varesh-sport.com : نیم فصل اول آبادان خوش گذشت؟!

به لحاظ فنی و همینطور مالی که 50 درصد از پولم را گرفته بودم بله خوب بود و راضی بودم .

 

varesh-sport.com : چه شد که جدا شدی و دوباره به داماش برگشتی؟آنجا هم خوب بودی، آبادانی ها مخالفتی نداشتند؟

خانمم بچه گیلان است و خودم هم اینجا را دوست دارم و با بچه ها و هواداران راحت هستم . در ابتدا مسئولین نفت نمی خواستند رضایت نامه ام را بدهند اما به هر زحمتی که بود راضی شان کردم تا پس از واریز پول رضایت نامه را بگیرم . پس از مذاکرات به آقای عابدینی زنگ زدم و موضوع را هم گفتم که گفت فعلا در حساب مان پولی نیست و تو پرداخت کن و ما شنبه پولت را میدهیم که 30 تومان در حسابم داشتم و مابقی را با فروش سکه هایی که داشتم جور کردم اما خوب هنوز این شنبه نرسید!

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com : داشتی می رفتی مشکلات مالی داشتیم و وقتی برگشتی هم دوباره یک سری مشکلات پیش آمد…

من پیش از شروع فصل تا لحظه آخر ماندم اما چون مشکل مالی داشتم تصمیم بر رفتن گرفتم . نزدیک نیم فصل که شد، بچه های داماش به من گفتند 20 درصد گرفتیم و مابقی را هم چک دادند و شرایط خوب شده است. با آقای عابدینی هم حرف زدم گفت که مشکلی نیست و بیا… 50 تومان از جیب پول رضایت نامه دادم و 20 تومان هم پول خانه اما تا امروز هیچ پولی نگرفته ام و این هم خوب از شانس من بود که اینطور شد. بچه های دیگر هم در نیم فصل دوم پولی دریافت نکرده اند و تنها پرداختی این فصلشان همان 20 درصد اول فصل است .

 

varesh-sport.com : به نوعی بهترین خرید نیم فصل دوم داماش بودی و همواره بدون نوسان هم کار کردی…شرایط خودت را در این مدت چطور ارزیابی می کنی؟

خودم هم چنین نظری دارم و فکر می کنم همواره در یک سطح خاص بودم . در ابتدای نیم فصل دوم با توجه به مشکلاتی که داشتم و مدتی را تمرین نکرده بودم کمی به لحاظ بدنی مشکل داشتم اما خدا را شکر خیلی زود توانستم خودم را به شرایط مناسب برسانم .

 

varesh-sport.com : بازی پرسپولیس و پنالتی اول که خراب شد…

آره! فکر می کنم هیچ وقت خاطره تلخ اش از ذهنم پاک نشود .پنالتی زن اول تیم علی نظیف کار است که خوب حضور نداشت و قرار شد که چون بازی در رشت بود افشین (چاوشی) بزند اما او هم ضربه اول را به من واگذار کرد. ضربه را خوب زدم و گلر پرسپولیس واقعا گلری نبود که بتواند در مقابل پنالتی های ما بایستد اما انگار قسمت نبود و توپ به داخل تیرک دروازه خورد و برگشت …

 

ابوذر رحیمی - بازی پرسپولیس

 

varesh-sport.com : بعد از بازی خیلی هم تشویق شدی…

آن تشویق ها باعث شد که بیشتر حسرت بخورم و شب خیلی بدی را پشت سر بگذارم . شاید اگر تشویق نمی شدم و چند نفری می بودند که گلایه کنند و حرف بزنند عذاب وجدانم کمتر می شد اما با آن تشویق ها تا یک هفته واقعا شرایط روحی خوبی نداشتم .

برخی ها به خاطر این تشویق ها شوخی می کردند و می گفتند این شاید بدعتی شود که بقیه بازیکنان هم پنالتی هایشان را گل نکنند تا تشویق شوند. مردم هم هر کجا که من را میدیدند دلداری می دادند و میگفتند مهم این بود که همه خوب کار کردند و کم نگذاشتند .

 

varesh-sport.com : بازی با استقلال را چطور می بینی؟

این مسابقه یک دیدار تشریفاتی است اما ما با تمام وجود به میدان خواهیم رفتم تا هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و هم امتیاز بگیریم .

 

varesh-sport.com : وضعیتت برای سال آینده به چه شکل است ؟

فکر کنم برای سال های بعد باید این شرایط را دنبال کنم که یک نیم فصل به تیم دیگری بروم و به لحاظ مالی تامین شوم و نیم فصل دوم را به داماش بیایم (باخنده). من سعی دارم که اینجا بمانم و اولویتم با داماش است. همانطور که گفتم حتی پیش از فصل هم با وجود آنکه از چند باشگاه مثل سپاهان پیشنهاد داشتم تا آخرین لحظات ماندم.

 

varesh-sport.com : گفتی تا نیم فصل از نفت آبادان، تیمی که حالا سقوط کرده 50 درصد گرفتی! از دریافتی ها آنها خبر داری؟

بله همان اوایل فصل 50 درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم و اینطور که شنیده ام تاکنون 75 تا 80 درصد مبالغ قراردادهای بازیکنان این تیم پرداخت شده است .

 

varesh-sport.com : (با ورود محمد مختاری و تیکه پرانی های منحصر به فرد او در حین مصاحبه از رحیمی در مورد حرف های او می پرسیم)…

(با لحنی شوخی وار می گوید) یکی از عوامل بدبختی من همین محمد مختاری است . وقتی با او صحبت کردم میگفت 50 درصد پول گرفتم و بعد می آیم می بینم که 20 درصد هم نگرفته و چکی هم که گرفته است برای موسسه است و قابل برگشت زدن هم نیست!

 

varesh-sport.com : قبل از شروع فصل انگار محمد مختاری را هم داشتی باخودت می بردی…

من نمی خواستم او را ببرم و آنها خودشان پیشنهاد دادند. انصافا محمد هم مشکلات زیادی داشت اما خوب با توجه به اینکه شش سال اینجا بود ، نتوانست دل بکند .

 

varesh-sport.com : (محمد مختاری به جای ما می پرسید) به وارش اسپرت سر میزنی؟

خودم چندان وارد نیستم و نه ، اما خانمم همیشه سر میزند و دنبال می کند .

 

varesh-sport.com : حرف آخر…

تشکر می کنم از شما و جا دارد که یک بار دیگر بابت آن پنالتی مقابل پرسپولیس از همه هواداران عذرخواهی کنم و امیدوارم که سال آینده بتوانم بمانم و جبران کنم .

 

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید