هیات والیبال شهرستان رشت در نظر دارد که مسابقات لیگ نوجوان و جوانان والیبال پسران شهرستان رشت را با حضور ۶ تیم در قالب دو گروه A و B به میزبانی بخش سنگر آغاز نماید.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، رییس هیات والیبال شهرستان رشت خاطر نشان کرد : آغاز این دور از لیگ از تاریخ ۱۷ آذر میباشد.

وی ادامه داد: گروهای منتخب در تیم A شامل تیم تربیت سنگر ، آکادمی حسینی رشت، شهرداری کوچصفهان و گروهای منتخب B، تیم لشت نشا، تیم کانون علیزاده و تیم آروین نوین رشت میباشند که به مصاف با هم خواهند پرداخت.

رییس هیات والیبال شهرستان رشت بیان کرد: پایان این دوره از مسابقات ۱ دی میباشد که در آن تیم ها و نفرات برتر این دوره لیگ مشخص میشوند.
عاقل منش در ادامه از زحمات عوامل اجرایی مسابقات بخصوص دبیر هیات ، مسوول و اعضا کمیته مسابقات هیات والیبال شهرستان رشت ، داوران و ناظران و هم چنین از مربیان و کادر فنی و افرادی که به صورت کانون یا تیم در این دور از بازیها حضور پیدا می کنند قدردانی کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امید است در آینده بتوانیم این چنین لیگ هایی را در سطح شهرستان رشت با حضور تیم های بیشتری برگزار کنیم و بستر سازی مناسبی برای شناخت تعرفه بازیکنان مستعد و علاقه مند به رشته والیبال مهیا گردد، که بتوانند در سطوح بالاتری حضور داشته باشند و کسب افتخار کنند.

وی همچنین از حمایت های ارزشمند اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت و هیات والیبال استان گیلان بخصوص آقایان احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش سنگر و معصومی رئیس هیات والیبال بخش سنگر بابت حمایت و قبول میزبانی این دوره از مسابقات در بخش سنگر قدردانی داشت و از تمامی علاقه مندان و پیشکسوتان والیبال دعوت به عمل آورد تا به تماشای این دور از بازیها بیایند.