وارش اسپرت – تارنمای هوادران داماش گیلان : داماش گیلان بعد از دو فصل دوری از سطح اول رقابت های باشگاهی ایران ، دوباره به لیگ برتر برگشت و پیش از فصل با جذب نفرات خوب و روند تمرینات مناسب به نحوی عمل کرد که همگان از این تیم انتظار این را داشتند و دارند که حداقل در نیمه بالایی جدول رده بندی لیگ برتر امسال قرار بگیرد اما پس از گذشت 5 هفته از این رقابت ها روند تاکتیکی و نتایج تیم نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده سازد..

 

فصل گذشته و در حالی که چهار هفته از رقابت های دسته اول گذشته بود با درخواست های هواداران و درایت مهندس عابدینی مدیرعامل باشگاه، ماریان پوشنیک که نتایج نامطلوبی را بدست آورده بود از کار بر کنار شد و طی فرآیندی چند هفته ای مهدی دینورزاده جایگزین وی شد و الحق والانصاف تحولی عجیب را در تیم بوجود آورد که در نهایت و پیش از پایان رقابت های دسته اول صعود داماش به لیگ برتر مسجل شد .

 

بسیاری معتقدند که دلیل برکناری ماریان پوشنیک در فصل گذشته را فقط نمیتوان به نوع تفکرات تاکتیکی او و نتایجش نسبت داد و شاید نوع رفتار و تفکرات او و ناسازگاری بازیکنان با این اخلاقیات که مطمئنا خود مدیرعامل داماش نیز از این قضایا با خبر بوده تاثیر بیشتری در این برکناری زود هنگام داشته است دینورزاده آمد و رفاقت را در بین بازیکنان تیم بیشتر کرد و این شد که تیم به روند رو به رشدی دست پیدا کرد که منجر به صعود به لیگ برتر شد .

 

بعد از گذشت پنج هفته از رقابت های لیگ مهدی دینورزاده و داماش نتوانسته اند آنطور که باید و شاید نسبت به انتظارات هواداران پاسخگو باشند و اکنون روی سخن ما با مهندس عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان است…

مهندس عابدینی شما خواستید با مهدی دینورزاده لیگ برتر را آغاز کنید چون شاید داماش به خاطر زحماتش در راه صعود به لیگ برتر نسبت به او احساس دین داشت و فکر میکنیم فرصت برای آماده سازی قبل از آغاز فصل و در اختیار گذاشتن ابزار لازم برای این تیم بهترین پاسخ به زحمات فصل گذشته دینورزاده بود اما…

 

متن کامل در ادامه مطلب…

 

 

اما آقای عابدینی شاید تا دیر نشده باید شوک دیگری را همچون فصل گذشته اینبار به داماش لیگ برتری وارد کنید چرا که به نظر می رسد آقای دینورزاده با بازیکنان هم لج کرده اند که یکی یکی آن ها را از تیم خارج میکنند.

بگذریم از علی نظرمحمدی که میدانیم با نظر شما و بنا به دلایلی خاص که برایتان موجه بوده از تیم خارج شده است! اما اگر بخواهیم به نکات شاخص در خصوص بازیکنان اشاره کنیم میتوانیم به موارد ذیل بپردازیم…

 

هادی سهرابی بازیکنی که در تیمی غیر از داماش و پگاه سابق توپ نزده است اکنون به دلایل فنی از تیم کنار گذاشته شده. می گوییم دلایل فنی…کدام دلیل فنی؟ چه بازیکنی جایگزین هادی که میتواند یکی از آینده داران فوتبال رشت باشد آمده است و چه کرده؟

مسعود میکائیلی او هم در تیمی جز داماش و پگاه سابق توپ نزد ، بازیکنی که در طول تاسیس باشگاه داماش گیلان بیشترین بازی را برای این تیم انجام داد .. آیا او از میلاد نصرتی و یا جونیور آلوز که هر بازی با سوتی های گاه و بی گاه خود مته بر اعصاب هواداران میگذارد کمتر بود؟ پس چرا مربیان قبل از او استفاده می کردند؟!

محمد مختاری بازیکنی که با تعصب مثال زدنی اش در چند فصل گذشته به خوبی خود را نشان داده است.. او به خاطر داماش و دینی که به این تیم داشت و همینطور علاقه اش به رشت در تیم ماند و حالا که چند وقتی است از بند مصدومیت رهایی یافته باید نیمکت نشین بازیکنی باشد که تقریبا در اکثر گل های خورده داماش نقش بسزایی داشته است…؟

و شاید در آینده محمد آبشک و دیگران…

از روند و نوع استفاده از سایر بازیکنان نمیگوییم که خود حکایتی دیگر دارد…

 

فوتبال رشت در گذشته نشان داده است با تیمی که استخوان بندی اصلی آن را بومی ها تشکیل داده اند و مربی آن با دل و جرات تیم را هجومی به میدان فرستاده بهتر عمل کرده است در حالی که متاسفانه مربی فعلی داماش گیلان به این قضیه کاملا بی توجه نشان داده است و وقتی از ایشان پرسیده می شود چرا با این تاکتیک ؟ چرا با تک مهاجم ؟ برای هر حریف و هر بازی یک دلیل می آورند… آیا وقتی مربی تیم مان دائم از تیم های حریف تعریف میکند و آن ها رو بزرگ میداند تیم خود را زیر سوال نبرده ؟

مگر در گذشته و در آن فصل رویایی فوتبال رشت نتوانست استقلال ، پرسپولیس و سپاهان که از قدرت های لیگ بودند را با نتایج بسیار خوب به زانو در بیاورد؟ دیگر تراکتوری که بعد از سال ها چند سالی است به لیگ بازگشته و صنعت نفت آبادان که سهل است جای خود دارند…

 

در پنج هفته از لیگ برتر شاید بدشانسی هایی هم نصیب تیم شده و به دور از انصاف است که بگوییم داماش در مقابل استقلال و تراکتورسازی نمیتوانسته برنده باشد اما مطمئنا با توجه به مهره هایی که در اختیار داریم ،اگر تاکتیک مناسب اتخاذ می شد هرگز در مقابل این تیم ها هم بازنده نبودیم و مهر تائید هم در بازی با سایپا زده شد تا بگوییم شاید این تیم با دینورزاده نتواند بهتر از این عمل کند.

 

آقای عابدینی 14 روز فاصله بین هفته پنجم و ششم وجود دارد. اگر قرار بر شوک به تیم باشد بهترین فرصت همین الان است و اگر این اتفاق نیفتد یا اوضاع تیم بهبود خواهد یافت و یا اینطور نخواهد شد که در آنصورت تا نیم فصل نمیتوان روند خاصی را بر تیم حاکم کرد..

 

اکنون ریش و قیچی در دستان شماست…!