وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان :علی دایی دست گذاشته روی محمد آبشک. هافبک جنگنده داماش گیلان که حالا مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته و پیشنهاد سرخ ها را در جیب خود می بیند.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت گل ، آبشک که به تازگی قرارداد خود را با داماش برای یک سال دیگر تمدید کرده درباره احتمال حضور در پرسپولیس می گوید:« من با داماش قرارداد داخلی بسته ام و باید رضایت باشگاه را بگیرم تا بتوانم پرسپولیسی شوم. فکر می کنم احتمالش زیاد است که به پرسپولیس بیایم. مثل خیلی ها نمی گویم از بچگی پرسپولیسی بودم. من از بچگی داماشی بودم و حالا هم افتخار می کنم که مورد توجه مسئولان پرسپولیس و علی دایی قرار گرفته ام.نمی دانم چند درصد احتمال دارد که به پرسپولیس بروم ولی امیدوارم که رضایتنامه ام را بدهند. اگر فکر می کنند می توانم در پرسپولیس پیشرفت کنم عالی است که رضایتنامه ام را بدهند. البته همه چیز را سپرده ام به قسمت تا ببینم چه اتفاقی رخ می دهد»

 

آبشک از پیشرفت با پیراهن پرسپولیس صحبت می کند و می گوید:« اگر شرایط مهیا باشد در پرسپولیس هم پیشرفت می کنم. برای نیمکت نشینی به پرسپولیس نمی آیم. می آیم تا بازی کنم و مهره مثمرثمری باشم. قطعا بازی در تیمی پرطرفدار مثل پرسپولیس می تواند در پیشرفتم تاثیرگذار باشد. البته داماش هم تیم کوچکی نیست اما برای پیشرفت بیشتر می توانم پرسپولیس را انتخاب کنم. من برخلاف پیشنهادهایی که داشتم با داماش تمدید کردم اما حالا منتظرم نظر عابدینی را بدانم تا ببینم می توانم پرسپولیسی شوم یا نه. »

 

آبشک درباره رقابت با کفشگری و حقیقی می گوید:« همه تیمها چندین و چند هافبک دارند و این هافبکها باید با هم رقابت کنند تا به ترکیب اصلی برسند. حقیقی و کفشگری هم خوب هستند اما همه باید بجنگیم و تلاش کنیم تا به ترکیب اصلی برسیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید