وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیم های صبای قم و داماش گیلان با حضور خبرنگاران و سرمربیان دو تیم برگزار شد.

 

قاسمپور : صبا موقعیت های خوبی را از دست داد/ ما هنوز یک تیم مدعی نیستیم

 

در حالی مقابل صبای قم پیروز شدیم که صبا موقعیت های گل متعددی را از دست داد.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از خبرنگزاری مهر، ابراهیم قاسم پور غروب شنبه در کنفرانس خبری بعد از پایان دیدار تیمش با صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم که به برتری یک بر صفر گیلانی‌ها انجامید، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: اکنون که برده ایم نمی خواهم مانند همه مربیان بگویم که چون صبا را آنالیز کرده بودیم بردیم، اما واقعا این کار در تیم ما انجام شده بود و شناخت خوبی از تیم صبای قم داشتیم.

 

وی ادامه داد: نکات مختلفی در خصوص این دیدار به بازیکنان تیمم گوشزد کرده بودم، ما می دانستیم که صبا در حرکات رو به جلو و برگشت ها چگونه کار می کند، در نیمه نخست خوب نبودیم و همه دیدند که صبای قم بارها موقعیت گلزنی داشت اما خود آنها از فرصت هایشان بهره نبردند.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: در بین دو نیمه اشکالات کار را به بازیکنان تیمم یاد آوری کردیم و نتیجه آن را در نیمه دوم گرفتیم، زیرا بهتر شده و خوب بازی کردیم و توانستیم چندین موقعیت گل ایجاد کرده و به گل برتری برسیم.

 

متن کامل کنفرانس مطبوعاتی در ادامه مطلب

وی یاد آور شد: مدافعان ما مقابل توپ های رو به رو خوب ضربه می زنند و چون می دانستیم که صبا برای رسیدن به گل روی غلامرضا عنایتی تمرکز کرده است و خط میانی آنها در کنار مهاجمین با پنج بازیکن به سمت دروازه ما حمله می کنند، روی فضای خالی مرکز زمین آنها برنامه ریزی کردیم.

 

قاسم پور عنوان کرد: زمانی هم که هافبک های نفوذی صبا از گوشه ها به سمت دروازه ما حرکت می کردند، فضایی خوبی پشت سر آنها ایجاد می شد که ما کاملا برای این موضوع برنامه ریزی کرده بودیم و دیدید که به گل برتری هم رسیدیم و چند موقعیت خوب را نیز از دست دادیم.

 

وی در خصوص راهکارهایی که این مربی برای ایجاد تغییر و حرکت رو به رشد تیم داماش گیلان به کار برده است، تصریح کرد: من نمی خواهم بگویم که بعد از رفتن آقای دینورزاده کار زیادی انجام داده ایم اما واقعیت این است که در تیم ما نظم و انضباط حرف اول را می زند و چند بازیکن را هم جابجا کردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان افزود: ما بعد از هفته هشتم یک روند یکسان و به دور از فراز و نشیب داشته ایم، ما هنوز هم تیمی مدعی نیستیم زیرا باید همچنان تلاش کنیم اشکالاتمان را رفع کرده و بهتر از چیزی که الان هستیم شویم.

 

 

ویسی : یک نیمه خوب بازی کردیم/ باخت حق صبا نبود

 

در دیداری که دو نیمه متفاوت برای هر دو تیم صبای قم و داماش گیلان داشت، یک نیمه خوب بودیم اما حقمان باخت نبود.

عبدالله ویسی غروب شنبه در کنفرانس خبری بعد از پایان بازی تیمش مقابل تیم فوتبال داماش گیلان که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، در مصافی از هفته پانزدهم نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که به شکست خانگی شاگردان وی انجامید، تصریح کرد: دو نیمه متفاوت داشتیم، یک نیمه خوب بودیم و بارها موقعیت گل ایجاد کردیم و یک نیمه شرایط خوبی نداشتیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه نخست متاسفانه از فرصت های گلزنی بهره نبردیم ولی در نیمه دوم این تیم فوتبال داماش گیلان بود که بهتر از ما بازی کرد و به گل برتری خود که زمینه ساز پیروزی آنها در این دیدار خارج از خانه بود نیز دست یافت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: این دیدار دقیقا شبیه بازی هفته دهم از دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با ذوب آهن اصفهان بود که در یک روز خوب که فوتبالی هجومی ارائه می کردیم، متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم.

 

وی با ابراز تاسف از شکست خانگی در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل داماش گیلان، افزود: بازیکنان ما در این دیدار استرس زیادی داشتند، به خصوص اینکه وقتی متوجه نتایج سایر بازی ها شدند، اضطراب آنها در زمین مسابقه افزایش یافت.

ویسی در خصوص نحوه عملکرد تیم فوتبال صبای قم در نیمه دوم دیدار خانگی با داماش گیلان، تصریح کرد: استرس بر روی بازیکنان با تجربه تیم ما هم تاثیر گذاشته بود وگرنه به هیچ عنوان بازی مستقیم در دستور کار ما نبود اما دیدید که فرزانه و کاشی این کار را انجام می دادند.

 

وی در خصوص تعویض های تیمش در این دیدار، بیان داشت: تعویض مانند هندوانه در بسته است و شما نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی قرار است رخ دهد، اما باید به این نکته اعتراف کنم که غیبت چند مهره کلیدی در این دیدار به ما ضربه زد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: شما می دانید که من اهل این نیستم که بگویم چون فلان بازیکن را نداشتم نتیجه نگرفتیم اما شب قبل از مسابقه وقتی فکر می کنم که همه مهره های کلیدی تیمم را دارم اما متوجه می شوم که سهراب بختیاری زاده، حسین حجازی پور و اکبر صادقی به بازی نمی رسد و کریم اسلامی هم در تمرین آسیب می بیند، کار سخت می شود.

 

وی تصریح کرد: با این حال جای نگرانی نیست ما هنوز فرصت زیادی داریم، در بازی های بعدی قطعا این نتیجه را جبران می کنیم اما باید بگویم که صد در صد در خانه به دنبال کسب سه امتیاز بودیم و تمام توان خود را به کار گرفتیم اما نشد.

ویسی بیان کرد: بازیکنان ما آنچه را که من می خواهم در زمین مسابقه اجرا شود را خوب انجام نمی دهند، ما همیشه مهره های کلیدی حریف را مهار می کنیم و شما دیدید که در بازی با نفت موسوی و در بازی با داماش زنیدپور را مجبور به تعویض کردیم، به خصوص اینکه حریف را آنالیز کرده بودیم و کاملا می شناختیم.