وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: روز گذشته روز خوب ما نبود و نتوانستیم دستورات تاکتیکی که مربیان از قبل به ما گفته بودند را به درستی انجام دهیم.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از تسنیم ، محمد آبشک در مورد بازی تیمش در مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد و موفق نشدیم راه‌های نفوذ این تیم را ببندیم. روز گذشته یکی از بدترین بازی‌های خود را در این فصل به نمایش گذاشتیم و مقابل پرسپولیس حق‌مان شکست بود.

 

هافبک داماش در مورد داوری شاهین حاج‌بابایی در دیدار پرسپولیس – داماش عنوان کرد: داوری تا پیش از دقیقه 35 خوب بود اما پس از اعتراض‌های علی دایی روند سوت‌های داور تغییر کرد و تمام صحنه‌های 50-50 را به سود پرسپولیس سوت زد.

  

به ادامه مطلب مراجعه کنید

آبشک در خصوص استعفا امیر عابدینی از مدیرعاملی داماش و انتقاداتش از او مبنی بر اینکه روز گذشته نتوانست 4 پاس سالم بدهد، گفت: استعفای عابدینی را از زبان شما می‌شنوم. عابدینی نظر خودش را گفته است اما هر بازیکنی اگر صحبتی انجام داده درباره شرایط باشگاه و مشکلات مالی داماش بوده است. اتفاقاً در این مصاحبه من از عابدینی تعریف کردم.

 

وی با اشاره به عملکردش در بازی با پرسپولیس ادامه داد: عملکرد تیم ما مقابل پرسپولیس خوب نبود و من هم عملکرد خوبی نداشتم ولی می‌توانید فیلم بازی را ببینید که چند پاس سالم دادم. من 3 سال است که همه توانم را برای تیم داماش گذاشته‌ام.

هافبک داماش اضافه کرد: فیلم بازی با پرسپولیس موجود است و می‌توانید ببینید که در زمین راه نمی‌رفتم. بار دیگر تاکید می‌کنم اگر حرفی درباره مشکلات مالی مطرح شده به این دلیل است که همه بازیکنان از این شرایط ناراحت هستند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید