دیار وارش: داماش با شکست خارج از خانه برابر گلگهر یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد!
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم اختصاصی گلگهر سیرجان مهمان این تیم بود و در حالی که نیمه نخست را با به ثمر رساندن یک گل پیروز به رختکن رفته بود در نهایت با حساب دو بر یک بازی را به حریف واگذار کرد.
 
تک گل داماش در این دیدار را حسین حجازیان در دقیقه 19 به ثمر رساند و گل های گلگهر نیز در دقایق 53 و68 به ترتیب توسط مجید جلالی فر و اسماعیل کیانی وارد دروازه داماش شد.
لازم به ذکر است حجازیان در حالی تک گل لاجوردی پوشان رشت را به ثمر رساند که تا پایان نیم فصل نخست در عضویت همین تیم گلگهر سیرجان بود. از دیگر نکات حاشیه ای این بازی می توان به توقف بازی در دقایق پایانی به دلیل ورود تماشاگران به زمین اشاره کرد.
 

داماشی ها با این شکست و در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت های این فصل لیگ یک، بیش از پیش به سقوط از لیگ یک نزدیک شد و با 31 امتیاز در جایگاه هجدهم جدول بیست تیمی این رقابت ها باقی ماند.
داماشی ها هفته آینده در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان تیم قعر جدولی آلومینیوم هرمزگان است.
 
ترکیب ابتدایی داماش گیلان در این دیدار عبارت بود از: میلاد پور قلی ، مهیار نوری ،حسین گوهری، سامان فرزام پور، محمد رستمی ، هادی سهرابی، حمید خدابنده لو، حسین حجازیان، حسن نجفی ، محمد حیدری، سعید مرتضوی.