وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های راه آهن تهران و داماش گیلان با حضور حمید درخشان سرمربی داماش و علی دایی سرمربی راه آهن برگزار شد .

 

درخشان: مدیرعامل باید از نتایج ضعیف تیم انتقاد کند/ مقابل راه‌آهن ۳ امتیاز را می‌خواهیم

 

فکر می‌کنم بازی فردا دیدار سختی باشد به دلیل اینکه راه‌آهن در هفته‌های گذشته بازی را خوب انجام داده اما نتیجه را واگذار کرده است. این موضوع شرایط را سخت می‌کند البته ما تلاش می‌کنیم که بازی خوبی انجام دهیم و 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های راه‌آهن و داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت : می‌خواهیم به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم گرچه کار سختی داریم اما بازیکنانم مصمم هستند و می‌خواهند بازی خوبی به نمایش بگذارند. 3_4 بازیکن مصدوم و محروم داریم و جدا از آنها بقیه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. امیدوارم با بازی خوب نتیجه را از آن خود کنیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی درباره نزدیکی امتیاز تیم‌ها یادآور شد: به جز 2_3 تیم بالای جدول سایر تیم‌ها امتیاز نزدیک به هم دارند و با یک گل جابجایی صورت می‌گیرد و تیم در جدول تغییر می‌کند به خاطر همین موضوع است که در جدول حاشیه امنیت وجود ندارد. صد در صد تلاش می‌کنیم تا خود را از انتهای جدول دور کنیم چرا که هرچه از انتهای جدول دورتر باشیم حاشیه امنیتمان بیشتر است.

 

سرمربی تیم داماش در خصوص انتقاد‌هایی که مدیرعامل این باشگاه از نتایج تیم داشته تصریح کرد: این حق طبیعی باشگاه است که زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد از نتایج انتقاد کند. ما خوب بازی می‌کنیم اما بدشانسی گریبانگیرمان شده و نتوانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم. در اصل ما حمله می‌کنیم اما به گل نمی‌رسیم. زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد فشار روحی _ روانی بازیکنان زیاد می‌شود و نمی‌توانیم به گل برسیم.

 

وی افزود: انتقادات طبیعی است و باید هم وجود داشته باشد من همیشه گفته‌ام که تابع تصمیمات باشگاه هستم حق قانونی آنهاست که بخواهند تیمشان موفق باشد اما معتقدم که یک تیم زمانی موفق می‌شود که در روزهای سخت سرمربی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به کمک یکدیگر بیایند و سرمربی را کمک کنند تا از این فشار بحران خارج شود. البته ما تا حدودی از این شرایط خارج شده‌ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

درخشان خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند تا آخرین بازی ما مقابل استقلال ادامه داشته باشد گرچه می‌دانم سخت است اما ما با امید زنده‌ایم و تلاش خود را می‌کنیم تا به حدی برسیم که تیم آزرده‌خاطر نباشد.

سرمربی داماش در خصوص دخالت مسئولان باشگاه در کار فنی تیم یادآور شد: من هرجا کار کردم از لحاظ فنی خودم تصمیم گرفتم این حق طبیعی سرمربی است شما ببینید از اول هفته من با بازیکنان سر و کار دارم و شرایط را می‌دانم اما عزیزان دیگر دور از تمرینات هستند و شرایط روحی و روانی بازیکنان را نمی‌دانند. حق طبیعی من است که تصمیمات فنی انجام دهم. هیچ مربی‌ای دوست ندارد تصمیم بد بگیرد و همواره اگر تصمیمی گرفته می‌شود در راستای موفقیت تیم است.

 

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: علی نظیف‌کار را به علت محرومیت در اختیار نداریم و علیرضا نیکبخت واحدی، حسین ابراهیمی، محمد مختاری و فراهانی را به علت مصدومیت نخواهیم داشت البته برخی از بازیکنان را پزشک تیم قول داده که به بازی برساند.

سرمربی داماش در مورد انتقاد‌هایش از وضعیت داوری عنوان کرد: به واقع من اگر انتقاد کردم زمانی بوده که تیمم متضرر شده است تسویه حساب شخصی با کسی نداشته‌ام و قصد نداشتم کسی را زیر سوال ببرم. من کنار زمین آرام هستم اما زمانی که صحنه‌هایی می‌بینم که به ضرر تیمم تمام شده اذیت می‌شوم. سرنوشت تیم‌های انتهای جدولی با همین 3 امتیاز‌ها مشخص می‌شود. حتی با یک گل سرنوشت تیم عوض می‌شود چه برسد به 3 امتیاز.

