وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: تمرینات داماش گیلان روز شنبه نیز پیگیری شد.

 

به گزارش وارش اسپرت، تمرینات آماده سازی داماش گیلان در آغاز دومین هفته خود بعداز ظهر شنبه 14 تیر با حضور برخی از بازیکنان فصل گذشته، بازیکنان سهمیه پایه و همچنین بازیکنان قبول شده در مرحله اول تست باشگاه داماش در زمین ورزشی پگاه واقع در شهر صنعتی رشت زیر نظر کادرفنی برگزار شد.

 

-چند بازیکن که سابقه حضور در باشگاه های لیگ یکی را داشتند در این تمرین حاضر بودند تا مورد سنجش قرار بگیرند.

 

– مهدی کیانی، میلادپورصف شکن و محمد سیاه که در تمرینات روزهای گذشته حاضر بودند از جمله غایبین تمرین شنبه داماش بودند. گفته می شود، کیانی و پورصف شکن که با داماش به توافق رسیده اند برای انجام کارهای اداری خود در این تمرین غایب بودند. همچنین شنیده های وارش اسپرت از مذاکرات اولیه داماش با دو مهاجم که در لیگ یک چند فصل قبل در داماش حضور داشتند خبر می دهد. گفتنی است آرمین رحیم زاده دروازه بان خمامی سال های گذشته ملوان و افشین چاووشی مهاجم کهنه کار رشتی از جمله بازیکنانی هستند که قرار است در تمرینات روزهای آینده داماش حاضر باشند.

 

– عدم حضور برخی از بازیکنان فصل گذشته داماش گیلان که در لیست نیاز تیم اعلام شده بودند و اکثرا با تیم قرارداد دارند از نکات مبهم تمرینات است. سعید قدمی، رسول سروش نیا، رضا الماسخاله، ابوالفضل حاجی زاده از جمله این بازیکنان هستند. برخی از بازیکنانی که فصل گذشته در لیست داماش بودند و در تمرینات روزهای گذشته حاضر بودند عبارت اند از: هادی سهرابی، محمد سیاه،حمید خدابنده لو، بهنام لایقی فر، سامان فرزام پور، سعید مرتضوی، محمد علی رحیمی، محمد دادرسی، میلاد پورقلی و…

 
– تمرین روز یکشنبه داماش گیلان در دو نوبت صبح از ساعت 9:30 و عصر از ساعت 18 در زمین ورزشی پگاه واقع در شهر صنعتی رشت برگزار می شود.

 

گزارش تصویری