وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: محمد آبشک ، بازیکنی که خیلی زود نامش بر سر زبان ها افتاد و محبوبیت زیادی هم در بین هواداران داماش به دست آورد، پیش از شروع فصل دچار مصدومیت شدیدی شد. به در خواست کاربران سایت ، وارش اسپرت مصاحبه ای اختصاصی با محمد آبشک انجام داد که خواهید خواند :

 

varesh-sport.com : ابتدا برای هواداران از شرایطی که پیش از فصل برایت بوجود آمد بگو…

سال قبل بی مهری هایی به من شد که برای ماندن و رفتن دو دل شدم… بی مهری هایی که خود باشگاه هم کاملا در جریان است و به همین دلیل با تیم تمرین نمی کردم . با دوستانم در مسابقه ای شرکت کردم و چون تمرین نداشتم وقتی در حال شوت زدن بودم مچ پایم شکست!

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : خودت قبول داری که کارت غیرحرفه ای بود؟!

تفریحی رفته بودم و از بد شانسی مصدوم هم شدم… قبول دارم که کارم غیرحرفه ای بود.

 

varesh-sport.com : الان وضعیت مصدومیتت به چه صورت است؟

فکر کنم تا چند روز دیگر بتوانم دویدن را آغاز کنم و احتمالا بتوانم تا یک ماه دیگر هم خودم را به شرایط بازی برسانم.

 

varesh-sport.com : امید هرندی برکنار و حمید درخشان سرمربی تیم شد، نظر شما در مورد این جا به جایی چیست؟

من با آقا امید کار نکرده بودم و فقط چند جلسه تمرین را در کنار زمین مشاهده کردم . نمی توانم از لحاظ فنی و نوع تمرین دادن نظری را بدهم ولی یک مربی بومی بود و خیلی دوست داشتم تیم نتیجه بگیرد اما به هرحال نتیجه نگرفت و البته یک سری شرایط پیش آمد که از حیطه ی من خارج است و من نمی توانم اظهار نظر کنم.

 

varesh-sport.com : بخشی از هواداران داماش از این جا به جایی ناراحت هستند و در بازی با راه آهن هم شعارهایی سر دادند…

مهم تیم است، امید هرندی هم که رفته و با تشویق هرندی هم که او بر نمی گردد … به نظر من این مسائل بیشتر تیم را وارد حاشیه می کند و به تیم ضربه می زند.باید به آینده فکر کنیم و به تیم روحیه بدهیم و از مربی جدید هم مجبوریم حمایت کنیم ؛ اگر از همین ابتدا بیائیم و تضعیفش کنیم درست نیست.بالاخره این تیم شهرمان است و تا اینجای کار هم نتایج خوبی نگرفتیم . من فکر می کنم مردم باید از تیم حمایت کنند تا بتوانیم در بازی های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

 

 

varesh-sport.com : در سال گذشته هر وقت روی نیمکت می نشستی هواداران با تشویق های خود خواستار حضور شما می شدند…

هواداران هم به من لطف داشتند که همیشه من را تشویق کردند…سال گذشته اتفاقاتی افتاد و من را روی نیمکت نشاندند. خود آقای عابدینی هم به این معتقد هستند که پارسال در حق من ظلم شد.

 

varesh-sport.com : منظورت از ظلم چیست…؟!

حق من این بود که بازی کنم ولی …

 

varesh-sport.com : …؟!

نمی خواهم بگویم که افرادی خاص نمی خواستند من بازی کنم ولی به نظر من نظر قطعی را باید سرمربی تیم بدهد!!
دلیل اصلی بازی نکردنم به مشکلی که بین من و آقای تارتار بوجود آمد بر می گشت . مشکل آقای تارتار این بود که حق را به حقدار نمی داد؛ در بازی آخر به دلیل دو دقیقه دیر کردن من را در ارنج قرار نداد که درگیری لفظی ای هم پیدا کردیم . در بازی با سایپا هم دو تا از بازیکنان ما پاس اشتباه دادند و از قضا همان توپ گل شد ، بعد از بازی دیواری کوتاه تر از من پیدا نکرد و گل خوردن تیم را گردن من انداخت.

 

varesh-sport.com : با ابراهیم قاسمپور هم به مشکلاتی خوردی…!

نه، با آمدن آقای قاسمپور من مصدوم بودم ؛ در بازی با ملوان در انزلی نمی خواست من را در لیست 18 نفره قرار بدهد ولی من گفتم شرایط بازی را دارم و یک ربع بازی داد ،در بازی با نفت تهران هم 120 دقیقه بازی داد ولی در بازی با پرسپولیس گفت شرایط بازی را نداری و من گفتم اگر شرایط بازی نداشتم چه طور در مقابل نفت 120 دقیقه بازی کردم ؟ این شد که بعد از بازی ساکم را برداشتم و رفتم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید