وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و داماش گیلان با حضور کاستا و تارتار سرمربیان دو تیم نفت و داماش برگزار شد. ماحصل این کنفرانس به نقل از سایت های دو باشگاه را در ادامه می خوانید.

 

*تارتار : شانس داماش و نفت برای برد برابر است

 

دیدار با صنعت نفت آبادان، اولین بازی‌ام با داماش به عنوان سرمربی است و مسوولیت برد و باخت مقابل این تیم با من است.

 

مهدی تارتار در این نشست خبری افزود: فقط پنج روز است که در تمرینات داماش حضور یافته‌ام اما هر نتیجه‌ای که برابر نفت در آبادان به دست آید مسوولیتش با من است. وی اظهار داشت: داماش بازیکنان با کیفیتی دارد که در نیم فصل اول نتایج بسیار خوبی هم کسب کردند. سرمربی داماش گیلان گفت: قاسم‌پور زحمات زیادی برای این تیم کشید و تیم در زمان مربیگری وی روند خوبی را آغاز کرده بود و من هم به داماش آمده‌ام تا راه قاسم‌پور را ادامه دهم و با داشتن چنین بازیکنانی این اتفاق خواهد افتاد.

 

متن کامل کنفرانس مطبوعاتی در ادامه مطلب

وی در خصوص بازی تیمش برابر نفت آبادان گفت: هر دو تیم در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کرده‌اند و با شناختی که از دو تیم دارم بازی جذاب و دیدنی را پیش‌بینی می‌کنم. سرمربی داماش گیلان افزود: صنعت نفت میزبان این بازی است و بازی کردن در آبادان شرایط خاص خود را دارد اما شانس برابری با نفتی‌ها برای پیروزی داریم. تارتار در پایان گفت: با توجه به داشته‌هایی که داریم در نیم فصل دوم نیازی به جذب بازیکن نداشتیم و با جدایی مهدی مهدوی‌کیا فقط یک بازیکن در دفاع راست جذب کردیم.

 

همچنین رضا مهدوی کاپیتان داماش گیلان در این نشست مطبوعاتی گفت : ما بازی سختی پیش رو داریم به همین دلیل از آغاز تلاش داریم بازی محکمی را ارائه نماییم اما من قبلا یکبار برای مسابقه به آبادان آمده ام و بازی کرده و بازی را برده ام و امیدوارم فردا هم همین نتیجه تکرار شود.

 

مهدوی افزود : آقای قاسمپور یکی از مربیان خوب و پرتلاش داماش بوده است و آقای تارتار نیزمربی خوبی هستند و امیدوارم روند مثبت و رو به رشدی که قاسمپور در داماش گیلان ایجاد کرد ، همچنان ادامه دهند.

 

از سوی دیگر علی سراوانی مدیر رسانه ایی داماش گیلان در پاسخ به سوالی در باره مشکلات مالی باشگاه گفت : تا زمانی که امیر عابدینی در کنار ما هستند ما نگرانی نداریم و به حل مشکلات مالی بسیار امیدواریم اما باید بدانیم که مشکلات مالی فقط گریبانگیر داماش گیلان نیست بلکه بسیاری از باشگاه ها با این مشکل روبرو هستند. وی ادامه داد:اقداماتی برای حل این مشکلات توسط مدیرعامل باشگاه داماش گیلان صورت گرفته است که منتظر نتایج آن هستیم اما این مسائل بر روند مثبت تیمی ما در طول هفته های اخیر لیگ برتر تاثیری نداشته و بازیکنان مصمم به کار خود ادامه می دهند.

 

 

*کاستا : به دنبال کسب برد خانگی هستیم

 

پس از گذراندن تعطیلات نیم فصل و جذب بازیکنان مورد نظر آماده شروع مسابقات با کسب یک پیروزی خانگی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، خوزه آلبرتو کاستا سرمربی نفت آبادان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و داماش گیلان گفت: در تعطیلات نیم فصل به خوبی از بازیکنان شناخت پیدا کردم، تلاش خواهیم کرد که 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

 

کاستا در مورد بازیکنان جدید جذب شده تیمش گفت: به نظرم بازیکنان خوبی را جذب کرده‌ایم که می‌توانند مشکلات تیم را برطرف کنند.

 

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم آمادگی عماد زعتره، گفت: او از مسابقاتی که تیم ملی کشورش در قطر برگزار کرد به تیم ما آمده و جز بازیکنان آماده می‌باشد و در صورتی که کارت بازی وی برسد احتمالاً در بازی در برابر داماش از وی استفاده خواهیم کرد.

 

سرمربی نفت آبادان از مسئولان امور ورزش پالایشگاه آبادان که در تعطیلات نیم فصل زمین ورزشگاه تختی را ترمیم کردند بسیار تشکر کرد و تصریح کرد: این زمین قطعاً در نتیجه‌گیری و ارائه یک بازی زیبا به ما کمک خواهد کرد.

در ادامه جلسه علیرضا خلیلی‌نیا مدیر رسانه‌ای طلایی‌پوشان در خصوص جدایی طالب ریکانی گفت: طالب جز سرمایه‌های فوتبال ما است و ما برای ماندن وی خیلی تلاش کردیم ولی متاسفانه وی نتوانست توانایی‌های خودش را به سرمربی جدید تیم نشان دهد و به همین دلیل کاستا به او گفت می‌تواند تیم جدیدش را به باشگاه معرفی نماید.

 

خلیلی‌نیا ادامه داد: از این رو ریکانی نیز که پیش از این از فولاد پیشنهاد داشت درخواست داد که رضایت‌نامه‌اش را برای این تیم صادر کنیم، ما نیز به دلیل این که نمی‌خواستیم فوتبال این بازیکن ارزشمند به دلیل بازی نکردن خراب شود، رضایت‌نامه او را برای پیوستن به این باشگاه صادر کردیم.