در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان باقی مانده است، شنیده ها حکایت از احتمال لغو مجدد این انتخابات دارد!

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان به نقل از گیل خبر، مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان که بنا بود ابتدا در تاریخ یکشنبه دوازدهم آبان ماه برگزار شود، بنا به دلایلی لغو و به روز بعد یعنی دوشنبه سیزدهم آبان ماه موکول شده بود، اما از شب گذشته شایعه شده است که این انتخابات روز دوشنبه نیز برگزار نخواهد شد و وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال اعلام کرده که برگزاری مجمع در تاریخ مذکور مورد تایید ما نیست و خواستار به تعویق انداختن آن شد.

اگرچه فدراسیون فوتبال تا لحظه مخابره خبر این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است، ولی با توجه به سوابق پیشین، به نظر می رسد مهدی تاج تلاش خواهد کرد انتخابات را در زمان مقرر برگزار نماید.
گفتنی است، روز گذشته سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان زده و در آن به دلیل اینکه برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان با سرپرستی فردی که خود کاندیداست، غیرقانونی می باشد، این سازمان همچنین به موضوع بازنشستگی الماسخاله و تغییر اعضای مجمع در آستانه برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و از وزارت ورزش و جوانان خواست انتخابات را ملغی نماید.