وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : وارش اسپرت برای بار دوم گزارشی از سالن شش هزارنفری رشت تهیه کرد.سالنی که از سال 76 کلنگ آن به زمین زده شد و بعد از حدود 14 سال از آغاز به ساخت آن، هنوز آماده بهره برداری نشده است.

 

روز شنبه 25/4/90 وارش اسپرت به سراغ این پروژه نیمه کاره رفت تا به سفارش کاربران سایت گزارشی از این سالن تهیه کند.بعد از ورود به محوطه سالن سرپرست کارگران به سراغمان آمد و گفت باید بروید از رئیس کارگاه اجازه بگیرید و بعد تهیه گزارش کنید.ما هم نزد رئیس کارگاه رفتیم ولی ایشان در یک اظهارنظر عجیب گفتند شما حق ندارید عکس بگیرید و هرچه اصرار کردیم و گفتیم که ما یک سایت هواداری هستیم باز هم ایشان در جوابمان گفتند که اجازه نمیدهم و با بهانه هایی مثل: همین شما خبرنگاران باعث شدید این پروژه به عقب بیفتد و یا این یک پروژه ملی است و شما حق عکسبرداری ندارید و یا حتی باید از کارفرما اجازه کتبی بگیرید و … خواستند مانع شوند.در کل باید گفت با این بهانه هایی که آورده می شد بر سر هر بنی بشری از روی تعجب 2عدد شاخ سبز میشد!

 

اما به هرشکلی که بود عکس ها و اطلاعاتی را برای شما وارش اسپرتی ها تهیه کردیم.خبرهایی که بدست آوردیم موارد زیر می باشد:

1-قرار داد تحویل این پروژه تا آخر شهریور می باشد ولی به گفته رئیس کارگاه این پروژه حداکثر تا آخر سال آماده می شود.

2-مسئولین هر هفته سه شنبه و چهارشنبه ها به این سالن نیمه کاره سر میزند و سخت پیگیر مسائل مربوط به سالن هستند.در این بین آقای محمدی اصل،مدیرکل تربیت بدنی گیلان پیگیری زیادی انجام میدهند و در بیشتر موارد شخصا برای بازدید از پیشرفت این پروژه به سالن سر میزنند.مسئولان دیگری هم نیز از تهران و از داخل استان به این پروژه سر میزنند.

 

متن کامل گزارش+گزارش تصویری از روند آماده سازی سالن در ادامه مطلب 

 

 

3-کارگران به شدت در حال انجام کار هستند تا به حدی که یکی از کارگران حرف بسیار جالبی را به ما زد و گفت: اگر مسئولین از اول چنین پیگیری میکردند تا به حال چندین سالن به این شکل در استان به بهره برداری میرسید.

4-در سالن به اندازه شش هزار نفر صندلی نصب میشود.

 

 

وارش اسپرت هم امیدوار است تا هرچه زودتر این سالن آماده شود تا رشته های سالنی رشت به خصوص والیبال داماش گیلان مشکل سالن نداشته باشند و افرادی مثل اسکویی ها و محمدزاده(!) از این مشکلات سالن سواستفاده نکنند!

مردم گیلان با آماده شدن این سالن میخواهند ببیند مسئولین تهرانی تیم والیبال داماش دیگر چه بهانه ای خواهند داشت!

 

قبل از دیدن گزارش تصویری این باید از شما عذرخواهی کنیم که عکس هایی با کیفیت و موقعیت بهتر نتونستیم تهیه کنیم، چون این عکس ها رو هم با وجود ممانعت مسئول سالن در شرایط سختی تونستیم بگیریم

 

نمایی از باجه های بلیط فروشی این سالن.. آیا بالاخره وضعیت بلیت فروشی در شهر رشت درست می شود؟

 

 

 

 

پارکینگ ماشین

 

نمایی از منطقه ای که بازیکنان و مسئولین وارد سالن میشوند

 

نمایی از جایگاه فیلمبرداری و رو به روی جایگاه

 

کف سالن هم در حال آماده سازی هست که در عکس بالا و عکس بعدی به شکل زوم شده مشخص است

 

 

سرویس های بهداشتی

 

نمای بیرونی از خیابان کنار سالن…

خیابان ها تغییر کردند ولی این سالن آماده نشده است
ایا نسل ما روزی را می بیند که هواداران داماش بعد از پیروزی والیبال در خیابان ها به خوشحالی بپردازند یا به نسل های آینده کشانده می شود؟