دیار وارش: تمرین روز سه شنبه دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت در زمین شهرداری رشت برگزار می شد که پس از پایان تمرین داماش، سرمربیان دو تیم برای دقایقی با هم به گفتگو پرداختند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، نظرمحمدی و رامیز محمداف که پیش از این سابقه هم تیمی بودن با هم در پگاه گیلان را داشتند، به گرمی با هم به گفتگو پرداختند.
ابتدا رامیز محمداف سرمربی داماش خطاب به نظرمحمدی گفت: بسیار خوب بازی می کنید که قابل ستایش است و ان شاالله در ادامه مسیر هم به همین روند خوب ادامه بدهید. در داماش هم به دلیل اینکه به شاکله ی تیمی تغییر کرده بود، زمان کوتاهی را برای جمع کردن تیم داشتیم.
در ادامه علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود گفت: من باید زودتر از اینها برای خوش آمد گویی به رشت و تیم داماش خدمت تان می آمدم. به هرحال هر دو طرف با مشکل کمبود وقت مواجه بودیم، زیرا هم ما در سپیدرود در حال دست و پنجه با مشکلات بودیم و در واقع مالک و مدیرعامل و … نداشتیم و با کمک همکارانم در حال برطرف کردن مشکلات بودیم و از سوی دیگر شما در داماش مشغول تشکیل تیمی قدرتمند برای برگشت به سطح اول فوتبال کشور بودید.

سپس محمداف بیان داشت: واقعا کار سختی را ابتدای فصل در پیش داشتم. سالها بود که از فوتبال ایران دور بودم و به کمک همکارانم و فیلم بازی ها تیم را جمع کردیم.

نظرمحمدی در پایان اظهار داشت: کمک های خوبی دارید. من هرچه دنبال حبیب می گردم نمی بینمش که احتمالا به دلیل مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی حضور ندارد چون در آن زمان هم که با هم در پگاه هم تیمی بودیم هیات دار امام حسین بودند ، البته شما یک کمک خوب هم به نام حامد طباطبائی دارید که خیلی می تواند در برقراری ارتباط با بازیکنان به شما کمک کند.

لازم به ذکر است داماشی ها از ساعت 9 الی 10:30 و سپیدرودی ها از ساعت 10:30 الی 12 در زمین چمن شهرداری رشت تمرین خود را برگزار کردند که از نکات قابل توجه برخورد گرم بازیکنان دو تیم با هم تیم های سابق خود بود.