وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : آخرین تمرین داماش گیلان در رشت، صبح امروز در چمن مصنوعی استادیوم شهید عضدی برگزار شد.

 

این تمرین که از ساعت 11:30 امروز سه شنبه شروع شده بود به مدت 90 دقیقه پیگیری شد . همچنین مردان داماش دیروز بعد ازظهر برخلاف روزهای گذشته تمرین خود را در چمن طبیعی استادیوم سردار جنگل رشت دنبال کردند .

محمد محمدی که برای امور شخصی به آمریکا سفر کرده بود و علیرضا جهانبخش که به علت بازی های ملی جوانان در تمرینات حضور نداشت از 3 روز قبل به تمرینات تیمی داماش اضافه شدند.

 

داماش گیلان امروز ساعت 4 بعد از ظهر با اتوبوس رشت را به مقصد تهران ترک کردند تا پس از اقامتی یک روزه در پایتخت و برگزاری یک جلسه تمرینی، 6 عصر فردا از مسیر هوایی تهران را به مقصد کرمان ترک کند. داماش شهر باران یک جلسه تمرینی را نیز در روز پنجشنبه در استادیوم باهنر کرمان ، محل برگزاری مسابقه روز جمعه با مس سرچشمه برگزار خواهد کرد .

 

متن کامل + گزارش تصویری در ادامه مطلب …

 

طبق برنامه ریزی صورت گرفته داماش گیلان ابتدا در روز جمعه 27 آبان و از هفته سیزدهم لیگ برتر با تیم مس سرچشمه در استادیوم شهید باهنر کرمان دیدار خواهد کرد و بعد از آن در روز سه شنبه اول آذر و از هفته چهاردهم در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود . سپس داماش به تبریز سفر خواهد کرد تا در روز یکشنبه 6 آذرماه و از مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف تیم ماشین سازی این شهر برود.

 

شنبه 12 آذر داماش گیلان و صبای قم یکی از بازی های هفته پانزدهم لیگ را در شهر مقدس قم برگزار خواهند کرد و 6 روز بعد یعنی جمعه 18 آذر، داماش شهر باران در رشت و استادیوم عضدی میزبان تیم نفت تهران خواهد بود .

داماش آخرین بازی نیم فصل خود را در هفته هفدهم ، برابر شهرداری تبریز و شهر تبریز برگزار خواهد کرد که تاریخ برگزاری این مسابقه هنوز از سوی سازمان لیگ برتر مشخص نشده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس های بدون زیرنویس برگرفته از داماش ایرانیان