وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و بدون حضور یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برگزار شد . در حالی که قرار بود از ساعت 17:30 کنفرانس با حضور گلمحمدی آغاز شود ، با عدم حضور سرمربی پرسپولیس افشین ناظمی پاسخگوی سوالات خبرنگار بود . پس از آن گلمحمدی با 20 دقیقه تاخیر به محل کنفرانس مراجعت کرد و با مشاهده افشین ناظمی به شکل قهر محل کنفرانس را ترک کرد تا حاشیه سازی پرسپولیسی ها از نشست خبری پیش از بازی آغاز شود.

 

ناظمی : برای شکست پرسپولیس هم‌قسم شده‌ایم/ داماش افتخار گیلان است

بازی مقابل پرسپولیس و استقلال همیشه سخت بوده اما داماش بارها نشان داده که کارهای بزرگی انجام داده است. امیدواریم فردا با غلبه بر سرخپوشان پایتخت بار دیگر شاهد انجام کارهای بزرگی از  این تیم باشیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بچه‌ها فردا بتوانند به خوبی برنامه‌های‌مان را در زمین پیاده کنند.

 

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی تیم خود در مقابل پرسپولیس با بیان مطلب فوق گفت: سعی می‌کنیم در ابتدا میزبان خوبی برای پرسپولیس باشیم و در ادامه برنده مسابقه لقب بگیریم. جام حذفی با تمام ویژگی‌هایش با لیگ متفاوت است به همین دلیل روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده‌ایم و با حساب و کتاب خاصی وارد زمین خواهیم شد. داماش افتخار گیلان است و در بازی با تراکتورسازی هم که بازنده میدان شدیم 8 موقعیت گل داشتیم ولی به هر حال این مسابقه به پایان رسیده و حالا باید به فکر رویارویی با پرسپولیس باشیم.

 

سرمربی داماش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ضعیف بودن جناح راست این تیم تصریح کرد: اگر انتقاد سازنده باشد نه تنها ناراحت نمی‌شوم بلکه سعی می‌کنم برای بهتر شدن اوضاع از آن استفاده کنم. از روزی که مسئولیت فنی داماش را گرفتم 7 بازی سخت را پیش‌بینی می‌کردم که بازی فردا یکی از آنهاست. قبول دارم که در جناح راست با مشکلاتی روبرو هستیم اما باید بپذیریم که پتانسیل موجود در باشگاه داماش همین اندازه است. در بازی با تراکتورسازی اشتباهات فردی دیده شد اما مثل همیشه با برگزاری جلسه کمیته فنی به تقویت این نقاط ضعف پرداختیم. مطمئنا فردا این فضا را به پرسپولیس نخواهیم داد.

ناظمی با یادآوری اینکه به خاطر عرق به شهرش هدایت تیم داماش را پذیرفته است، در مورد تماشاگران این تیم خاطرنشان کرد: هفته گذشته در رشت تا دقیقه 32 عقب بودیم و همین تماشاگران بودند که با حمایت‌های خود روحیه تیم را برگرداندند. تماشاگران داماش چه در روزهای پیروزی و چه در روزهای سختی در کنار تیم‌شان بوده‌اند و فردا نیز با تمام قدرت به حمایت از تیم‌شان خواهند پرداخت.

 

وی در مورد تاریخچه جام حذفی و حضور تیم‌های گیلانی در این جام گفت: تیم‌های این استان همیشه در جام حذفی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌اند و داماش نیز می‌خواهد همین راه را ادامه دهد. اگر بتوانیم به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم مطمئنا بسیاری از مشکلات این تیم برطرف خواهد شد. مشکلاتی در داماش وجود دارد اما من باید از بازیکنانم تشکر کنم که بعد از صحبت‌های مدیرعامل 14 روز است که بدون یک ریال دریافتی حتی یک روز هم در تمرینات  غیبت نکردند و با همت در اردوها حاضر شدند.

ناظمی تصریح کرد: احترام خاصی برای کادر فنی پرسپولیس قائلم اما برای رفع مشکلات داماش باید پیروز این میدان باشیم. کادر فنی، مدیریت باشگاه و بازیکنان داماش هم‌قسم شده‌اند که فردا تیم پرسپولیس را شکست دهند. من امیدوارم که با دقت در زدن ضربات آخر بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

سرمربی داماش در پایان صحبت‌هایش در مورد تیم داوری مسابقه داماش – پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا روز خوبی برای تیم داوری باشد و جدا از این بحث مطمئنا مدیریت باشگاه داماش تدابیر خوبی برای کم شدن حواشی این دیدار مهم داشته است.

در ادامه این گفت‌وگوی مطبوعاتی علی احمدی سراوانی، مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: اگر داماش فردا نتیجه را واگذار کند اتفاق خاصی نمی‌افتد و صعود ما به فینال یک افتخار است، اما اگر پرسپولیسی‌ها ببازند باید بگویم فاجعه بزرگی برای آنها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در بازی روز شنبه تماشاگران حرف اول را خواهند زد، تصریح کرد: برخی رسانه‌ها در پایتخت به دلیل حضور پرسپولیس در تهران قاعدتا توجه بیشتری به این باشگاه می‌کنند اما نمی توانم بگویم که رسانه‌ها از پرسپولیس حمایت می‌کنند.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید