هفته برگزاری : هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران

تاریخ برگزاری  : 2/شهریورماه/1390

ساعت         : 22:00

مکان            : استادیوم انقلاب کرج

گزارش بازی    : مهرداد -سعید و مازیار (حاضر در استادیوم)

 

سایپا البرز   3-0   داماش گیلان

 

برای دیدن گزارش آنلاین و لحظه به لحظه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 

به دلیل عدم هماهنگی لازم جایگاه شمال غربی استادیوم به هواداران داماش اختصاص یافته است که البته جایگاه چندان بدی نیست.

 

*گزارش نیمه اول

 

*ترکیب داماش گیلان به این شرح است :

محمد محمدی (دروازه) ،محمدرضا مهدوی ، علیرضا نظیفکار ، سید علی حسینی ، ابوذر رحیمی ،محمد آبشک ،جونیور آلوز ، افشین چاوشی ،جهانگیر عسگری ، عباس آقایی ، مصطفی حاجتی

و ترکیب سایپا نیز بدین شرح می باشد:

حسین آشنا، مرتضی ابراهیمی، پیروز قربانی، مجید غلام‌نژاد، مجید ایوبی، اسحاق سبحانی، میلاد غریبی، ابراهیم صادقی، مهد ی خیری، کریم انصاری‌فرد، عباس محمدرضایی

 

*دقیقه 1: ساعت 22:03 و از همین لحظه آغاز میکنیم گزارش دقایق حساس این بازی رو . حدود 500 تماشاگر این دیدار را از نزدیک مشاهده میکنند. تشویق های داماشی ها از همین ثانیه های ابتدایی شروع شده…

 

*دقیقه 5 : ضربه ایستگاهی برای داماش در پشت محوطه جریمه به دست میاد.. وااااای با اختلاف کمی این ضربه از کنار دروازه سایپا به بیرون میره..

 

*دقیقه 12 : دروازه بان داماش در برخورد با بازیکنان ما مصدوم شد و الان سایپا با دروازه بان دومش داره بازی میکنه… بازی در دقایق ابتدایی کاملا توسط مردان داماش داره هدایت میشه و امیدوارم این روند رو تا به انتها در اختیار داشته باشند.

 

* دقیقه 15 : یه ضربه از بازیکنان داماش… جهانگیر عسگری… و از کنار دروازه به بیرون رفت

 

*دقیقه 18 : حالا مهاجمین سایپا تو موقعیتی مناسب صاحب توپ میشن… یه شووووووت و با عکس العمل خوب محمد محمدی این توپ راهی کرنر میشه خوشبختانه

 

*دقیقه 20 : یه خطا پشت محوطه جریمه و موقعیتی مناسب برای داماش تا از این ضربه ایستگاهی به نحو احسنت استفاده کنه… عباس آقایی پشت توپ قرار گرفته… عباس آقایی… و نـــــــــه… توپ با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه سایپا به بیرون میره .

 

*دقیقه 25 : هواداران داماش همچنان به تشویق های خودشون تو این دقایق هم ادامه میدن  … بازی در دقایق میانی نیمه اول کمی افت کرده و بیشتر در میانه های میدان در جریان هست.

 

* دقیقه 27 : وااااااای متاسفانه گل خوردیم!

بر روی یک غافلگیری و یک شوت از پشت محوطه جریمه داماش گل اول این مسابقه رو دریافت کرد!

 

*دقیقه 30 : و گل دوم… گل دوم رو هم دریافت کردیم!!!

بر روی غفلت مدافعین داماش کریم انصاری فرد با محمدی تک به تک شد و در نهایت توپ رو وارد دروازه داماش کرد تا سایپا تا این لحظه با نتیجه دو بر صفر از داماش جلو باشه…

 

*دقیقه 35 : حالا باز هم یه موقعیت دیگه برای سایپااااااا … یه ضربه سررر وووو … خوشبختانه با عکس العمل محمدی این توپ راهی کرنر شد. سایپا علی رغم اینکه دو گل به ثمر رسونده در این دقایق کاملا توپ و میدان رو در اختیار گرفت و یکی دو موقعیت خطرناک دیگر رو هم بر روی دروازه داماش ایجاد کرد…

 

دقیقه 40 : محمد مختاری از سوی هواداران داماش به شدت مورد تشویق قرار میگیره و این بازیکن هم از روی نیمکت بلند میشه و با دست تکون دادن برای هواداران نسبت به تشویق ها عکس العمل نشون میده. تماشاگران اصلا از روند بازی راضی نیستند.

به نظر میرسه حالا داماش در این لحظات کمی به خودش میاد و کنترل توپ و میدان رو به دست میگیره و با روندی هجومی سعی داره تا موقعیت هایی رو بر روی دروازه سایپا ترتیب بده …

 

دقیقه 44 : ناهماهنگی در بین بازیکنان داماش در این نیمه و مخصوصا این دقایق باعث شده که تیم از موقعیت های خودش نتونه استفاده بکنه در حالی که سایپا بازی کاملا با برنامه ای رو داره از خودش نشون میده… امیدواریم در نیمه دوم بچه ها کمی به خودشون بیان.

 

دقیقه 45 : و پایان نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود سایپا

در این لحظات باران شدیدی در ورزشگاه شروع به باریدن کرده تا هواداران داماش را با لقب این تیم یعنی داماش شهر باران تشویق کنند. محمد مختاری ، محمد غلامی و مگنو از روی نیمکت بلند شدند و احتمالا در نیمه دوم وارد میدان بشن. به نظر میرسه تشویق محمد مختاری بعد از خوردن گل دوم در این تصمیم دینورزاده بی تاثیر نبوده باشه.

تماشاگران حاضر در این مسابقه رقمی در حدود 500 نفر بودند که اکثر هواداران کرجی سایپا با آغاز باران فرار را بر قرار ترجیح دادند. چیزی در حدود 70 تا 80 نفر از این تعداد نیز تماشاگران داماش هستند.

 

*گزارش نیمه دوم

 

*دقیقه 50 : اتفاق خاصی در دقایق ابتدایی نیمه دوم به وقوع نپیوسته … محمد غلامی در این نیمه به جای عباس آقایی که ضعیف کار کرده بود وارد زمین شد تا داماش دو مهاجمه بازی رو ادامه بده.

تماشاگران با شعارهایی به عملکرد محمدی اعتراض داشتند.

 

دقیقه 53 : داماش در این لحظات کمی بهتر داره عمل میکنه… حالا یه فرصت… محمدرضا مهدووووووووییییی یه شووووووت… و نه… متاسفانه از بالای دروازه به بیرون میره شوت زیبای مهدوی.

 

دقیقه 58 : داماش توپ و میدان رو کاملا در اختیار خودش گرفته اما هنوز نتونسته موقعیت خطرناکی رو بر روی دروازه سایپا پی ریزی کنه… صدای هواداران داماش رو میشنوم که علی رغم اینکه تیم 2 بر صفر عقب هست اما با شدت داماش رو تشویق میکنند.

 

دقیقه 60 : حالا یک موقعیت برای دامااااااااش… مصطفی حاجتی… یک شوووووووووت از پشت محوطه جریمـــــــــه…. و وااااااااای با اختلاف بسیار کمی این توپ از کنار دروازه سایپا به بیرون میره تا اولین موقعیت جدی داماش به این شکل از دست بره…

 

دقیقه 64 : تعویض برای داماش گیلان … مصطفی حاجتی از بازی بیرون رفت و بهنام افشه وارد زمین شد

 

دقیقه 66 : گل سوم برای سایپا…!!!!!!

بر روی غفلت مدافعین تیم و حرکت پا به توپ سایپایی ها از کنج محوطه جریمه… گل سوم را هم دریافت کردیم تا تماشاگران یک صدا بر علیه دینورزاده سرمربی داماش شعار حیا کن و رها کن سر بدهند…!

 

دقیقه 68 : در این دقایق درگیری های لفظی ما بین هواداران دو تیم در استادیوم به وجود میاد و متاسفانه اشیائی هم پرت میشه…حاشیه در استادیوم کم تماشاگر انقلاب کرج به حداکثر خود رسیده است.

 

دقیقه 75 : تماشاگران تقریبا بازی رو ول کردند!!! بیشتر از این نمیشه چیزی گفت…

حالا یک موقعییییییییت…. شوووووت بهنام افشــــــــــــــــــه!!! و تیرک دروازه سایپا به لرزه در میاد!!

 

دقیقه 76 : اوه اوه… یه موقعیت تک به تــــــــــــک برای سایپااااااااااا…. اووووووووووف… محمدی مانع از گل زنی بازیکنان سایپا میشه تا سایپا چهارمین گلش رو وارد دروازه داماش نکنه!!!

به نظر میرسه خط دفاعی داماش در این بازی به اکثر توپ ها نه نمیگه!! به هم ریختگی و ناهماهنگی در دفاع کاملا مشهود هست!!

 

دقیقه 81 : باز هم موقعیت برای سایپااااااا… و به تیر دروازه … تیرک دروازه…!

یه موقعیت دیگه هم حالا بدست میاد که با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون میره… معلوم نیست چرا خط دفاع داماش داره به این شکل کار میکنه!!

 

دقیقه 86 : سایپایی ها دائم دارن بر روی دروازه داماش موقعیت خلق میکنند… واااای… نزدیک بود که چهارمی رو هم بخوریم… علی نظیفکار توپ رو از روی خط دروازه به بیرون میکشــه!!!!!

 

دقیقه 87 : یه شوت از محمد غلاااااااااااامی… و نه… داماش نمیتونه گل بزنه… این توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت!

 

دقیقه 90 : سه دقیقه برای این بازی وقت تلف شده در نظر گرفته شده. سایپا داره موقعیت های زیادی رو بر روی دروازه داماش ترتیب میده .. داماش سه گل خورده اما شاید چند گل هم دریافت نکرده…

حالا باز هم یه موقعیییییییییت برای سایپااااا… اوف ضربه کریم انصاری فرد از دهانه دروازه توسط سید علی حسینی بیرون کشیده میشه!!!

 

پایان بازی : …. وسوت پایان بازی و شکست تحقیر آمیز داماش در کرج با نتیجه سه بر صفر در مقابل سایپا…

هواداران داماش گیلان پس از پایان بازی با شعارهایی شدیدا بر عملکرد مربی اعتراض میکنند و شعار حیا کن … و رها کن سر میدهند . ضمن اینکه بر علیه بازیکنان نیز شعارهایی سر داده می شود.

 

 

 

 

 

 

 * *

 

کاربران محترم جهت ارسال نظر در حین مسابقه از این آدرس استفاده کنید:

http://www.varesh-sport.com/ftopicp-28439.html