 

وی ادامه داد: زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد همه نگاه‌ها به سرمربی است. کسی نمی‌گوید که داور دروازه‌بان را اخراج نکرده و یا پنالتی نگرفته است. همه دقت‌ها به سمت سرمربی معطوف می‌شود. تقاضا دارم که داوران در هفته‌های حساس لیگ قضاوت دقیق‌تری انجام دهند. به خاطر برخی مشکلات خودشان در هفته‌های اخیر در برخی بازی‌ها اشتباهاتی داشتند که نتیجه بازی را تغییر داد. داوران قضاوت منصفانه‌ای برای تمام تیم‌ها داشته باشند. حتی تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند. اگر تیمی در رده‌های پایینی قرار گرفته دلیل نمی‌شود حقش تضعیف شود. در هفته‌های حساس باید قضاوت‌ها عادلانه باشد و داوران تلاش کنند هیچ صحنه‌ای از دستشان خارج نشود.

 

علی دایی - کنفرانس پیش بازی راه آهن تهران و داماش گیلان

 

 

دایی: تصمیم ترکی ربطی به علی دایی ندارد/ همیشه درباره حق حرف زده‌ام

 

تیم داماش شرایطش با ما فرق می‌کند. دو بازی گذشته را برده اما ما باخته‌ایم. تمام امیدمان این است که در بازی فردا 3 امتیاز را بگیریم. با توجه به شرایط دو تیم در جدول مسابقه 2 تیم 6 امتیازی است. اگر ما 3 امتیاز را بگیریم فاصله‌مان در جدول با داماش 6 امتیاز می‌شود و اگر داماش ببرد به ما می‌رسد. در نیمه‌های پایانی لیگ هستیم و کار برای همه سخت است. فردا تلاش می‌کنیم که پیروز شویم زیرا به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق ،در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که روند رو به رشد راه‌آهن در نیم‌فصل اول تبدیل به روند نزولی شد گفت: من از بازیکنانم راضی هستم باید از آنها تشکر کنم. آنها خوب تمرین و بازی می‌کنند ما کمی بدشانس و بی‌دقت هستیم. در 3 بازی اخیر گلی نزده‌ایم و باید این مسئله را حل کنیم. روندمان از نظر نتیجه‌گیری خوب نیست اما از نظر فوتبالی جزو 3 تیمی هستیم که فوتبال بازی می‌کنیم. از روند فوتبالی تیم راضی هستم. 9 بازی دیگر باقی مانده است و تلاش می‌کنیم که امتیازات لازم را بگیریم و تجربه‌ای که به دست آوردیم به خوبی استفاده کنیم.

 

وی در مورد اینکه راه‌آهن مصدوم و محروم دارد یا خیر گفت: حمید علی‌عسگر، علیرضا عباسفرد و مهرداد کفشگری 3 بازیکنی هستند که فردا نمی‌توانند برای ما بازی کنند و ما از داشتن این 3 بازیکن خوب محروم هستیم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما همیشه به داوری اعتراض دارید و همین مسئله باعث شد که محسن ترکی از قضاوت خداحافظی کند، گفت: خواهش می‌کنم کلمه همیشه را حذف کنید چرا در بازی گذشته که تیم داوری از ما تشکر کرد چیزی نمی‌گویید. آیا درست است که من بگویم تمام خبرنگاران فلان هستند؟ من همیشه درباره حق حرف زده‌ام و از حق دفاع کرده‌ام. اینکه محسن ترکی در بازی استقلال و راه‌آهن چطور قضاوت کرد را همه دیدند. او هر تصمیمی می‌گیرد برای خودش محترم است من نه تنها به ترکی بلکه به هیچ احد دیگری هم توهین نکردم. تصمیماتی بدتر از ترکی هم برای ما گرفته‌اند اما من به کسی توهین نکرده‌ام. قضاوت کردن یا نکردن محسن ترکی به علی دایی ربطی پیدا نمی‌کند. من فقط راجع به تیمم صحبت می‌کنم و دوست ندارم در مورد اشخاص حرفی بزنم.

 

وی در مورد اینکه تیمش روی ضدحملات گل می‌خورد گفت: یکی از نقاط ضعف ما همین مسئله بوده است که آن هم مربوط به اشتباهات فردی است اگر در بازی گذشته اشتباه فردی نمی‌کردیم روی ضدحمله گل نمی‌خوردیم. اشتباهات فردی به ما ضربه زده است و با این حال روی این مسئله داریم کار می‌کنیم تا آن را برطرف کنیم.

 

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به اینکه در ادامه لیگ شما با تیم‌های در خطر سقوط بازی دارید و بازی‌هایتان راحت است گفت: بازی با تیم‌های در خطر سقوط سخت‌تر از دیگر تیم‌هاست زیرا آنها برای گرفتن امتیاز محکمتر بازی می‌کنند و با تمام وجود به میدان می‌آیند بنابراین ما به اینکه تیم‌ها در کجای جدول هستند نگاه نمی‌کنیم بلکه هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و می خواهیم در ادامه لیگ امتیازات لازم را بگیریم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید