وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیم های داماش گیلان و نفت تهران با حضور ابراهیم قاسمپور و حسین فرکی ، سرمربیان دو تیم داماش و نفت برگزار شد .

 

قاسمپور : تمام تیم خوب بازی نکرد

 

در دیدار برابر نفت تهران هیچ‌کدام از بازیکنان تیمم خوب بازی نکردند.

ابراهیم قاسمپور پس از شکست سنگین سه بر یک داماش گیلان برابر نفت تهران  در رشت گفت: واقعا نیمه اول بازی سرد و بی‌روحی بود. تیمم در این دیدار به هیچ عنوان خوب بازی نکرد. هیچ کدام از بازیکنان خوب نبودند. اگر یک یا دو نفر در زمین بازی عملکرد ضعیفی داشته باشند، می‌توانیم با تعویض اصلاح کنیم اما وقتی همه بد باشند، نمی‌توان کاری کرد.

 

وی ادامه داد: امروز روز بد داماش بود هر چند ما چند موقعیت داشتیم و اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم به گل دست پیدا کنیم اما در هر صورت نفت بهتر بازی کرد و بازی را برد.

قاسمپور در مورد نیمکت‌نشینی محمد محمدی دروازه‌بان این تیم خاطرنشان کرد: برخی صحبت‌ها را نمی‌توانم بازگو کنم. او در هر دیدار بهانه می‌گیرد. در خصوص نیمکت‌نشینی آبشک باید بگویم بازیکن بهتری را به زمین فرستادم هر چند که از عملکرد او نیز راضی نبودم و مهدوی نیز خوب بازی نکرد.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا علت شکست را بد آنالیز کردن تیم نفت نمی‌دانید، گفت: قبول دارم تیم نفت به خوبی آنالیز نکردیم هر چند که باید بگویم پنالتی به نظرم مشکوک بود و می‌توانست داور سوت نزند.

 

قاسمپور درباره جذب بازیکنان جدید گفت: ما حداقل دو بازیکن در دفاع و حمله می‌خواهیم هر چند به محمد غلامی اعتقاد دارم اما یک بازیکن مکمل در کنار او باید حضور داشته باشد. متاسفانه تا این لحظه که نتوانستیم نظر باشگاه را برای جذب این دو بازیکن جلب کنیم.

 

حسین فرکی :میانگین سنی نفت را 40 سال جوان‌تر کردم

 

سرمربی نفت تهران گفت: میانگین سنی این تیم نسبت به بازی گذشته 40 سال جوان تر شده بود.

 

حسین فرکی پس از پیروزی سه بر یک نفت تهران برابر داماش گیلان عنوان کرد: بازی بسیار جذابی بود و با شناختی که برابر داماش داشتیم، توانستیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم.

 

وی ادامه داد: ما در جام حذفی برابر داماش بازی کرده بودیم و با آنالیز خوبی که انجام داده بودیم توانستیم در این دیدار خوب عمل کنیم. اولویت اول ما لیگ برتر است که می‌توانیم در این لیگ نتیجه بگیریم.

 

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: من به تمام مسئولان و کادر فنی داماش تبریک می‌گویم که تیم خوبی دارند. ما در کل بازی توانستیم فشار زیادی روی دروازه داماشی‌ها به وجود بیاوریم و در دقایق پایانی این بازیکنان داماش بودند که به دلیل احساسی بازی کردن بازی را در اختیار گرفتند.

 

فرکی افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم حداقل به 5 گل دست یابیم. میانگین سنی تیم نسبت به بازی گذشته برابر صنعت نفت جوان‌تر بود و نفت حداقل 40 سال اختلاف سنی با دیدار گذشته داشت. من در این دیدار 5 بازیکن جوان را به میدان فرستادم و با اعتمادی که به آن‌ها دارم می‌دانم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. برای غافلگیر کردن حریف باید دست به هر کاری زد و من نیز این راه را بلدم به همین جهت ترکیب خود را تغییر دادیم.

 

سرمربی نفت تهران در مورد پنالتی مشکوک که برای تیمش گرفته شد، تصریح کرد: من در این مورد نظری نمی‌دهم بالاخره اشتباهات داوری هم جزء فوتبال است و روزی برای ما خواهد بود و روزی به ضرر ما.

 

وی درباره درگیری‌های پیاپی در جریان بازی با مارسیو یادآور شد: مجبور هستیم چنین شرایطی را تحمل کنیم. مارسیو بعضی وقت‌ها عصبی می‌شود. در حال حاضر داشته‌های ما همین است و باید با آن کنار بیاییم.

 

 

 

به نقل از خبرگزاری فارس