*تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان پس از بازی روز یکشنبه در برابر راه آهن پیگیری شد و تیم عصر روز سه شنبه آخرین تمرین خود در رشت را در استادیوم شهید عضدی برگزار کرد . داماش صبح چهارشنبه به سمت تهران عزیمت میکند و پس از برگزاری یک جلسه تمرین در زمین چمن کارگران تهران روز پنجشنبه به بوشهر خواهد رفت و یک جلسه تمرین نیز در استادیوم محل برگزاری مسابقه برگزار خواهد کرد.

داماش گیلان از ساعت 18:30 روز جمعه هشتم مهرماه در بوشهر میهمان تیم شاهین بوشهری خواهد بود که با 10 امتیاز از هشت بازی خود در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم فوتبال داماش گیلان در روز جمعه از لباس های دوم خود استفاده خواهد کرد و پس از برگزاری این مسابقه نیز تمرینات تیم به مدت دو روز تعطیل خواهد شد.

 

*عصر روز گذشته رضا نیک نظر بازیکن اسبق پگاه ، نساجی و سپیدرود رشت در تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت دیده شد و به همراه تیم تمرین کرد. طبق شنیده ها گفته می شود در صورتی که کادر فنی از روند فنی و میزان آمادگی این بازیکن رضایت داشته باشند جذب تیم داماش گیلان خواهد شد.

 

* به هر یک از بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان پس از پیروزی در بازی روز یکشنبه در مقابل راه آهن مبلغ یک میلیون تومان به عنوان پاداش تعلق گرفت . داماش در هشتمین هفته برگزاری رقابتهای لیگ برتر موفق به کسب اولین پیروزی خانگی و دومین پیروزی فصل خود شده بود و هم اکنون با هشت امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.