وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : از هفته هفدهم و پایانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم یادگار امام تبریز میهمان تیم شهرداری این شهر بود که این دیدار در نهایت با حساب صفر بر صفر مساوی خاتمه یافت.

 

داماش گیلان با کسب این تساوی با 23 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی نیم فصل رقابت های لیگ برتر قرار گرفت . بازی بعدی داماش در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران در مقابل صنعت نفت آبادان و در روز جمعه 16 دی ماه برگزار خواهد شد.

 

اطلاعات و متن گزارش بازی در ادامه مطلب

دوشنبه 28/9/90-هفته ی هفدهم لیگ برتر-استادیوم یادگار تبریز

تماشاگر: کمتر از 500 نفر!- هوا آفتابی-درجه حرارت 3 درجه ی سانتی گراد

داور: علی رضا فغانی-کمک داوران:مرتضی کریمی و امیر بهرام نقوی – داور چهارم:اشکان خورشیدی

اخطار:مهرداد قنبری دقیقه 71(شهرداری)

 

شهرداری تبریز: ابراهیم میرزاپور،جعفر بذری(از دقیقه 76 بهنام بیرانوند)،دراکان زارکوویچ،محمدایرانپوریان،میثم بائو(از دقیقه 86 میثم بائو)،رسول پیرزاده(از دقیقه 64 مهرداد قنبری)،نبی الله باقری ها،سعید دقیقی،عیسی پرتو،کمال الدین کامیابی نیا،وریا غفوری

سرمربی:میودراک یسیج

 

داماش گیلان: محمد محمدی،علی حسینی،علی رضا نظیف کار،مصطفی حاجتی،جهانگیرعسگری(از دقیقه 43 مگنو باتیستا)،جونیورآلوز،محمدرضا مهدوی،محمد آبشک(از دقیقه 72 عباس آقایی)،ابوذر رحیمی،حسین ابراهیمی(ازدقیقه 82 علی رضا جهانبخش)،محمد غلامی

سرمربی:ابراهیم قاسمپور

 

*صحنه های حساس بازی

 

دقیقه 3 : حرکت ترکیبی بازیکنان داماش گیلان از جناح چپ محمد غلامی را طی یک فرآیند بر روی نقطه پنالتی صاحب توپ می کند اما ضربه او با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون می رود.

 

دقیقه 14 : سانتر خوب بازیکنان شهرداری تبریز از میانه میان میدان با تماس بر سر مهاجمین این تیم به دقیقی می رسد و توپ او در موقعیت آفساید وارد دروازه داماش می شود که از سوی فغانی داور این دیدار پذیرفته نمی شود.

 

دقیقه 19 : سانتر مورب شهرداری چی ها در موقعیتی مناسب توسط بذری با ضربه سر همراه می شود که محمد محمدی دروازه بان داماش گیلان با عکس العمل و شیرجه ای مناسب با نوک انگشتان خود مانع از به ثمر رسیدن گل برای تیم شهرداری تبریز می شود.

 

دقیقه 21 : شوت جعفر بذری مهاجم تیم شهرداری از داخل محوطه جریمه به دیرک عمودی سمت چپ داماش برخورد می کند تا داماش در این صحنه با خوش شانسی گلی را دریافت نکند.

 

دقیقه 28 : رسول پیرزاده چند دریبل و حرکت نمایشی را به اجرا می گذارد و توپ کوتاه عرضی را ارسال می کند که بذری بازیکن شهرداری قدر این تیم را در دهانه دروازه نمی داند و همچنان دروازه داماش بسته باقی می ماند.

در ادامه توپ برگشتی همین صحنه در پشت محوطه جریمه شهرداری به محمد آبشک می رسد و ضربه شوت این بازیکن با عکس العمل ابراهیم میرزاپور تبدیل به یک کرنر برای داماش می شود.

 

دقیقه 33 : شوت پشت محوطه جریمه محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش شهرباران به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون می رود.

 

دقیقه 42 : اشتباه سیدعلی حسینی در داخل محوطه جریمه نزدیک بود کار دست داماش بدهد اما شوت نوک پای بذری از کنج محوطه جریمه با نوک پای محمدی دور می شود.

 

دقیقه 77 : سانتر بازیکنان شهرداری از جناح چپ با یک ضربه سر همراه می شود که این توپ به شکلی خطرناک از سمت چپ دروازه داماش به بیرون می رود.

 

دقیقه 80 : در نیمه دوم دیدار داماش برخلاف نیمه اول کاملا بر بازی تسلط داشت و توپ و میدان را در اختیار داشت اما نمی توانست موقعیت های بسیار خطرناک را بر روی دروازه شهرداری تبریز ایجاد کند و موقعیت های بازیکنان اکثرا در پشت محوطه جریمه بلوکه می شد تا این که در این دقیقه از دیدار پاس خوب مهدوی برای مگنو در داخل محوطه جریمه و در موقعیتی مناسب به این بازیکن می رسد اما شوت او با اختلافی بسیار اندک از بالای دروازه ابراهیم میرزاپور که عکس العمل نشان داده بود به بیرون می رود.

 

 

*اتفاقات ویژه

 

1-این اولین باری بود که داماش پس از اینکه ابراهیم قاسمپور به عنوان سرمربی به مجموعه این تیم اضافه شده است گلی را در بازی به ثمر نرساند. ضمن اینکه این دیدار دومین تساوی صفر – صفر این فصل داماش نیز به شمار میرود. داماش در چارچوب هفته اول رقابت ها نیز در استادیوم شهید عضدی رشت با حساب صفر بر صفر در مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی رسیده بود.

 

2- معدود تماشاگران تبریزی حاضر در استادیوم که طبق گفته گزارشگر بازی مجموعا به 300 نفر هم نمی رسید بارها و در طول بازی اقدام به فحاشی بر علیه گیلان و تیم داماش کردند و جالب آنکه صدای همین عده محدود به راحتی از گیرنده های تلویزیونی قابل شنیدن بود و هرگز صدای تماشاگران توسط کارگردان تلویزیونی کنترل نشد.