میلاد فراهانی دروازه بان تیم داماش نیز می گوید از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم حضور در تمرینات تیم ملی امید باعث شده بود که با آمادگی به تیم داماش بپیوندم .
وی در خصوص حضور محمد محمدی و رقابت با او گفت: کار خیلی سختی پیش رو دارم تا بتوانم در دروازه داماش قرار بگیرم اما من آمدم تا از آقای محمدی درس یاد بگیرم و حضور در کنار او باعث پیشرفت من بشود ، میدانم که در کنار محمدی بودن باعث پیشرفت من خواهد شد.

 

محمد کریمی بازیکن جوانی که سابقه حضور در پرسپولیس و سایپا را در کارنامه خود دارد نیز از بازی در برابر آیدین اسپور ترک راضی است اما می گوید که برای اولین بار در کنار بازیکن بزرگی چون چاووشی قرار گرفتن بسیار سخت است اما من تمام تلاشم را برای اینکه بتوانم به تیم کمک کنم انجام خواهم داد و از حضور در کنار بزرگان این تیم درس خواهم گرفت ، توکلم به خداست و مطمئنم که مربیان داماش به بازیکنان جوان اعتماد دارند.
از سویی دیگر کادر فنی و سرمربی داماش گیلان " مهدی دینورزاده " پس از هر جلسه تمرین نکات فنی را با بازیکنان تیم در میان می گذارند . با گذشت چند روز از برگزاری اردو در گرین پارک ترکیه ، بازیکنان همچنان با شور و طراوت خاصی تمرینات را پشت می گذرانند و خود را برای ورود به دیدارهای لیگ برتر فصل آینده که از 11 مردادماه آغاز می شود ، آماده می کنند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان