وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در پی اعتصاب جمعی بازیکنان تیم داماش گیلان و عدم حضور پیاپی در دو جلسه تمرینی در اعتراض به وضعیت نامشخص باشگاه و مشکلات مالی این تیم، بعد از ظهر روز چهارشنبه سوم اسفند ماه  جلسه ای با حضور مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه  و نمایندگان بازیکنان در تهران به منظور حل و فصل این موضوع برگزار شد .

 

درابتدای این جلسه که با حضور امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان ، احمد ابراهیمی سرپرست تیم ، عبدالله مرغوب مشاور مدیر عامل ، احمدی سراوانی مسئول روابط عمومی باشگاه و همچنین تعدادی از بازیکنان سرشناس تیم به نمایندگی از دیگر بازیکنان برگزار شد، ابتدا رضا مهدوی کاپیتان تیم داماش گیلان در سخنانی صریح از مشکلات پیش آمده انتقاد کرد وبا  ابراز گلایه از وضعیت نابسامان باشگاه  ادامه این روند را موجب از هم پاشیده شدن این تیم ریشه دار دانست.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

کاپیتان تیم داماش گیلان با تاکید بر اینکه بلاتکلیفی وضعیت باشگاه جدی ترین مشکل پیش روی بازیکنان است افزود : ادامه این روند موجب آسیب جدی بازیکنان از نظر روحی و روانی و همچنین افت بدنی خواهد شد.

 

مهدوی در ادامه به علاقه شدید مردم رشت به تیم مورد علاقه شان اشاره کرد و  افزود: همانطور که در چند مدت گذشته این مشکلات بر نتایج تیم تاثیر مستقیم داشته با ادامه این روند در آینده نیز انتظار بهتری نمی توان داشت و من نمی دانم جواب مردم و هواداران تیم را چه کسی خواد داد.

 

 

محمد محمدی دروازه بان تیم داماش گیلان دیگر نماینده بازیکنان در این جلسه نیز با اشاره به علاقه زیاد مردم رشت به تیم داماش از مشکلات مالی بازیکنان سخن به میان آورد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بازیکنان با برنامه ریزی روی مبالغ دریافتی خود تعهداتی را پذیرفته اند(چک داده اند) که اکنون به دلیل مشکلات پیش آمده ازعهده این تعهدات بر نمی آیند این مساله را تاثیر گذار بر فکر و روان بازیکنان دانست و درخواست کرد با همت مسوولین و همه افراد دست اندرکار ، این مشکلات به زودی بر طرف شود.

 

 

در ادامه این جلسه عبدالله مرغوب مشاور مدیر عامل در تیم نیز در سخنانی با تشکر از امیر عابدینی به عنوان تنها پشتیبان تیم در روزهای گذشته ، تلاش های وی را موجب نگه داشتن و سر پا بودن تیم تا کنون دانست.

مرغوب همچنین با ارائه گزارشی از وضعیت بازیکنان و مشکلات جدی تیم از دلواپسی ها موجود هواداران و طرفداران فوتبال در گیلان سخن گفت و ابراز امیدورای کرد که مشکلات به زودی حل شود.

پس از این سخنان ، امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان ، در گزارشی به حاضرین جلسه به رویداد ها و تلاش های انجام گرفته برای حل و فصل مشکلات پیش آمده طی شش ماه گذشته پرداخت .

 

 

عابدینی با بیان اینکه خود را نماینده همه اعضای تیم و باشگاه می داند از تلاش برای رفع مشکلات سخن گفت و افزود: من خودم را موظف می دانم به عنوان نماینده تام الاختیار همه بازیکنان ، برای حل مشکلات پیش آمده تا جایی که در توانم باشد تلاش کنم .

وی ادامه داد: به خاطر مردم رشت ، به خاطر رفاقتی که با شما بازیکنان دارم و به خاطر معرفتی که طی این مدت از شما بازیکنان دیده ام همانطور که تا کنون تلاش کرده ام ، تیم و باشگاه را رها نخواهم کرد و تا آخر و با تمام توانم برای رهایی از این بحران حضور خواهم داشت.

 

 

در این جلسه که از ساعت 3 بعد از ظهر آغاز و تا ساعت 5:30 بعد از ظهر ادامه داشت در نهایت مقرر گردید با توافق بازیکنان و به خاطر احترام به مردم شهر رشت و استان گیلان و با امید به اینکه مشکلات به زودی مرتفع شود ، بازیکنان تیم داماش گیلان از روز پنجشنبه تا روز 27 اسفند ماه امسال و پس از بازی مقابل ملوان بندر انزلی  به  تمرینات گروهی تیم برگردند و پس از تاریخ مذکور، و با توجه به مسایلی که پیش خواهد آمد مجدداً اتخاذ تصمیم نمایند.

 

 

 

منبع: داماش ایرانیان