وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تمرین بعد از ظهر جمعه داماش گیلان در حالی برگزار شد که 24 ساعت قبل از این تمرین وارش اسپرت با فراخوانی که پس از آن در محیط های مجازی هواداری داماش بیشتر انتشار یافت از هواداران دعوت کرد تا در اقدامی نمادین در این تمرین حضور داشته باشند که این فراخوان با استقبال بیش از 300 هوادار مواجه شد .

 

هواداران داماش حاضر در تمرین با شعارهایی تک تک بازیکنان داماش شهر باران و همچنین مهدی تارتار را تشویق کردند و با درخواست پیروزی بر ملوان و سردادن شعارهای حمایتی گرما و شادابی خاصی را در تمرین داماش حکمفرما کردند . همچنین هواداران داماش گیلان با شعارهایی نسبت به بی تفاوتی مسئولین شهری و استانی نسبت به اوضاع فعلی داماش اعتراض کردند .

برخلاف پیش بینی قبلی دوربین های صدا و سیما بنا به دلایلی در این تمرین حاضر نبودند اما وارش اسپرت و برخی از هواداران خود با گرفتن عکس و فیلم سعی در پوشش این حرکت نمادین داشتند که در این مطلب و گزارش های بعد آن را منتشر خواهیم کرد .

هادی سهرابی بازیکن با تعصب و سال های گذشته داماش که برای اولین بار در طول دوران بازی خود از شهر رشت جدا شده و امسال را در نساجی توپ می زند از حاضرین و میهمانان ویژه تمرین امروز عصر بود . همچنین در حین انجام تمرین طوماری که هنوز کاملا آماده نشده بود و از سوی هواداران خطاب به مسئولین نوشته شده است از سوی هواداران امضا شد .این طومار در پایان تمرین نیز توسط بازیکنان و اعضای داماش گیلان امضا شد .

 

گزارش تصویری در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس وارش اسپرت :

ارسلان علیجانی

علی خیرخواه