آخرین وضعیت مصدومین داماش پیش از دیدار برابر خوشه طلایی ساوه مشخص شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، آخرین تمرین داماش گیلان پیش از اعزام به ساوه صبح امروز (پنجشنبه) برگزار شد و آخرین وضعیت مصدومیت های پرشمار تیم نیز شکلی مشخص تر به خود گرفت. 

داماشی ها در حالی هفته گذشته با 17 بازیکن راهی بوکان شده بودند که سه نفر از این بازیکنان به دلیل مصدومیت، شاید تنها در صورت نیاز می توانستند دقایقی را در ترکیب قرار بگیرند. 

اما آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم داماش به این شرح است: 

محمد طالبی و مرتضی حیدری که از ناحیه زانو دچار مصدومیت هایی شده بودند احتمالا در پایان نیم فصل آماده حضور در ترکیب داماشی ها خواهند شد. 

محمد رستمی که از ناحیه کشکک زانو دچار مشکل شده بود،به آمادگی نسبی رسیده است و در صورت صلاحدید سرمربی می تواند در این بازی یا بازی آخر نیم فصل در رشت به میدان برود. 

آرمین منفرددوست و حامد اکبری پور که دچار مصدومیت هایی طولانی مدت در ناحیه رباط صلیبی شده بودند، در تمرینات در حال بازپروری هستند و درصورت صلاحدید کادرفنی می توانند رفته رفته در ترکیب تیم حاضر شوند. 

عباس کندل دچار مصدومیت پارگی دوقلو شده است و تا نیم فصل دوم امکان حضور در تمرینات و بازی های لاجوردی های شهر باران را ندارد. 

سعید باقرپسند و علی آل کثیر که دچار مصدومیت هایی جزئی شده بودند، به شرایط بازی رسیده اند و می توانند در صورت تشخیص کادرفنی در بازی برابر خوشه طلایی ساوه حاضر باشند. 

محمدحسن جهاندیده مهاجم رده سنی داماش گیلان که دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، تمرینات سبک خود را با تیم آغاز کرده است. 

امیرحسین دهقان که دچار پارگی رباط صلیبی زانو شده بود، چند روز قبل زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. مجید خدابنده لو هافبک با تجربه این فصل داماشی ها نیز که پیش از آغاز مسابقات دچار پارگی رباط صلیبی شده بود نیز احتمالا از اواخر سال جاری شرایط حضور در داماش را خواهد داشت و باید دید که چه تصمیمی از سوی مدیریت و کادرفنی داماش برای حضور او در لیست تیم در نقل و انتقالات میان فصل گرفته خواهد شد. 

 بدین ترتیب می توان گفت که تمامی بازیکنان مصدوم داماش به غیر از دهقان و خدابنده لو، از نیم فصل دوم کاملا آماده حضور در میدان خواهند بود.