وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: به گزارش وارش اسپرت سایت ورزش سه از همایش ما بر میگردیم که وارش اسپرت به مناسبت چهارمین سالروز تاسیسش برگزار کرد گزارشی نوشت که در ادامه خواهید خواند.

 

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه آغاز مسابقات لیگ دسته اول آزادگان، هواداران داماش یک گردهمایی با حضور برخی از مسئولین سیاسی، اجتماعی، ورزشی، پیشکسوتان فوتبال رشت و جمعی از هواداران داماش گیلان در سالن آمفی تئاتر اداره مخابرات استان گیلان برگزار کردند.

این جشن که به مناسبت چهارمین سال تاسیس سایت هواداران داماش "وارش اسپرت" برگزار شده بود، شعار جالب " اگر متحد باشیم، ما بر میگردیم" را سرلوحه برنامه خود قرار داده بود.

 

بر خلاف مدیران داماش، حضور پیشکسوتان فوتبال گیلان در همایش ما بر می گردیم، بسیار پر رنگ بود. در این مراسم مجید جهانپور مربی اسبق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال گیلان، محمد مهدی الطافی اولین مدیرعامل استقلال رشت، افشین ناظمی سرمربی سابق این تیم و فعلی سپیدرود رشت، علی نظرمحمدی سرمربی کنونی داماش گیلان، مرتضی ابراهیمی فوتبالیست کهنه کار و اسبق داماش، مازیار ربیعی فر اولین لژیونر اروپایی فوتبال گیلان، افشین چاوشی بهترین گلزن فوتبال رشت، هادی سهرابی بازیکن فعلی این تیم حضور داشتند.

 

همچنین پیام های تصویری علیرضا جهانبخش لژیونر داماش از هلند و امیر افتخاری بازیکن سابق تیم ملی ایران از کانادا در این مراسم پخش شد. جهانبخش در پیام ویدئویی خود ضمن شاد باش چهار ساله شدن سایت هواداری وارش به هواداران داماش گفت: من همچنان به تیم داماش عرق دارم و آن را تیم خودم می دانم. امیدوارم تا شرایطی فراهم شود تا داماش در کمترین فاصله ممکن به سطح نخست فوتبال ایران بازگردد و دوباره ورزشگاه عضدی رشت شاهد حضور دهها هزار هوادار پرشور داماش باشد.

 

جهانبخش ضمن مقایسه شرایط داماش و نایمخن هلند گفت: اینجا هم شرایط مشابه هست و همه در تلاش و تکاپو هستند تا دوباره به لیگ اول هلند باز گردیم و آرزوی من این است تا در پایان این فصل هر دو تیم با هم به لیگ های بالاتر بروند و من هم در جشن صعود داماش حضور داشته باشم.

 

در ادامه علی نظرمحمدی سرمربی داماش گیلان در بخشی از سخنرانی خود ضمن انتقاد از شرایط فعلی داماش گفت: در حال حاضر وضعیت تمرینات و امکانات ما از یک تیم محلی هم کمتر است و جدا از همه مسئولین درخواست می کنم که نگاه ویژه خود را معطوف داماش نمایند.

سرمربی داماش در ادامه به توافق این تیم با افشین چاوشی اشاره کرد و گفت: اگر خدا بخواهد و شرایط مهیا شود به زودی با چند بازیکن سرشناس دیگر هم به توافق خواهیم رسید تا بتوانیم با حضوری مقتدر در لیگ دسته اول شرایط تحقق شعار این جشن را فراهم آوریم.