وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان که برای برپایی اردوی آماده سازی از روز شنبه در کیش به سر می برد ، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات سنگینی را انجام می دهد. تمرینات صبح به بدنسازی (وزنه و کار در ماسه) و بعد از ظهر به کارهای تاکتیکی اختصاص دارد .  دمای هوا در کیش 35 درجه سانتیگراد است و به احتمال فراوان تیم فوتبال داماش گیلان به این دلیل مسابقه ی دوستانه ای را در کیش برگزار نخواهد کرد .

همچنین دو بازیکن خارجی از آمریکای جنوبی نیز روز چهارشنبه وارد ایران خواهند شد و از روز شنبه در تمرینات داماش در رشت شرکت خواهند داشت .

 

– هفته چهارم لیگ برتر نوجوانان روز پنجشنبه 18 آبان با دیدار تیم های ملوان انزلی و داماش گیلان در زمین شهدای کلیور انزلی دنبال خواهد شد .نوجوانان داماش گیلان در سه دیدار ابتدایی خود با کسب دوتساوی ویک برد و بدست آوردن پنج امتیاز با اختلاف یک امتیازی نسبت به تیم صدر جدول در رده چهارم جای گرفته است. نوجوانان داماش در بازی اول با شهرداری تالش در زمین شهید محبی روستای لیسار صفر بر صفر مساوی کرد.بازی دوم هم در مقابل شهرداری لاهیجان در زمین رودبنه لاهیجان موفق شد دو بر صفر بر نماینده لاهیجان غلبه کند و در بازی سوم و اولین بازی خانگی خود در زمین عضدی رشت در مقابل شهرداری تبریز بدون گل مساوی کرد. علی رضازاده هر دو گل نوجوانان را به ثمر رسانده است .

 

– تیم جوانان داماش گیلان درچارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران روز سه شنبه 16 آبان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان فرهاد کرج خواهد بود . جوانان داماش در نخستین دیدار خود در ساری برابر شهدای ساری به تساوی دو بر دو دست یافتند .

 

– بسکتبال داماش گیلان در اولین قدم خود مغلوب شد.

داماش گیلان که به تازگی تیم هیات بسکتبال گیلان را زیر پوشش خود قرار داده است روز جمعه در هفته سوم مسابقات دسته اول بسکتبال کشور در سال تختی رشت با نتیجه 92 بر 102 مغلوب کاله آمل شد.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید