وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : صبح امروز امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان و قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص آخرین وضعیت فروش باشگاه داماش اظهاراتی داشته اند که نوید از آینده ای خوب برای داماش دارد و به نظر می رسد به زودی داماش به سامان خواهد رسید.

 

به گزارش وارش اسپرت و به نقل فارس مدیرعامل داماش در این خصوص می گوید : داماش هم اکنون خریدار دارد. شورای شهر رشت خواهان خرید امتیاز این تیم است و حسین هدایتی هم که ما گاهی به او زنگ می‌زنیم و زحمت می‌دهیم هم مایل به خرید امتیاز داماش هست. تیم برای فروش به هدایتی زیاد است با این حال هدایتی به خاطر علاقه‌ای که به داماش دارد هنوز خواهان خرید امتیاز این تیم است. ضمن اینکه اکنون تیم راه آهن در تهران آماده فروش است و من شنیده‌ام صبای قم هم می‌خواهد امتیازش را بفروشد.

عابدینی در ادامه می افزاید : قیمت کارشناسی 5 میلیارد و 600 میلیون تومان است که هزینه‌ها هم باید به آن اضافه کرد یعنی رقمی در حدود 11 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت گذاری شده که البته می‌توان هزینه‌ها را با رفاقت و خواهش و تمنا کمتر کرد.

 

همچنین رئیس هیات فوتبال گیلان از تلاش های جدید این هیات جهت جذب خریدار برای باشگاه داماش گیلان خبر داد .

قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان در این مورد گفت : پس از موافقت قوه قضائیه در خصوص واگذاری باشگاه داماش طی روزهای گذشته این هیات مذاکراتی را با اداره کل صنایع استان و شورای شهر رشت و چند استان صنعتی کشور که دارای سابقه فوتبالی هستند به شرط ماندن تیم در گیلان انجام داده است و در پی آنیم با کمک استاندار ورزش دوست گیلان ، نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل پرتلاش اداره ورزش و جوانان استان این موضوع را به شکل جدی تری دنبال نمائیم تا انشالله با حل این مشکل دل نگرانی فوتبال دوستان رشتی ، خصوصا طرفداران داماش برطرف شود .

 

وی در ادامه با بیان این نکته که باشگاه داماش در حال حاضر در اختیار قوه قضائیه می باشد و متقاضیان خرید این تیم باید جهت خرید این باشگاه با دستگاه قضائی مذاکرات نهایی را انجام دهند ، افزود : از کلیه کسانی که قصد خرید امتیاز باشگاه را دارند انتظار داریم از مسیر صحیح و قانونی این مسئله را پیگیری نمایند .

 

الماسخاله در پایان گفت : از آنجایی که کلیه تیم ها از هم اکنون پیگیر جذب بازیکن و کادرفنی برای فصل آینده هستند امیدواریم هر چه سریعتر این مشکل مرتفع شود تا نماینده شهر رشت بتواند با اقدامات به موقع تیم خوبی را مهیا نماید تا فصل آینده همچون فصل گذشته جایگاه خوبی در جدول رقابتهای لیگ برتر بدست آورد.