تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران رشت، عازم یزد شد. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های کشور عصر پنجشنبه با بدرقه مصطفی عاقل منش مدیرعامل و سایر عوامل باشگاه وارنا عازم شهر یزد شد.

 

varena-varna-banovan-volleyball--8--CxxOyGw

 

خانم اسماعیل زاده سرمربی تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران، در حاشیه این اعزام طی گفتگویی با وارش اسپرت اظهار داشت: به مدت دو ماه و هر هفته چهار جلسه تمرینی برگزار کردیم و با کمک مدیرعامل باشگاه خوشبختانه برنامه استخر و بدنسازی خوبی را هم برگزار کردیم. 

وی ادامه داد: هشت نه سال است که گیلان نتوانسته است در مسابقات کشوری والیبال بانوان شرکت کند و آخرین بار در مسابقات لیگ برتر شرکت کردیم که توانسته بودیم در رده چهارم جدول مسابقات قرار بگیریم. البته پیش از آن هم همیشه گیلان در بین 6 استان برتر والیبال بانوان قرار داشت. 

وی در خصوص میزان آمادگی تیم والیبال دختران وارنا گفت: بازی های تدارکاتی با تیم های داخل شهر داشتیم که شاید نتوانند آن پتانسیل رقابتی را نشان دهند اما یک بازی با تیم قزوین داشتیم که توانست تا حد زیادی به ما کمک کند. خدا را شکر تیم در سطح خوبی از آمادگی به سر می برد و در این راستا از آقایان عاقل منش مدیرعامل باشگاه و کاشفی و سایر عوامل تشکر می کنم. 

وی افزود: برحسب قرعه کشی تیم های تهرانی اکثرا در گروه ما حضور دارند اما اینطور که در قوانین آمده است، بازیکنانی که در سوپرلیگ بازی می کنند اجازه حضور در مسابقات لیگ یک را ندارند که این یک حسن محسوب می شود. 

اسماعیلزاده در پایان گفت: امیدوار هستیم که در یزد نتایج خوبی بگیریم و انشالله با قرار گرفتن در بین تیم های برتر، برای میزبانی دور دوم مسابقات در رشت اقدام کنیم. 

 

سپیده لطافت، سرپرست تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران رشت نیز گفتگویی با وارش اسپرت در خصوص مسابقات لیگ یک قهرمانی باشگاه های کشور اظهار داشت: این مسابقات در دور به این ترتیب برگزار می شود که دور نخست مسابقات در سه گروه به میزبانی شهر یزد از روز 6 بهمن ماه آغاز می شود و دو تیم برتر هر گروه و مجموعا شش تیم راهی دور دوم رقابت ها خواهند شد. 

وی افزود: هنوز زمان برگزاری دور دوم مسابقات مشخص نشده است اما ما امیدوار هستیم که بتوانیم با دست پر به رشت بازگردیم و در نهایت در بین با قرار گرفتن در بین سه تیم برتر مسابقات، انشالله به سوپر لیگ صعود کنیم.

لطافت با بیان اینکه برخی تیم ها پیش از آغاز مسابقات انصراف داده اند گفت: به همین منظور برای جایگزینی تیمی مثل بابلسر که در گروه ما حضور داشت مجددا در یزد قرعه کشی صورت خواهد گرفت.

سرپرست تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران در پایان گفت: دو ماه تمریناتمان به طور منظم پیگیری شد که باید در همین راستا از آقایان عاقل منش و خاکزاد و سایر مسئولین تشکر کنم که شرایط را برای ما به نحو احسنت فراهم کرده اند و امیدوارم که تیم با نتایج خوبی که خواهد گرفت، پاسخ این زحمات را بدهد. 

لازم به ذکر است که صبح پنجشنبه نیز اعضای تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران با مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و محسن خاکزاد رئیس هیات والیبال استان گیلان دیدار داشتند. 

varena-varna-banovan-volleyball-zYwYZJP

  

 

 

varena-varna-banovan-volleyball--6--DNECWBK

 

varena-varna-banovan-volleyball--5--BCOUTXJ

 

varena-varna-banovan-volleyball--4--zXSvXCI

 

varena-varna-banovan-volleyball--3--BNFJKxM