وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش پس از شش هفته نخستین پیروزی فصل خود را دشت کرد.

به گزارش وارش اسپرت، درچارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف گسترش فولاد این شهر رفت که در پایان توانست با دو گل این تیم را از پیش رو بردارد و به نخستین پیروزی فصل خود دست پیدا کند.

 

گل های داماش در این بازی مهدی پور مدافع حریف روی ضربه امین متوسل زاده در دقیقه 38 و مسعود حسن زاده در دقیقه 69 به ثمر رساندند . داماش می توانست توسط سهرابی در دقایق واپسین روی پاس مسعود حسن زاده به گل سوم دست پیدا کند که این اتفاق نیفتاد .

داماشی ها با کسب این پیروزی 6 امتیازی شد و پیش از تک دیدار فردا در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت . داماش گیلان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر روز جمعه هشتم شهریور از تیم سپاهان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرایی خواهد کرد.

 

ترکیب داماش: حبیب دهقانی ، محمد مختاری، علیرضا نظیف کار، هادی محمدی، محمدرضا الماس خاله (هادی سهرابی 58)، ابوذر رحیمی ، ابوالفضل حاجی زاده، رضا کاردوست(مرتضی ابراهیمی (76) ، مصطفی حاجتی ، افشین چاوشی (مسعود حسن زاده 64)، امین متوسل زاده.

 

شرح گل :

 

گسترش 0-1 داماش: روی حرکت امین متوسل زاده از سمت چپ محوطه جریمه و شوت او به از کناره محوطه شش قدم گسترش ، سعید مهدی پور مدافع این تیم دچار اشتباه شد و دروازه خود را باز کرد .

گسترش 0-2 داماش : هنوز دقایقی از حضور مسعود حسن زاده نگذشته بود که روی پاس تو در ابوذر رحیمی از جناح چپ میانه میدان و بازی بدون توپ و فریبنده امین متوسل زاده ، حسن زاده صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیقه به گوشه دروازه فروزان دروازه گسترش را برای بار دوم فرو ریخت .

 

درحاشیه

 

-حدود 200 تماشاگر تبریزی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که به زعم گزارشگر تبریزی این تعداد برای یک بازی لیگ برتری در استادیوم های دیگر کشور عجیب نبوده است!!

 

– 20 الی 30 گیلانی برای تماشای این دیدار به استادیوم آمده بودند تا داماش را تشویق کنند.

 

– گزارشگر تبریزی که بسیار متعصبانه بازی را گزارش می کرد، بارها نام بازیکنان داماش را به اشتباه عنوان می کرد.

 

– در حالی که طی دو سه هفته اخیر نام فولاد لوشان بر روی پیراهن داماشی ها درج شده بود، در این بازی نامی به عنوان اسپانسر بر روی پیراهن داماشی ها درج نشده بود. داماشی ها در این دیدار از پیراهن دوم خود استفاده کرده بودند .

 

– داماش در این دیدار پس از سال ها از سیستم 2-5-3 استفاده کرد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید