وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در تمرین امروز داماش حضور یافت.

به گزارش وارش اسپرت، مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت با حضور در تمرین امروز داماش گیلان با کادرفنی و بازیکنان این تیم به گفتگو پرداخت و به آنها قول مساعدت و پیگیری مشکلاتشان را داد.

 

جعفرزاده در این گفتگو گفت: برایم جالب است که به هر کجا که سر می زنم افراد زیادی هستند که از من خواستار کمک به داماش شده اند و حتی جوانان خمامی هم وقتی به این شهر رفتم همین مسئله را خواستند. واقعا این شور و شوق ستودنی است و می خواهم بگویم که هواداران خوبی در سطح شهر دارید و به همین دلیل ما وظیفه مان است که به تیم کمک کنیم.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 

وی ادامه داد: من دیروز با آقای فرماندار صحبت کردم که به صورت موقت از منابعی که در اختیار ما و فرماندار است فعلا و به صورت موقت مشکلات دم دستی را حل کنیم تا در ادامه ببینیم که چه کمک دیگری می توانیم انجام دهیم.

وی افزود: ما به خاطر جوانانی که پشت شما هستند باید کار کنیم و منتی هم روی شما نیست و این وظیفه ما است. من به عنوان یک رشتی و کسی که نزدیک به 50 سال در این شهر هستم باید بگویم که ندیده بودم یک تیم اینقدر محبوبیت داشته باشد. با سپیدرود بزرگ شده ام و در دوران نوجوانی به هواداری این تیم هم می رفتم. سپیدرود هوادارن پرهیجانی را هم داشت ولی من این مدلش را ندیده بودم!

 

 

سپس مهدی کیانی به نیابت از بازیکنان شروع به صحبت کرد و گفت: به نیابت از بازیکنان خیرمقدم می گویم و امیدوارم که قدمتان برای ما خیر باشد. امیدوارم که این حضور شما پیش درآمدی باشد که مسئولین بیشتر در کنار این تیم باشد.
وی ادامه داد: من بچه اینجا نیستم، بچه آبادان هستم اما در این شهر واقعا این عشق به این تیم و فوتبال را درک کردم. در شهر به محض اینکه کسی من را می بیند و می فهمد بازیکن داماش هستم اولین بحثی که مطرح می کند این است که قرار است مشکل تیم چه شود؟ چه باید کرد؟ برای خیلی ها بیشتر از شغل و حتی زندگی شان زنده ماندن این تیم مهم است. این تیم برند و هویت این شهر است و زنده ماندن این تیم برای این شهر و مردمش کار بزرگی است.

وی گفت: الان 70-80 درصد بازیکنانی که در تمرین هستند هیچ قراردادی ندارند و به خاطر دلشان به تمرین می آیند. بیشتر از یک ماه است که در حال تمرین هستیم و متاسفانه در این مدت حمایتی از ما نشد تا اینکه دیروز آقای فرماندار آمدند و امروز هم شما تشریف آوردید.

وی افزود: کل مجموعه تیم همین افرادی هستند که اینجا (کیانی به افراد کنار زمین و کادر مربیان اشاره می کند) حضور دارند؛ یکی از آنها نقش مدیرعامل را ایفا می کند و یکی دیگر تدارکات و یکی دیگر… و این یعنی کل مجموعه بزرگ داماش همین افرادی هستند که اینجا هستند!

 

در انتها علی نظرمحمدی به نماینده شهر رشت گفت: گاهی اتفاق می افتد که شما برای آزادسازی زندانیانی که از روی سهو دچار مشکل شده اند، گلریزانی را برگزار می کنید و مبلغی جمع می شود تا چند نفر از آنها آزاد شود. در یک بازی فوتبال 10 هزار نفر به استادیوم می آیند و ساعت های زیادی را مشغول این تیم می شوند و مطمئنا اگر چنین پول هایی در فوتبال این شهر هزینه شود، به مراتب اثرات اجتماعی بسیار خوبی را خواهد گذاشت و از مشکلات اجتماعی نیز کاسته خواهد شد.

وی افزود: اینکه ما در آینده حضور نداشته باشیم اصلا مهم نیست، خواهش من از شما این است که تیم را سرپا نگه دارید. اینکه نام داماش سرپا باشد سربلندی همه ماست.

 

 

در پایان این گفت و شنود قرار شد تا در چند روز آینده جعفرزاده به همراه علی نظرمحمدی دیداری با استاندار داشته باشد تا از ایشان بخواهد با قاطعیت برای حل مشکلات داماش ورود کند.

لازم به ذکر است، این روزها که باشگاه تشکیلات کاملا بهم ریخته ای دارد و وضعیت مدیریتی این تیم مشخص نیست، نظرمحمدی با برخی نمایندگان و مسئولین استانی جلساتی را برگزار کرده است تا بلکه بتواند داماش را از این بحران در بیاورد!!