وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی صنعت نفت آبادان و داماش گیلان با حضور کاسترو و مهدی تارتار سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس استادیوم تختی آبادان برگزار شد.

 

تارتار : پنالتی نفت مشکوک بود

 

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پنالتی نفت آبادان را مشکوک دانست و در خصوص بازی گفت: نیمه اول داماش به بازی مسلط بود و طبیعی بود که در ۴۵ دقیقه دوم برای حمله بازی کنیم اما در این نیمه نفت بهتر کار کرد.

 

وی افزود: تا دقیقه ۶۰ نظم تیمی خوبی داشتیم اما پنالتی‌ای که داور برای نفت گرفت و مشکوک هم بود، روی نتیجه تأثیرگذار بود. امیدوارم که این پنالتی به حق گرفته باشد.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

مهدی تارتار تاکید کرد: در این بازی تلاشمان را کردیم و حتی۲ توپمان به تیر خورد. از بچه‌ها راضی هستم. تازه به این مجموعه آمدم و روز به روز بهتر می‌شویم.

 

 

کاستا : 3 امتیاز برای ما مهم بود

 

آلبرتو کاستا پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل داماش عنوان کرد: خیلی مهم بود که این بازی را ببریم. به نتیجه دلخواه رسیدیم. مثل بازی‌های قبلی که ابتدای مسابقه عصبی بودیم در این بازی هم همین شیوه را داشتیم اما با گذشت زمان به مسابقه برگشتیم. زمین تختی نسبت به قبل بهتر شده بود و این مسئله در روند نتیجه‌گیری ما تأثیرگذار بود.

 

وی با بیان اینکه همه بازیکنان این تیم مهم هستند، تاکید کرد:‌ همانطور که دیدید با تغییراتی که در تیم دادم نتیجه گرفتیم. در این مسابقه دو تعویض اجباری داشتیم اما خوشحال هستم این تعویض‌ها در روند تاکتیکی ما اثری نگذاشت.

سرمربی پرتغالی نفت افزود: با توجه به اینکه مسابقه بعدی ما خیلی زود برگزار می‌شود، تمرین را بدون توقف ادامه می‌دهیم.

کاستا در خصوص اینکه چرا از فونیکه‌سی از همان ابتدا استفاده نکرد، گفت: او شرایط فیکس بازی کردن را نداشت و منصفانه نبود از همان اول در ترکیب قرار گیرد.

 

 

برگرفته از خبرگزاری فارس