از سوی دیگر فرهاد پورغلامی  سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی پیش تر  در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد : بازی سختی را پیش رو داریم و کسب امتیاز این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است .
وی خاطرنشان کرد: داماش تیم خوب و بهره مند از حمایت استانی است و قطعا بازی آسانی نخواهیم داشت ولی امیدوارم امتیاز لازم را کسب و موقعیتمان در جدول را تثبیت کنیم .

پورغلامی افزود : با توجه به حساسیت این دیدار تمرکز ما روی بازی و خوشحال کردن هوادارانمان است ولی برای اینکه آنها را در جریان مسائل و مشکلات تیم قرار دهیم باید بگویم که امسال تنها پنج درصد پول قرارداد را گرفته ایم و این برای یک تیم لیگ برتری بد است .

 

وی در مورد وضعیت مصدومیت ها یادآور شد: محمد حیدری مصدومیت جزئی دارد و علی رمضانی و سعید سالار زاده نیز تحت مراقبت پزشکی قرار دارند و امیدواریم برای این بازی آمادگی پیدا کنند .
سرمربی ملوان خاطرنشان کرد : محسن مسلمان و حسنی صفت هم به دلیل سه اخطاره بودن در دیدار مقابل داماش حضور نخواهند داشت .

پورغلامی در خاتمه متذکر شد: امیدوارم روز شنبه شاهد حفظ حرمتها ، احترام به یکدیگر و ارائه بازی جوانمردانه و زیبا از سوی دو تیم بزرگ گیلان باشیم .