وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: زمانی که در پی فوتبال و تماشای آن رفتم، اولین مدیرعاملی که شناختم امیر عابدینی بود… زمان گذشت تا آنکه گذر روزگار مدیرعامل موفق آن سالها را به شهرباران های نقره ای کشاند…!

برهه ای که عابدینی در داماش مدیریت کرد نقاط قوت و گاها ضعفی داشت که فقط مختص به این مدیر کهنه کار فوتبال کشور بود. مقالات زیادی در تحلیل عملکرد عابدینی به رشته تحریر در آمد اما در این مقاله فقط سوالاتی داریم از مدیرعامل اسبق داماش و ریاست کنونی کمیته فنی پرسپولیس!

 

آقای عابدینی؛ از پرسپولیس چه خبر؟ از همان عشقی که جای داماش را گرفته و به خاطرش بچه ات را سر راه گذاشته ای؟ (بنا بر گفته ی خودتان، داماش به مانند بچه ات بود)

مهندس! آیا آنجا هم مثل داماش احترام می بینی یا جایگاهت را به کشک تشبیه می کنند؟!

  

به هر حال ما هم از رسیدن شما به عشق سابق تان، خرسندیم…چون میدانیم که به هر انسانی از رسیدن به معشوقش ، احساس خوبی دست می دهد!

اما آیا در پرسپولیس هم می توانید بر علیه سرمربی تیم مصاحبه کنید؟! یا در مصاحبه تان، کاپیتان و بازیکن تیم خود را محکوم به کم کاری کنید؟!

آیا در آستانه ی دربی می توانید حرفی از انحلال پرسپولیس بزنید؟! در پرسپولیس هم می توانیم شاهد باشیم که در مصاحبه هایتان فقط یک پارگراف در مورد تیم خودتان صحبت کردید و بخش های اصلی مصاحبه، حرص و جوش خوردن برای تیم دیگری باشد؟!

مهندس آنجا هم به مانند داماش، ابهت "امیری" یک "ارتش" را دارید یا سلاطین و شهریارها و پیشکسوتان پرسپولیس شما را خلع درجه می کنند و به "سرجوخه" تنزل پیدا می کنید؟!

 

در حاشیه ی جام ولایت در رشت با تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس در مورد شما به گفتگو پرداختیم که گفتنش خالی از لطف نیست چرا که همه متفق القول ، پذیرفتن آن جایگاه از سوی شما را بسیار تعجب بر انگیز می دانستند و در شان شخصی که پست های سیاسی و ورزشی بالایی را در کارنامه ی مدیریت خود دارد ، نمی دانستند.

 

علی ایحال "صلاح خویش خسروان دانند" اما انتظار به حق ما این است، اکنون که باشگاه داماش یتیم تر از قبل شده است و طبق روال گذشته مورد بی توجهی مسئولین استانی قرار گرفته و همچنین با توجه به پست جدیدی که از سوی ناظر قضایی برای سر و سامان دادن به باشگاه داماش گیلان دریافت کردید، هرچه سریعتر وضعیت این باشگاه پرطرفدار که شما را دوباره به سطح اول فوتبال کشور بازگرداند ، را مشخص کنید و فکری به حال دل مشغولی هواداران سینه سوخته این تیم کنید. هوادارانی که هنوز هم در غم سقوط تیم تحت هدایت شما به لیگ یک ، سرخورده هستند!

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان