دیار وارش : دیدار داماش گیلان و شهرداری بندرعباس به طور زنده گزارش می شود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در صورت مهیا بودن شرایط و برقراری ارتباط اینترنتی مناسب از استادیوم شهید عضدی رشت، دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری بندرعباس در زمان برگزاری این مسابقه به طور زنده از رادیو اینترنتی داماش گیلان و کانال تلگرامی وارش اسپرت به طور گزارش خواهد شد. 

برای دریافت گزارش رادیویی این بازی از طریق رادیو داماش گیلان در وارش اسپرت، به هنگام برگزاری مسابقه و پس از مراجعه به وبسایت وارش اسپرت بر روی “اینجا” کلیک نمائید تا در صورت برخورداری از اینترنت مناسب به طور زنده گزارش این مسابقه را بشنوید. در نظر داشته باشید، در صورتی که در مراجعه به وبسایت از گوشی های هوشمند استفاده می کنید، امکان دارد پس از لمس دکمه play از شما سوالی پرسیده شود، که شما باید عبارت cancel را انتخاب نمایید و در مرحله بعد یکی از پلیرهای معرفی شده در دستگاه تلفن همراه خود را انتخاب کنید تا پس از چند لحظه به رادیو متصل شوید. 

همچنین گزارش و نتیجه این دیدار به صورت لحظه به لحظه و آنلاین نیز در کانال تلگرام وارش اسپرت قابل دریافت است. برای ورود به کانال تلگرام ، پس از نصب نرم افزار تلگرام بر روی دستگاه کامپیوتر و گوشی هوشمند تلفن تان بر روی “اینجا” کلیک نمایید تا به کانال تلگرام وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان هدایت شوید. 

لازم به ذکر است دیدار تیم های داماش گیلان وشهرداری بندرعباس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در گروه ب از ساعت 14 روز شنبه ششم آذرماه 95 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد. تماشای این دیدار برای عموم هواداران رایگان است.