وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پیش از بازی تیم های نفت تهران و داماش گیلان با حضور ابراهیم زاده سرمربی نفت و افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان برگزار شد .

 

ناظمی : صد در صد در لیگ می مانیم

بازی سختی داریم. نفت یکی از تیم‌های خوب کشورمان است که مربی خوبی هم دارد. می‌خواهیم هوشمندانه بازی کنیم و با دست پر به رشت بازگردیم. ما نه محروم داریم و نه مصدوم و همه برای این بازی آماده‌‌اند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی تیم های نفت تهران و داماش گیلان با بیان مطلب فوق در خصوص اینکه منظورش از دست پُر مساوی یا پیروزی برابر نفت است، گفت: لذت فوتبال این است که قابل پیش بینی نیست. ما به دنبال 3 امتیاز هستیم. اما از گرفتن یک امتیاز هم راضی هستیم.

 

وی در مورد اینکه داماش روی کاغذ شانس سقوط دارد، گفت: بله، روی کاغذ ما شانس سقوط داریم اما صد درصد مطمئن باشید که داماش در لیگ برتر می‌ماند.

سرمربی داماش در مورد اینکه ظاهرا مالکیت قویدل در داماش حذف شده است، گفت: من هم امروز این مسئله را شنیدم. تیم ما از دی‌ماه پارسال مشکلاتی با ایشان داشت. چک‌های بازیکنان نقد نشد و باید از عابدینی تشکر کنیم که مشکلات را کمتر کرد. امیدوارم راهکاری پیدا شود تا مشکلات به طور کامل حل شود. روزهای سخت و مشکلات ما از 27 اسفند آغاز شده است و امیدوارم که این مشکلات به پایان برسد تا بازیکنان ما آرامش داشته باشند تا بتوانند به زندگی شخصی خودشان هم برسند.

 

منصور ابراهیم زاده ، سرمربی نفت تهران

 

ابراهیم زاده : می خواهیم بالاتر از فولاد بایستیم

همیشه دو سری از تیم‌ها در آخر لیگ خیلی انگیزه دارند یکسری تیم‌هایی که نگران حذف هستند و سری دوم تیم‌هایی که به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه هستند. ما با تیمی بازی می‌کنیم که می‌خواهد ضریب اطمینان خودش را برای بقاء در لیگ بالا ببرد زیرا بعد از ما با استقلال و سپاهان بازی دارد. ما هم به دنبال جایگاه بهتر هستیم و می‌خواهیم نسبت به فولاد بیشتر امتیاز بگیریم به همین دلیل فردا انتظار یک فوتبال قشنگ را داریم.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از فارس منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقابل داماش با بیان مطلب فوق گفت : داماش ترکیبی از بازیکنانی با تجربه، فنی و جوان است. حسن رودباریان یک دروازه‌بان با تجربه است، دو مهاجم جوان و جویای نام دارد، جهانبخش و ابراهیمی از پدیده‌های لیگ هستند و در کنار آنها نیز گل‌زنی مثل امین متوسل‌زاده و افشین چاوشی هستند. ما می‌خواهیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و از نخوتی که هست با توجه به شرایط آب و هوایی بیرون بیاییم. هادی شکوری و یعقوب کریمی مصدوم هستند و بهمن کامل محروم است. می‌خواهیم فوتبال قابل قبولی مقابل داماش ارائه دهیم.

وی در مورد اینکه به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است یا نه،‌گفت:‌ همیشه به امید زنده‌ایم و امیدوارم این امید با تلاش تأثیر بیشتری داشته باشد.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما با ذوب‌آهن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شدید و تیم‌های عربستانی را هم در ریاض شکست دادید، اما در دو هفته اخیر لیگ قهرمانان تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های عربستانی شکست خورده‌اند و دلیل آن را چه می‌دانید، گفت:‌ دو دوره با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم که در هر دو دوره قبل از هفته پنجم صعودمان قطعی می‌شد. اکنون هم هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیاست. تفاوت ما با تیم‌های کنونی این است که نظم سازمان تیمی و سازمان مدیریتی خوبی داشتیم و هرکس در جایگاه خودش کار می‌کرد. شاید بازیکن شگفتی‌ساز زیاد نداشتیم، اما مهره‌های ما با ترکیب هم‌خوانی داشتند. این را برای نفی تیم‌های کنونی نمی‌گویم، اما ما انضباط‌مان بیشتر بود.

وی ادامه داد: استقلال بعد از بردن الهلال در ریاض آن را با حماسه ملبورن مقایسه کرد، اما می‌خواهم این مسئله را یادآور شوم که ما الهلال عربستان را بردیم و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شدیم. اما نگفتیم آن برد حماسه است زیرا از بعد روانی وقتی آن برد را حماسه می‌دانیم بعد از آن مشکل می‌شود. لحظه قهرمانی زود تمام می‌شود اما آن چیزی که بهتر از خود قهرمانی است مسیری است که به آنجا می‌رسد و ما باید این مسیر را مدام تغییر بدهیم و با شادابی و نشاط در آن حرکت کنیم.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: شاید بگویند فشردگی بازی‌ها و اینکه 4 روز یک بار بازی داشتیم این مشکلات ایجاد شد، اما در همان زمان هم ذوب‌آهن یا به فینال جام حذفی می‌رسید یا به ماقبل فینال رسید. آن هم در حالی که تازه از مسابقات آسیایی و مسافرت طولانی برگشته بودیم. بخشی از مسائل هم مربوط به غرور می‌شود. زیاد صحبت کردن در مورد یک تیم می‌تواند انگیزه منفی بدهد به عنوان مثال در کشور ژاپن به دانش‌آموزان می‌گویند ما کشور کوچکی هستیم و هیچ چیز نداریم و باید تلاش کنیم، اما ما در کشورمان می‌گوییم که ما فلان معدن و… را داریم، به همین دلیل برخی می‌گویند خوب وقتی اینها را داریم چرا باید کار بکنیم و به جای بخش مثبت قضیه، بخش منفی آن را می‌بینند. در حالی که باید با بهره‌وری و تلاش داشته‌هایمان را بهتر کنیم.


 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید