وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و نفت تهران با حضور درخشان و ابراهیم زاده سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس مجموعه شهیدعضدی رشت برگزار شد .

 

درخشان : می خواهیم در 3 بازی آینده با دست پر از میدان خارج شویم / شاید کیانی از لیست خارج شد!

 

با تیمی منسجم که از کادرفنی بسیار قوی هم بهره می برد بازی خواهیم داشت اما امیدوار هستیم با یک بازی خوب و روان به سه امتیاز این مسابقه دست پیدا کنیم .

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم خود در مقابل نفت تهران گفت : تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در این دیدار جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم .

وی ادامه داد : در اردوی کیش 5 روز به طور مستمر تمرین داشتیم و خوشبختانه شرایط بچه ها به لحاظ فیزیکی بسیار خوب شده است و امیدواریم که رفته رفته هم بتوانیم کارهای تاکتیکی را علی رغم اینکه در برخی نقاط با کمبود بازیکن مواجه هستیم توسعه دهیم .

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

 

وی افزود : انشالله با درایت آقای عابدینی و مدیریت محترم با جذب نفرات مناسب در دور برگشت تیم کاملی را داشته باشیم تا بتوانیم خواسته های هواداران را هم برآورده کنیم .

سرمربی داماش در خصوص آخرین وضعیت جذب بازیکنان خارجی نیز گفت : یکی از این بازیکنان قطعی شده است و امروز بلیط او فرستاده می شود تا بیاید و دو بازیکن دیگر هم به محض آنکه کارهای اداری و ویزای آنها درست شود خواهند آمد . دو بازیکن از این سه بازیکن پس از حضور در تمرینات ما جذب خواهند شد .

 

وی در پاسخ به خبرنگاری که با اشاره به کنفرانس خبری پس از بازی با گهر، حرف های درخشان در خصوص عدم نگرانی از چهاربازی آتی را نقل قول کرد، گفت : بازیهای بسیار سختی را در مقابل تیم های بزرگ برگزار خواهیم کرد اما من به تیمم ایمان و اعتماد دارم و می خواهیم بازی های خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم .
وی ادامه داد : درست است که نمی شود فوتبال را پیش بینی کرد اما ما تلاشمان بر این خواهد بود که در تمام این بازیها با دست پر از میدان خارج شویم .

درخشان در خصوص مصدومین و محرومین دیدار فردا گفت : به غیر از آبشک که از ابتدای فصل مصدوم بوده است ، کوشکی و بروش هم مصدوم هستند و آنها را در اختیار نداریم . مطمئن باشید با برطرف شدن مصدومیت این بازیکنان و جذب چند بازیکن خوب به تیمی تبدیل خواهیم شد که تیم ها برای بدست آوردن امتیاز در رشت به مشکل بخورند . 

 

وی در پاسخ به خبرنگاری که در خصوص چرایی از دست دادن نتیجه در دقایق پایانی دیدارهای مثل تراکتورسازی و صبا پرسیده بود گفت : در بازی با تراکتور وقتی امین متوسل زاده را با چاوشی تعویض کردم دیدم که تنها 4 بازیکن جوان و ناپخته مثل محمدی ، دادرسی یا نصیری و… را بر روی نیمکت در خط دفاعی دارم اما چاوشی می توانست آن جلو توپ را خوب نگه دارد .

وی افزود :  نمی توانستم ریسک کنم و بازیکنی را بیاورم که تجربه بازی در جو با آن تماشاگر را نداشت چون ممکن بود فاجعه ای رخ دهد اما اگر بازیکن با تجربه ای داشتم حتما دفاع را اضافه می کردم . مطمئنا تیمی که 85 دقیقه از حریف جلو بوده است حتما می توانسته به نحوی آن 5 دقیقه را هم بگذراند ولی به هر حال این ابزار در اختیار من نبود .

 

سرمربی داماش گیلان در مورد آخرین وضعیت کنار گذاشتن مهدی کیانی گفت : یک بازیکن در هر شرایط و فشاری که قرار دارد باید بتواند به عنوان یک بازیکن حرفه ای خودش را کنترل کند . حرفه ای بودن فقط به پول خوب گرفتن نیست بلکه باید در مسائل فنی، اخلاقی و رفتاری هم حرفه ای بود…

وی ادامه داد : ایشان کاری را انجام داد که ما ایشان را به کمیته انضباطی باشگاه واگذار کردیم تا در موردش تصمیم گیری کند . ما بازیکنی را می خواهیم که نه تنها در مسائل فنی خوب باشد بلکه در مسائل اخلاقی هم سرآمد باشد ، چون اگر این اتفاق نیفتد تیم ما هم بی نظم می شود .

 

وی در پاسخ به خبرنگاری که در خصوص اینکه آیا ممکن است کیانی از لیست خارج شود گفت : ما به دنبال این نیستیم که بازیکنی را تخریب کنیم و اگر مشکلش برطرف شد او خواهد ماند اما قوانین به ما اجازه می دهد که 7 بازیکن را در نیم فصل از لیست خارج یا جا به جا کنیم و اگر نیاز باشد اینکار را در مورد وی انجام خواهیم داد .

 

درخشان در پاسخ به اینکه مصاحبه کردن در مورد پرسپولیس آیا درست است و آیا تمرکز او را از تیم فعلی اش نخواهد گرفت گفت : موافق هستم و این قضیه را کم کرده ام . دیگر در مورد پرسپولیس صحبت نخواهم کرد و اگر آن موقع هم حرف زدم به این علت بود که هنوز در کمیته فنی این تیم دخیل بودم اما مطمئن باشید تمام تمرکزم را برای داماش گذاشته ام .

وی درخصوص تعطیلات لیگ به علت بازی های تیم ملی و نتیجه آن گفت : اعتقاد دارم هرچقدر لیگ پویاتر باشد بیشتر به نفع تیم ملی خواهد بود چراکه بازیکنان هرچقدر بیشتر بازی کنند آبدیده تر و آماده تر خواهند بود .

 

سرمربی داماش در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت که در خصوص جذب امیرمحمد مظلوم پرسیده بود گفت : این جوان از سرمایه های این شهر است و ما باید این سرمایه ها را بیاوریم تا در کنار تیم باشند و تجربه اندوزی کنند . مظلوم بازیکن آینده دار و خوبی است و امیدوارم بتوانم به آن کمک کنم تا در آینده بتواند به داماش و فوتبال گیلان کمک کند.

 

وی در پاسخ به دیگر سوال وارش اسپرت در خصوص جام حذفی نیز گفت : پیش از قطعی شدن برگزاری این رقابت ها هم عنوان کرده بودم که برگزاری جام حذفی هیچگونه ضرری ندارد بلکه منفعت زیادی را هم برای بازیکنان و تیم ها خواهد داشت . انگیزه ای که این جام ایجاد می کند می تواند ما را امیدوار به دنبال کردن اهداف بالا و رسیدن به سهمیه آسیایی کند ، فقط امیدوارم با توجه به این تعطیلات حالا نخواهند هر سه روز یا چهار روز یک مسابقه برگزار کنند .

وی در خصوص نگاه داماش و وی به جام حذفی گفت : مسیر جام حذفی اصلا پیش بینی شده نیست و نمی توان گفت چه نتایجی در آن به وقوع می پیوندد . معمولا شانس در جام حذفی خیلی دخیل است و امیدواریم ما این شانس را داشته باشیم و بیاییم تا قهرمانی برسیم تا از گیلان حداقل یک نماینده در آسیا داشته باشیم .

 

در پایان علی سراوانی مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان نیز در پاسخ به خبرنگاری که در خصوص مسائل پرداخت های بازیکنان پرسیده بود گفت : همه بازیکنان 15 درصد از قراردادهایشان را گرفته بودند و 10 درصد دیگر نیز چند روز قبل پرداخت شد . امروز هم آقای عابدینی دستور دادند که 15 درصد دیگر را هم به بازیکنان طی روزهای آینده چک داده شود و 10درصد دیگر هم تا قبل از نیم فصل به بازیکنان پرداخت می شود تا پیش از آغاز نیم فصل دوم 50 درصد از قراردادهای بازیکنان پرداخت شده باشد .

وی ادامه داد : در خصوص بدهی های فصل گذشته هم چک هایی به بازیکنان داده شده است که به مرور این چک ها را دارند وصول می کنند و از این بابت مشکلی وجود ندارد .

 

ابراهیم زاده ، کنفرانس داماش - نفت تهران

 

 

ابراهیم زاده : بازی با داماش جنگی در میانه میدان است / حضور تماشاگران باعث انگیزه می شود

 

هر چه بازیها بیشتر پیش می رود ، حساسیت جدولی نیز بیشتر می شود . با تغییر و تحولاتی که در داماش بوجود آمده است ، بازی فردا بازی بسیار سختی برای تیم ما خواهد بود .

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در کنفرانس پیش از بازی تیم خود در مقابل داماش گیلان گفت : شیوه بازی داماش در بازیهای داخل خانه و خارج از خانه متفاوت است و به همین دلیل من فکر می کنم فردا بازی بیشتر به جنگی در میانه میدان ما بین ابراهیمی داماش یا دیگر بازیکنان این تیم و بازیکنان جوان ما تبدیل خواهد شد . امیدوار هستم که بتوانیم فوتبال خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم .

 

وی ادامه داد : چمن مصنوعی اینجا بسیار متفاوت تر و بهتر از چمن مصنوعی است که در شیراز بر روی آن بازی می کردیم و این خوش می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی بازی تیم ها بگذارد .

سرمربی ذوب آهن در خصوص رایزنی نفت برای بخشش محرومیت وریا غفوری و یعقوب کریمی و محرومین این تیم گفت : در این مورد من چیزی را دنبال نمی کردم ؛ این دو نفر محروم هستند و اصلا آنها را با خودمان به رشت نیاورده ایم . به غیر از غفوری و کریمی ، مگنو باتیستا را هم در اختیار نداریم .

 

وی درخصوص نوسان در نتایج اخیر نفت گفت : این به تجربه بازیکنانمان بر می گردد که در صحنه های حساس نمی توانند کنترل لازم را داشته باشند یا در بازی با سپاهان به گفته یکی از مسئولان خودشان شانس با آنها یار بود و با ما یار نبود .

وی ادامه داد : هدف ما این است که در درجه اول بتوانیم یک فوتبال با ثبات را به نمایش بگذاریم . یعنی اگر یعقوب کریمی یا وریا غفوری یا هر کس دیگری نیست ما بتوانیم فوتبال خودمان را انجام دهیم و تکیه به افراد نداشته باشیم . اینکه بتوانیم در مقابل تیم های مختلف نوع بازیمان را تغییر بدهیم…مطمئنا در مقابل تیمی مثل فجر که فیزیکی بازی می کند باید فوتبالی متفاوت نسبت به بازی در مقابل تیم های دیگر از خودمان نمایش دهیم و در این صورت است که می توانیم به سهمیه هم چشم داشت باشیم چرا که می گویند چون صد آید نود هم پیش ماست !

 

ابراهیم زاده در خصوص وضعیت تیم ملی گفت : رسیدن به جام جهانی برای کل فوتبال ایران منفعت خواهد داشت و باعث رشد و پیشرفت فوتبالمان خواهد شد و وقتی ببینیم رسیدن به آن مشکل تر می شود قطعا همه ما ناراحت می شویم . اما باید بدانیم که اگر هم این اتفاق می افتد نباید به دنبال مقصر بگردیم بلکه باید به دنبال راه حل باشیم . ممکن است دنبال مقصر بگردیم و در نهایت هم آن را پیدا کنیم اما در این بین تیم ما با اینکار سود نمی برد .

وی ادامه داد : من مربی هستم و میدانم که هیچ وقت هیچکس نمی تواند به من بگوید چرا این بازیکن را عوض کردی و چرا آن بازیکن را عوض نکردی مگر اینکه آن شخص با من باشد و به طور کامل از حالات ، و روحیات او با خبر باشد و سر تمرین هم باشد تا بازیکن را کامل بشناسد . 

وی افزود : شاید الان همه ما این اعتقاد را داشته باشیم که چرا پژمان نوری بازی کرد؟ اما وقتی از مربی این را بپرسید شاید به قدری خوب استدلال کند که قانع شویم . 

 

سرمربی ذوب آهن در خصوص برگزاری جام حذفی نیز گفت : جام حذفی جام شکوفایی پدیده هاست . همین قاسم دهنوی که الان در تراکتورسازی بازی می کند در جام حذفی دیده شد . بسیاری از بازیکنان و تیم ها در همین جام دیده می شوند و بنابراین عدم برگزاری این مسابقات هم اصلا منطقی نیست .

وی در خصوص اینکه نفت از جمله تیم هایی است که همیشه به نوعی مهمان است و بازی در مقابل تماشاگران داماش را چگونه می بیند گفت : وقتی تماشاگران در استادیوم حضور پیدا می کنند یعنی به تیم خودشان و ما احترام می گذارند . بنابراین فرقی نمی کند که تماشاگر برای تیم ما باشد یا برای تیم حریف بلکه حضور تماشاگر خودش می تواند باعث انگیزه برای ما هم بشود .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید