وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: در این مطلب به آنالیز تصویری و تحلیلی حریف روز جمعه داماش شهر باران یعنی تراکتورسازی تبریز خواهیم پرداخت.

 

پس از مدتی غیبت، گروه آنالیز میلیمتر (M.A.M) و وارش اسپرت اینبار در این مطلب با آنالیز خلاصه بازی های آخر تراکتورسازی تبریز در خدمت شما عزیزان خواهد بود. در این مطلب ریز مسائل فنی تیم حریف را ارائه نمی گرددو در واقع نکات و ضعف هایی که در این مطلب به آن اشاره می شود مشهود بوده، لذا این تحلیل کمکی برای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نخواهد بود اما می تواند به قدرت تجزیه و تحلیل هواداران و همچنین تیم داماش گیلان کمک کند.

 

1- در این تصویر ترکیب تیم تراکتور سازی را در مقابل ملوان مشاهده مینمائید. این تیم با سیستم ۴-۲-۳-۱ وارد بازی‌ شده است و پس از ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی،‌ علی‌ کریمی‌ جای خود را با کریمیان و سعید دقیقی‌ با جواد کاظمیان عوض کردند .میل بازی‌ در عمق کاملا در این تیم مشهود است.

 

 

2- در این تصویر ترکیب تیم تراکتور را در مقابل صبا مشاهده می‌کنید که هم از لحاظه تاکتیکی و هم از لحاظ بازیکنان تفاوت قابل توجه ای‌ مشاهده میشود. اما چیزی که در هر ۲ ترکیب مشخص است، میل حرکات حمله ای این تیم در عمق است.

 

 

3- شعاع حرکتی تیم تراکتور در هنگام حمل در سیستم 1-3-2-4.

 

 

 

4- در سیستم ۴.۲.۳.۱ این تیم در هنگام حمل در پاره ای از اوقات تبدیل به ۴.۳.۳ میشود. قسمت مشخص شده مثلث طراحی این تیم در هنگام حمله برای استفاده از فضای عمق تیم ها می‌باشد. با توجه به جمع شدن خط حمله ی این تیم در هنگام حمله هدف این تیم برای استفاده از فضای عمق حریفان کاملا در این ۲ بازی مشهود بوده است.

 

 

 

5- تیم تراکتور در هنگامی که با آرایش ۴.۲.۳.۱ در داخل زمین قرار دارند برای دفاع آرایش زیر را در دستور خود قرار میدهد. در این حالت دفاع نگه داشتن ۲ بازیکن سرعتی خود در کناره ها به دلیل استفاده از سرعت این بازیکنان برای ضد حمله و اجازه ندادن به تیم حریف برای اورلب می‌باشد. این تیم در خط فاصله مابین دفاع و هافبک در هنگام دفاع مشکلات محسوسی را داشته است و موقعیت‌های گل زیادی را به حریفان داده‌اند. این فضا برای بازیکنه شوت زن بسیار مناسب می‌باشد.

 

 

 

6- شعاع حرکتی بازیکنان تیم تراکتور در هنگام استفاده از سیستم ۴.۴.۲ دایموند(لوزی). در این تصویر باز هم با جمع بودن خط حمله به دلیل استفاده از عمق مواجه می‌باشیم.

 

 

 

7- حالت دفاعی تیم تراکتور در هنگام استفاده از سیستم ۴.۴.۲دایموند(لوزی) که ۲ فضای مشخص شده کاملا میتواند شروع خیلی‌ خوبی برای بازی‌ سازی باشد. قابل ذکر است که این تیم در هنگام دفاع عمل پرسینگ را در کنارها به خوبی‌ انجام نمیدهد.

 

 

8- ۲ حالت قرارگیری احتمالی تیم داماش در مقابل تیم تراکتورسازی.

 

 

 

به امید موفقیت داماش شهر باران های نقره ای در دیدار برابر تراکتورسازی."گروه آنالیز میلیمتر" & "وارش اسپرت"

استفاده از این مطلب با ذکر مرجع و منبع بلامانع است .