این نماینده مردم شهرباران در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب در گفتگو اختصاصی با خبرنگار وارش اسپرت گفت: ما امروز (چهارشنبه) جلسه ای را در مجلس با حضور برخی از نمایندگان از جمله آقای مقداد نجف نژاد داشتیم که چطور باید مشکل چند تیمی که از آنها امتیاز کم شده است را حل کنیم. بعد به رئیس فدراسیون زنگ زدیم که ایشان جواب ندادند و یک نامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشتیم و من و آقای ندیمی هم امضا کردیم که فدراسیون طبق دلایلی مشخص این حق را ندارد که یک امتیاز از تیم داماش، پرسپولیس و استقلال و .. کم کند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

نماینده مردم شهرستان رشت با اعلام اینکه تذکرش را در صحن مجلس خطاب به وزارت ورزش خوانده است، تشریح کرد: امروز(چهارشنبه) در صحن مجلس تذکری را خطاب به وزیر ورزش خواندیم که سریعا به فدراسیون فوتبال ابلاغ کنند تا امتیازات کسر شده به تیم ها برگردد.

 

کوچکی نژاد در مورد جلسه ای که در فدراسیون فوتبال داشت، گفت: بعد از مجلس به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران رفتیم که آقای نبی ، دبیر فدراسیون و چند تن از اعضای کمیته ی انضباطی در جلسه بودند و ارتباط تلفنی هم با آقای کفاشیان برقرار کردیم و در نهایت قرار بر این شد که در جلسه پنجشنبه (امروز) بررسی کنند و اگر امکانش وجود داشت این حکم را تغییر یا به تاخیر بیاندازند. حرف ما این است که اگر هواداران تخلفی کرده اند نباید از تیم کسر امتیاز کنند و بر همین اساس ما پیگیر هستیم و امیدواریم در جلسه روز پنجشنبه بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با آرزوی موفقیت برای تیم داماش در برابر مس کرمان هم گفت: امیدوارم تیم داماش در روز جمعه بتواند نتیجه مورد نظر را کسب کند و این شرایط حساس را با موفقیت طی کنند تا در آینده بتوانیم فکری را برای حل مشکلات مالی این تیم بکنیم. همچنین خودم سعی می کنم به همراه مردم در استادیوم حضور پیدا کنم تا به تشویق تیم داماش بپردازیم.